ongelmana on etten tule raskaaksi helpolla, ensimmäiseen lapseen meni aikaa yli pari vuotta ja nyt ensimäinen lapseni on vuoden eikä mitään ole tapahtunut vaikka ei ehkäisyä ole käytetty ollenkaan. pelkään että taaskin menee parikin vuotta tai kauemmin ennen kuin seuraava tulee.
minulla on epäsäännölliset kuukautiset, liekö syy sitten tuossa, en tiedä mitä "vastausta" haen, liekö poppaskonsteja tai kohtalotovereita =) tiedän ajatus lapsen saannista pitäisi unohtaa niin sitten ajan kanssa mutta vaikeaa se on...
uudelleen raskaaksi
5
728
Vastaukset
- """"
jossain oli että kun rakastelee n.kolmen päivän välein, niin siemennestettä olisi koko ajan kohdunsuun limassa, kun ne säilyy siellä muutaman vuorokauden.itse sillä periaatteella melkeimpä mentiin-tuli pitempiäkin välejä, mut huolehdin että suurinpiirtein näin rakasteltiin kun kuukautisten alusta oli kaksi ja kolme viikkoa.meillä on nyt 8 2.
- ---
Jos sinulla on epäsäännöllinen kierto ja vaikeuksia tulla raskaaksi, kannattaa asiassa kääntyä lääkärin puoleen. Syy hitaaseen raskautumiseen on todennäköisesti hormooneissa, ja apu löytynee lääkkeistä.
- kuule
Sinulla on jo yksi lapsi. Nauti hänestä, kaikki eivät voi tulla ollenkaan raskaaksi. Tulet varmasti saamaan toisen lapsen myöhemmin ja onhan kahdessa lapsessa jo tarpeeksi rakastettavaa. Älä yritä liikaa, elä päivä kerrallaan.
- on mahdollista
Eräällä tuttavallani on kolme lasta, joista vanhin on nyt 20 v, seuraava 12 v ja kuopus 2 v. Koskaan ei heillä ole ehkäisyä käytetty ja ensimmäisen jälkeen seuraavat olisivat saaneet tulla milloin vain. Mutta eipä niitä kovin tiheään ole kuulunut.
- saija
mulla oli kierto 45-50 päivää joten vaikea siinä oli tärppi-päiviä enää arpoa. Sain lääkäriltä terolut kuurin, joka säännöllistää kierron ja mulla oli kuukauden kuurin jälkeen heti 28 päivää kierto. Sitten vaan apteekista ovulaatiotestillä tärppipäivät etsintään, ja niinpä olen nyt rv 15 1. Suosittelen. Edellinen muksu on 2,3v ,mutta sain keväällä keskenmenon joka sekoitti kierron ihan täysin. Onnea yritykseen, apua on saatavilla ilman isoja projektejakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733