Sain viime perjantaina lääkekuurin poskiontelontulehdukseen. Tuntuu vaan ettei ole auttanut. Poskissa ja otsassa on edelleen kummallinen tunne. Antibiootti on nimeltään Amorion 750mg. Onko mahdollista että tulehdus olisi edennyt otsaonteloon? Miten tässä tapauksessa menetellään?
Poskiontelontulehdus
5
1290
Vastaukset
- kohtalotoveri
kuuria poskionteloihin.6 tabua olen jo ottanut eikä vielä ainakaan tunnu olevan mitään apua.Ainahan nuo antibiootit eivät pure,joten saattaa joutua syömään toisen kuurin. Itselläni noin viikko sitten oli 4 peräkkäisenä päivänä poski-ja otsaontelot tosi kipeet mutta meni sitten ohi.
- ?????
Olin tänään käymässä päivystyksessä ja antoi lähetteen röntgeniin. Ottavat kuvan, jotta näkevät ettei ole levinnyt otsaonteloon. Ei antanut vielä tässä vaiheessa uutta kuuria, kuvien jälkeen ehkä. Käski syödä ton kuurin kuitenkin loppuun. Mulla on nytkin melkein 38 astetta kuumetta, et sillee..
- voinut levitä
????? kirjoitti:
Olin tänään käymässä päivystyksessä ja antoi lähetteen röntgeniin. Ottavat kuvan, jotta näkevät ettei ole levinnyt otsaonteloon. Ei antanut vielä tässä vaiheessa uutta kuuria, kuvien jälkeen ehkä. Käski syödä ton kuurin kuitenkin loppuun. Mulla on nytkin melkein 38 astetta kuumetta, et sillee..
otsaonteloon. Kannattaa ottaa vakavasti se sairastelu eli vuodelepoa ainakin niin pitkään kun on kuumetta. Suosittelen vielä näyttämään niitä röntgenkuvia nenä- korva ja kurkkutautien erikoislääkärille.
- kroonikko
Kyllä poskiontelotulehduskin voi koskea otsaan. Jos tulehdus ei tunnu parantuneen, meet vaan uudelleen lääkäriin. Itse söin viime kuulla kolme kuuria ennen kuin asettui, ja nyt on taas kuuri menossa... Ja on leikattu kahteen kertaan, ja huuhdotaan joka kerta. Ei hyvältä näytä.
- apoteekista
sarvikuono-kannu ja huuhtele keittosuolaliuoksella tulehdukset hevon-huitsin nevadaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067522
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253481Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3521520Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591347