Törkkäänpähän tähän amusen avauksen, kus ei kenkään oo viel tehnynnä. Täsä vielä valveilla, kus tuli lueskeltuu jos kaikenmoisii sydänjuttui, liittyen omiin vaivoihini. Vaan joka vaivojansa valittaa, on vaivojensa vanki, joten pirteetä kuluvaa päivää sorkalle jokahiselle!
PS. Elekää kuolko kofeiinimyrkytykseen!
26.10.-05 keskiviikolla
24
1333
Vastaukset
Kofeiinimyrkytykseen en halua kuolla,silti ajatelinkin mennä ottaan leipää, makkaraa ja päälle ryyppään Mansikkiviskiä.
Onkin tulossa hyvä päivä elää raittiina.Miksikö hyvä päivä raittiina?Sentähden kun tässä muistelen, niitä aamuja jolloinen en ollut raittiina,enkä oikein humalassakaan ja piti vain yrittää raahautua ylös ja työpaikalle.Olen edelleen onnelinen raitis alkoholisti.- karbidi
määkin just hotkasin Saarioisten Perinteisen maksalaatikon, paar lasii kevytmaitoo ja muutamat vitskut ja nyt äkisti maaten.
Öitä porukalle, tasapuolisesti, kuten Åpoilla ja mulla on tapana toisinaan sanoa.
Muuten just tätä kirjuuttaessani alko täällä Keskiuudellamaalla sataa jotain lumensekasta räntää!
Siis öitä! karbidi kirjoitti:
määkin just hotkasin Saarioisten Perinteisen maksalaatikon, paar lasii kevytmaitoo ja muutamat vitskut ja nyt äkisti maaten.
Öitä porukalle, tasapuolisesti, kuten Åpoilla ja mulla on tapana toisinaan sanoa.
Muuten just tätä kirjuuttaessani alko täällä Keskiuudellamaalla sataa jotain lumensekasta räntää!
Siis öitä!Juu aamuinen keikka on taas nakattu,nyt olen kahvit ansainnut,mietinki joko vois käydä päikkäreillä,ois sit virkkuna päivemmällä ku rupee kunnolla näkeen jotain hommailla tuolla ulkonakin.Täytyy sanoa että raittius on iloinen asia.ps,pörrille muista ne villapöksyt.!
- qwery
oluenhimoa vastaan joka päivä.
Tännän pitäis taas käydä ruokaosostoksilla ruokatunnin aikana, ettei kotiin mennessä tarvitse poiketa lähikaupassa, jossa täpötäydet olutkaapit ja - hyllyt laulavat petollista seireeninlauluaan...- kävit
päiväkaupoilla. Älä kiusaa tuttua ihmistä, pistä se olut pois muutamaksi päiväksi mielestä ja nauti vapauden tunteesta. Päätä vaikka että maanantaina harkitset asiaa uudelleen.
- Elmo
Kokeile lehmäolutta.
Pahvipurkki, äänetön.
- åpoi
tasap.
hippo kampus on vielä heräämössä
kahvia lisää jos sen sais toimimaan
(viinalla ei oo osuutta asiaan)- Cettuz!
Hyvää alkanutta raitista päivää.
- Dokaani
Kolmas kuppi kahvia menossa, eikä ole kyllä silmät vieläkään kunnolla auki. Jos lähtis tuonne ulos ja laittaisi naaman kohti pohjoistuulta, ehkä sitten heräisi.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille. - masa-52
Kaikille hyvää päivää ja pysytellään aisoissa ainakin alkoholin suhteen.
Tässä kahavia siemailen sen normaali annoksen elikkä 5-6 kuppia ja muutama tupakki..ennen se oli 5-6 pitkää ryyppyä ja joka ryypyn perään tupakki..loppupäivä menikin sitten tiellä tietämättömillä..tänään tipaton.
- Ryyppymies
täällä sitä kahvia juodaan - keskellä työpäivää. Luntakin tulee..
- aahoohoo
Jos tuosta ilmasta pitäs nyt keksii jotain positiivista, nii en voi sanoo muuta ku et on hyvä ettei sada sisälle. Kumpparit tuli mieleen aamulla muttei niitä löytyny mistään - varmaan hävisivät muutossa.
