Kuinka monta kameraa porin poliisilla on käytössään? Pönttöjä on n. 17 mutta kuinka monta niitä liikuteltavia kameroita? 2kpl?
liikenteen valvontakamerat
11
1262
Vastaukset
- Tumppi-82
Meripori-kokemäki välillä oli joskus yksi kamera kumpaankin suuntaan. Voi olla että asiat ovat muuttuneet
- sakon kunkku
oletteko aivan puusilmiä? kaikissa on kamera, on vain ilmoiteetu että niitä olisi vain pari...teitä on helppo kusettaa..
- korjaaja:
Se on totta kamerat ovat kalliita mutta pelkkä pönttö halpa ja tyhjiin pönttöihin missä ei ole kameraa on laitettu cd levy joka saa näyttämään kameralta.Pelkän valvontakameran näkeminen luo ennalta ehkäsevän vaikutuksen.Ajakaa varovasti liukkaat saapuvat.
- pönde-yrjö
korjaaja: kirjoitti:
Se on totta kamerat ovat kalliita mutta pelkkä pönttö halpa ja tyhjiin pönttöihin missä ei ole kameraa on laitettu cd levy joka saa näyttämään kameralta.Pelkän valvontakameran näkeminen luo ennalta ehkäsevän vaikutuksen.Ajakaa varovasti liukkaat saapuvat.
Niin niin on hämäyskeinoja mutta paluu alkuperäiseen kysymykseen, kuinka monta niitä oikeita kameroita on?
- taitaa olla
pönde-yrjö kirjoitti:
Niin niin on hämäyskeinoja mutta paluu alkuperäiseen kysymykseen, kuinka monta niitä oikeita kameroita on?
kolme kappaletta. Tai ainakin niin minä olen kuullut puhuttavan.
- the cameras
taitaa olla kirjoitti:
kolme kappaletta. Tai ainakin niin minä olen kuullut puhuttavan.
- Pri 202
the cameras kirjoitti:
Pari-kolme.
Pori-Kokemäki välillä, Porinportin 60km/h alueella ja yks on ollu ainaki viimeks Kyläsaaren aukeella.
Poliisin kuvausauto... - Nimetön
pönde-yrjö kirjoitti:
mennä pöllii ne kaikki kun noin kyselet.
- Nimetön
niitä kameratolppii on tasan 190kpl. Joten toi sun 17 jää kauas. niistä toimii ainaskin 50 kpl. Ei ole katos toopeilla rahaa ostella niitä laitteita niihin...maksavat nimittäin 37000 € kpl.
- ylinopeus
melko kallista....
- ,,,,,,,,,,,,,,
ylinopeus kirjoitti:
melko kallista....
elämä on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770