Hei! Mikä se koodi on, jolla saa huonekalut 45asteen kulmaan/vinottain? Ku en löydä sitä viestiä jossa se luki mistään.Ja olen selannut alempia keskusteluja, joten ei johdu siitä. =)
Huonekalut vinottain
5
406
Vastaukset
- Charlotte.
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false , eli siis true kun koodi on päällä, false kun taas ei. Eiköhän tuo homma ole tuttu. Tosi kätevä kun itselläni on ainakin niin paljon vinoja seinustoja, ja näyttää tyhmältä kun sohvankin laittaa ja eikä sitä saa seinää vasten. Mutta tuos olis juup, itse käytän aina sisustaessani. En sitten ole varma toimiiko se vain tuossa Yliopisto -lisäosassa(itse pelaan sillä)..? Hm, kokeilemalla selviää. Tietty jos sulla ittelläs on Yliopisto -lisäosa niin sitten.. :)
- amy
Niin että käytetäänkö tätä koodia sisustaessa vai naapurusto tilassa? tai laitetaanko se päälle missä kohtaa?
- Charlotte.
amy kirjoitti:
Niin että käytetäänkö tätä koodia sisustaessa vai naapurusto tilassa? tai laitetaanko se päälle missä kohtaa?
No, otsikossa jo tulikin. Eli siis ihan normaalisti pelissä laittaa koodin, ostotilassa vaikka. :P
- Somebody^
Charlotte. kirjoitti:
No, otsikossa jo tulikin. Eli siis ihan normaalisti pelissä laittaa koodin, ostotilassa vaikka. :P
oon käyttäny tota koodii aika kauan. ja pelaan itse nighlifeä ja koodi toimii myös siellä!... vaikka itselläni ei ole yliopistoa. xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760