Naapurin äijä tuli äsken vastaan tossa pihalla ja oli ihan metsänpeikon näkönen. Sepalukset auki, tukka pystyssä ja näytti ettei tie riitä. Liiteli ku leija pitkin pihamaata. Viimen ku pysähty nii kysäs et "otakkonä huikat"
Hittooko juoppo tekee yhellä huikalla - kysyn vaan. Ei sitte mitään.
En ois kyllä ottanu vaikka ois tarjonnu kokonaista pulloo. Mitä juoppo tekee yhellä pullolla? Ei mitään.
En ois ottanu vaikka ois tarjonnu kokonaista viinakorillista.
Mitä juoppo tekee korillisella viinaa?
Tappaa ittensä.
Joten meinaan olla kahvilinjalla niin ku muutki tipattomat.- säänkuvaus
Ei mullakaan mitään talvisaappaita vielä ollut, hassulta tuntui tarpoa lenkkareissa vaikka ei pidemmälle kuin autolla.
Olipa hyvä viina-ajatus, tuota tarvii vielä hyödyntää.
Mussukka
- on rämmitty
Onhan ollut sää, oikein on pitänyt selkä kääntää tuulelle. Aion keittää kuumat maitokaakaot.
Mussukka - paranoidi
Kovin talviseksi keli muuttui. No tipatta nämäkin päivät on hyvä viettää.
- Viinietikka
Onkos tämä nyt se tipaton ketju? Haluaisin liittyä joukkoon, kun en kerta niit tippoja käytä, en ainakaan sellaisia jotka on alkolla terästetty?
- aahoohoo
Minusta on ainaki mukavaa kun tulee uusia tuttavuuksia. En mä sillä sano et oisin vanhoihin kyllästyny - päinvastoin.
Pitää laittaa taas kohta tamineet päälle ja lähtee avaruutta opiskelemaan. Onneks ei oo pitkä matka tonne koululle.
Uus hieno kiikari seistä törröttää keittiön lattialla oottamassa selkeetä taivasta - toivottavasti viikonloppuna on. Hitsi, se kapine on niin teknisen näkönen etten mä oo uskaltanu kattookkaan sitä ku metrin päästä.
Sillä mä nään Saturnuksen renkaat sitte joskus ja jos tuntuu et maa tärähtää niin tiijätte et se oon vaan minä, ku oon lentäny p........ni pelkästä ihastuksesta. Käännätte kylkee peiton alla ja tuumaatte vaan et nyt se tolja tais ne löytää. - Dokaani
aahoohoo kirjoitti:
Minusta on ainaki mukavaa kun tulee uusia tuttavuuksia. En mä sillä sano et oisin vanhoihin kyllästyny - päinvastoin.
Pitää laittaa taas kohta tamineet päälle ja lähtee avaruutta opiskelemaan. Onneks ei oo pitkä matka tonne koululle.
Uus hieno kiikari seistä törröttää keittiön lattialla oottamassa selkeetä taivasta - toivottavasti viikonloppuna on. Hitsi, se kapine on niin teknisen näkönen etten mä oo uskaltanu kattookkaan sitä ku metrin päästä.
Sillä mä nään Saturnuksen renkaat sitte joskus ja jos tuntuu et maa tärähtää niin tiijätte et se oon vaan minä, ku oon lentäny p........ni pelkästä ihastuksesta. Käännätte kylkee peiton alla ja tuumaatte vaan et nyt se tolja tais ne löytää.Ootko muuten kauan harrastanut noita avaruusasioita? Niistä on hauska lueskella kaikenlaista. Itse en kyllä löydä tähtitaivaalta juuri muita kuin Otavan ja sen W:n muotoisen (Kassiopeia?).
Kuu näyttää kyllä tosi hienolta ihan lintukaukoputkellakin katsottuna, kraatterit erottuu pimeänä yönä tosi hyvin. - mukaan
Et tiedä kuinka hyvältä tuntuu, kun itse on vasta alkutaipaleella (alle 1v), kun huomaa muidenkin olevan tipatonna. Jos en ehdi aamulla käymään, katson heti illansuussa, että pörri, åpoi, masa, paranoidi, seriffi ja monet muut ovat tänäänkin raittiita, en ole epänormaali, jos se aine ei sovi minulle. Joskus voi käydä vain kuittaamassa kuten Cet... ja joskus jos haluaa kertoa tapahtumista, niin siitä vaan, kivahan niitä on lukea vaikka aina ei vastausta heru. Mukaan vain.
Mussukka - Viinietikka
mukaan kirjoitti:
Et tiedä kuinka hyvältä tuntuu, kun itse on vasta alkutaipaleella (alle 1v), kun huomaa muidenkin olevan tipatonna. Jos en ehdi aamulla käymään, katson heti illansuussa, että pörri, åpoi, masa, paranoidi, seriffi ja monet muut ovat tänäänkin raittiita, en ole epänormaali, jos se aine ei sovi minulle. Joskus voi käydä vain kuittaamassa kuten Cet... ja joskus jos haluaa kertoa tapahtumista, niin siitä vaan, kivahan niitä on lukea vaikka aina ei vastausta heru. Mukaan vain.
MussukkaJa tuntuu tosiaan minustakin mukavalta kun mahdun mukaan ja olen vielä tervetullut.
Nauti sinä Mussukka siitä alkutaipaleestasi, sillä se on ihaninta aikaa raittiuden tiellä. Näkee nopean muutoksensa ja matka taittuu etpäässä hymyssä huulin.
Epänormaali et todellakaan ole, sinulle ei vain tämä kemiallinen aine sovi, niin kuin ei minullekaan sopinut ja sillä siisti.
Ps ..ja kiitokset niille kahdelle tipattomalle eilisillan tuesta, niille jotka näilläkin palstoilla näköjään jaksavat tipattomia tukea - aahoohoo
Dokaani kirjoitti:
Ootko muuten kauan harrastanut noita avaruusasioita? Niistä on hauska lueskella kaikenlaista. Itse en kyllä löydä tähtitaivaalta juuri muita kuin Otavan ja sen W:n muotoisen (Kassiopeia?).
Kuu näyttää kyllä tosi hienolta ihan lintukaukoputkellakin katsottuna, kraatterit erottuu pimeänä yönä tosi hyvin.ollu sellanen veltto harrastus joka painottuu hyvin paljon pelkän pällistelyn ja fiilistelyn puolelle. Kiinnostus alko joskus pari kymmentä vuotta sitten ihan vaan elämisen tuskasta kun oli pakko yrittää paeta jonnekki hyvin kauas arkielämästä. Sillon en ollu vielä alkoholisti. Pakenin taivaisiin ensin ja sitte myöhemmin viinaan joten ei tarvii olla kummonenkaa psykologi jotta huomais mun koko ajan väistäneen ja paenneen jotain tuskallista. Tuntu helpottavalta ajatella koko universumin äärettömyyttä ja valtavia mittasuhteita ja siinä samalla ne omat tuskat kutistu.
Väistämättä käy silleen että uteliaisuus sitten voittaa ja rupesin vaan lueskelemaan alan lehtiä ja kirjoja. Vähän opettelin samalla kuvioita ja tähtiä ja ainahan siltä alueelta löytyy mielenkiinnon kohteita.
Nyt kun elämä on tasoittunut niin nyt vasta siitä meinaa tulla harrastus oikein vakavissaan.
Tää tähtiheppu siellä kurssilla kerto etten mä näkis Saturnuksen renkaita kiikarilla mut ei haittaa - Jupiterin neljä kuuta kyllä näkyy tossa myöhemmin talvella.
Noista tähtikirjoista ja niitten lukemisesta vielä sen verran et jos meinaa mennä kovin vaikeetajuseks niin en yhtään epäröi losauttaa kirjaa kiinni koska fysiikka, kvanttihommat ja säikeet ei oo mun vahvinpia puolia.
Mulle oikeestaan riittää se et mä tajuun tähtitaivaan kauneuden ja avaruuden olevan suurine pamauksineen tiedemiehillekki salaisuuksia täynnä.
- åpoi
oli ostanu oikein soutulaitteen ja kehua retosteli jotta miten on hyvä peli ja kipeälle selälle tekee eetvarttia
pirkules minä nykäsin veneen pirttiin ja vähän lyhensin airoja, jovain on soma kuntovene eikä mikään laite
soitin naapurin ihailemaan kuntosaliani
kyllä meni äijällä huuli pyöriäksi, ja sano vaan jotta: taisit aikoinas juoda muutaman pullon liikaa
oiskoha kateutta ku ite juo vieläki- aahoohoo
Hitot sun kanssas jos tommosen teit. Hyvä ku lyhensit airoja nii ei mee matot kurttuun.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145