Ahdistusta

ilman syytä?

Tilanteeni on seuraavanlainen. Olen 30 kymppinen mies.Melko hyvä työ,oma asunto ja raha asiat kunnossa. Alkoholin käyttö ollut aina vähäistä. Huumeita en ole koskaan kokeillut. Elämä mennyt jo monta vuotta aika tasaisesti ja mukavasti ilman mitään katastrofeja. Sitten aivan yllättäen alkoi kova ahdistus aivan ilman todellista syytä(pieni vastoinkäyminen).Sekä ensiapu puolen että oma lääkäri olettivat heti että lähimenneisyydessä olisi tapahtunut joku suuri menetys, mutta kun mitään sellaista ei ole! Kohta viikon ollut lievästi ahdistunut olo koko ajan. Illalla klo 6-9 ahdistus on todella voimakasta. Lääkäri antoi Opamox 30mg josta onkin suuri hyöty vapaa aikana. Töissä sitä voi käyttää vain vähän kun alkaa väsytää melko paljon(jalat tuntuvat painavilta). Tuo klo 6-9 onkin juuri työaikaa. En kuitenkaan usko että tämä on työperäistä kun olen jo monta vuotta viihtynyt siellä hyvin. Huomenna verikokeisiin jossa ainakin kilpirauhasen toiminta ja veren sokeri mitataan. Antoi vielä Remeron 30mg lääkettä illaksi mutta olen sitä vasta yhden illan ottanut joten en osaa siitä sanoa mitään. Olen kuullut että Remeron lihottaisi mutta eihän se painoa voi lisäta jo pitää päivittäisen kalorimäärän samana. Olisi mukava kuulla muitten vastaavia kokemuksia.

3

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • del *.*

Mikä on pieni vastoinkäyminen? Ilmeisesti järkytti jollain tavalla. Ehkä ei välttämättä mitään yhteyttä tilanteeseesi vaan se oli laukaisunappi.

Hyvä kuitenkin että fyysiset jutut tutkitaan ensin.

Jos minä olisin asemassasi niin puolittaisin tuon opamoxin 15mg:n ainakin työaikana kun kyseessä aika pitkäkestoinen lääke. Esim. vaikuttaa kauemmin kuin diapam.

Ilman syytä 6-9. Okei itse miettisin mikä tuon takana on. Ei oireita ilman syytä. Mutta arvailuahan tämä vain on.

http://www.tohtori.fi/laakkeet/tuote.php3?ID=1176

Remeron on aika jyrkkä lääke. Kysyisin itse lääkäriltä, ja toiseltakin lisää tietoa.
      Mirtatsapiini on aika väkevä myrkky ja ihmettelen jos sitä määrättiin noin äkkiä?

• oli

Venähdys kädessä jonka takia olin viikon sairaslomalla. Loman aikana alkoi päässä pyöriä ajatuksia että jos se ei paranekkaan kunnolla ja työkyky menee. Tiesin koko ajan että pelko on aiheeton, mutta silti ahdistus vain kasvoi. Kun menin töihin ja käsi kesti hyvin niin siitähän alkoi oikein ahdistuskohtaus vaikka kaikki on hyvin. Töissä olen yrittänyt olla ilman Opamoxia tai sitten ottanut neljäsosan jos tuntuu tosi pahalta.

• del *.*
        oli kirjoitti:

Venähdys kädessä jonka takia olin viikon sairaslomalla. Loman aikana alkoi päässä pyöriä ajatuksia että jos se ei paranekkaan kunnolla ja työkyky menee. Tiesin koko ajan että pelko on aiheeton, mutta silti ahdistus vain kasvoi. Kun menin töihin ja käsi kesti hyvin niin siitähän alkoi oikein ahdistuskohtaus vaikka kaikki on hyvin. Töissä olen yrittänyt olla ilman Opamoxia tai sitten ottanut neljäsosan jos tuntuu tosi pahalta.

arvailua.

Eli viikko sairaslomalla. Siinä ehtii miettiä kaikenlaisia asioita. Ehkä mietit myös muutakin kuin työkykyäsi?
        Mikähän asia mahtaisi olla? Itse tiedät.
        Edelleen aavistan että kyseessä oli laukaisunappi.

mutta tsemppiä tulevaan.... pärjäile.

tv: Del

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe