Apua! Ei ole ohjekirjaa(käytetty vene)mutta tiedän että glygolit pitäis koneeseen saada talveksi.
Makeavesipuolellehan tarvii tuskin tehdä mitään mutta entä lauhdutin jossa kiertää merivesi?
Kyseessä 140 hp penta.Kiitos jo etukäteen!
volvo pentan glygoliajo?
10
3099
Vastaukset
- R K-S
Veden imuletku irti ja astiaan, jossa on 50% glykoli seosta. Kone hetkeksi käymään. Siinä se on. Kannatta tehdä.
- hölömö
Mihin ohjekirjoja tarvitaankaan kun täältä saa vastauksen ongelmaan kuin ongelmaan.
- R K-S
hölömö kirjoitti:
Mihin ohjekirjoja tarvitaankaan kun täältä saa vastauksen ongelmaan kuin ongelmaan.
Kirjassa on paljon sellaista tietoa, mitä voi olla vaikea saada vanhalle moottorille muuten. Itse olen kerännyt eri koneiden kirjoja ja kopioinut niitä tarpeen mukaan. Alfamer myy korjausohjekirjoja autoille, m-pyörlle ja venemoottoreille. Kannattaa kysyä.
- Toinen hölmö
...kun kone imas parilitraa nestettä sisäänsä ,jonka jälkeen imua ei ole ollenkaan.
Oisko vesipumpussa vikaa...? - vai fiktiota
hölömö kirjoitti:
Mistä tiedät saavasi oikeaa tietoa?
- koneeseen
menee myös varovasti e.m letkuun kaatamalla. Ensin täytyy tietysti siipipyörä irroittaa pumpusta. Kannattaa ennen glykolia tyhjentää järjestelmä öljynlauhduttimen sekä pakosarjan hanoista.(AQ151) Hanat kiinni ja glykoli sisään.
Siinä se. - R K-S
Toinen hölmö kirjoitti:
...kun kone imas parilitraa nestettä sisäänsä ,jonka jälkeen imua ei ole ollenkaan.
Oisko vesipumpussa vikaa...?Huolla kunnolla, niin ei tarvitse kesäällä korjailla.
- Nimetön
R K-S kirjoitti:
Huolla kunnolla, niin ei tarvitse kesäällä korjailla.
missäs vika vesipumppu vuotaa ajaessa kun kierroksia 1800 ja siitä ylöspäin. Stefat ja laakerit vaihdettu.olisikohan akseli kulunut.
- R K-S
Nimetön kirjoitti:
missäs vika vesipumppu vuotaa ajaessa kun kierroksia 1800 ja siitä ylöspäin. Stefat ja laakerit vaihdettu.olisikohan akseli kulunut.
akseli pitää myös silloin tarkistaa.
- penta
merivesi puolen vesiroput auki ja vedet valuu pois lisäksi irroitan vesipumpun siipipyörän ja sillä selvä. Kyllä kai tämä riittää näin ainakin itse olen tehnyt ja ei ole ollut ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251