Raiskaus osa 1

sexsexsex

Olin eräänä päivänä kävelemässä torilla. Kello oli jo paljon ja olin pukeutunut parhaisiini. Suuntasin kohti tuttua klubia jossa käyn joka ilta. Yhtäkkiä tunsin jonkun tunkevan märän liinan suuni eteen. Yritin rimpuilla mutta henkilö oli liian vahva. Hetken paniikin jälkeen kaikki sumeni...

Heräsin. Avasin silmät mutten nähnyt mitään. Ymmärsin että minulla oli side silmillä. Seuraava asia jonka huomasin että olin sängyssä, köytettynä X-asentoon. Ja kaikkeista järkyttävintä, huomasin olevan alasti. Yritin rimpuilla ja huutasa mutta mikään ei auttanut.
- Voi, sinua ihan siinä minun armoillani... mies ääni sanoi. En uskaltanut tehdä mitään.
-Täällä on kolme sääntöä. Yksi. Tottelet kaikessa minua. Tunsin kuinka sormi uppsi nopeasti pilluuni. Voihkaisin koska en ollut odottanut sitä.
-Kaksi. Olet minun omaisuuttani. Toinen sormi upposi pilluuni. Voihkin ja yritin kiemurella.
-Kolme. Et saa taistella vastaan. Tunsin kun kaksi sormea katosi pillustani. Jäin kaipaamaan sitä tunnetta. Huomasin myös että aloin kostua. Samassa tunsin kun joku työnsi jättiläis kalun sisääni. Aloin huohottamaan. Tunsin kuinka Mies oli tunkenut sen pilluuni kokonaan. Kuulin miten ovi kävi ja mies lähti. Huohotin yhä ja voihikin kovaa. Olin siinä, jättiläis dildo pillussani, sidottuna, ehkäpä kaksi tuntia. Olin voihkinut koko ajan.

Kuulin jälleen että ovi kävi. Mies etäisi dildon pillustani voimalla ja voihkaisin todella kovaa.
-Pidäppä suusi kiinni, huora. Valmistelen reikiäsi kavereitani varten. Samssa tunsin kuinka dildo palasi pilluuni. Tunsin myös miten Mies alkoi tyntämään toista dildoa perseeseensä. Voihkein ja miemurtelin koko ajan. Mutta tällä kertaa Mies ei lähtenyt. Hän jäi katsomaan showta.

Tunsin miten aalto pyyhkäisi ylitseni ja olin saamassa orkun.
-Minä... Saan... onnistuin sanomaan voihkimiseni keskeltä. Jälleen kerran Mies riuhtaisi dildon pois.
-Eih... vaikeroin. Sitten tunsin kuinka kaulaani laitettiin panta. Sitten Mies otti siteen pois silmiltäni. Räpyttelin silmiä kirkkaassa valossa. Erotin vihdoin miehen piirteitä. Hänellä oli lyhyet tummat hiukset ja lihaksikas. Ja kun katsoin alas näin ihanan jättiläismäisen kalun. Hän irroitti kaikki siteeni ja yritin vaistomaisesti paeta.
-Minä en tekisi tuota, Mies sanoi. Käännyin ympäri ja huomasin ruoskan hänen kädessään ja siinä pieniä nappuloista.
-Kun painan nappulaa saat sähköiskun pannasta. Haukoin henkeäni paniiksissa. Mies pakotti minut kontalleen ja alkoi taluttamaan kohti ovea...
--------------------------------------------------
Huom. kyseessä on ensimmäinen tarinani joten älkää mollatko minua ihan totaalisesti kiitos :)

5

10503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aasi

Voisit tarkistaa kirjoituksesi ennen sen lähettämistä. Aivan kamalia kirjoitusvirheitä:

"Tunsin myös miten Mies alkoi tyntämään toista dildoa perseeseensä."
      Aika hyvin tunnettu...

Tarina oli aivan liian lyhyt. Oli kuin olisi lukenut jonkun tarinan esipuhetta. Tarina jäi myös aika pahasti kesken. Seuraavalla kerralla jos vielä päätät jatkaa, niin kirjoita tarina loppuun ja tarkista kieliasun oikeellisuus. Hyvä tarina on sisällöltään mielenkiintoa ylläpitävä ja kieliasultaan moitteeton.

Tarkoitukseni ei ole mollata sinua, vaan lähinnä kiinnittää huomiota em. asioihin.

• ...

olen samaa mieltä. Muu minua ei häiritse, kuin älytön määrä kirjoitusvirheitä sanoissa.. Voisit lukaista tarinasi kerran läpi kirjoittamisen läpi tarkistaaksesi virheet, tai kirjoittaa wordilla ja sen jälkeen liittää tänne?

• minna.9

lisää

• *tsadaam*

häiritsee hirveesti että tarinasi nimi on raiskaus, en usko että jos joku raiskattaisiin noin niin että kyseinen ihminen nauttisi siitä.

• -syd-

todella hyvä jatka samaan malliin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2390
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2303
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      36
      1716
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1668
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      27
      1049
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe