Siis kuka antaa akupunktiohoitoa Seinäjoella ja mihin hintaan?? Google ei auttanut tällä kertaa...
Mistä Seinäjoella??
6
3607
Vastaukset
- box
Alalantela, naprapaatti
- Kiia
Minkä hintaista on käynti kyseisellä naprapaatilla? Onko auttanut?
- apua löytänyt
Kiia kirjoitti:
Minkä hintaista on käynti kyseisellä naprapaatilla? Onko auttanut?
Maksoi 38 euroa Seinäjoella, tosin olin käynyt jo aiemminkin. Muistaakseni 1. kerta oli vähän kalliimpi.
Pätevä koulutettu tyyppi, suosittelen. Naprapatti ja kiinalaisen lääketieteen koulutuksen käynyt, olen saanut todella paljon apua ko hepulta. - Kiia
Kävin kyseisellä naprapaatilla ja en häneltä saanut apua ongelmaan, mutta migreenin sain lahjaksi. Onko kokemusta uusista oireista hoidon jälkeen?? Kävin 3 kertaa ja en uskalla enää mennä. Olen ollut paljon kipeämpi hoitojen jälkeen. Ensimmäisen käynnin jälkeen olo oli kuin rekan alle jääneellä, mutta se on ehkä ymmärrettävää. En olisi uskonut, että migreenin voi saada hoidoista ja muutenkin sairaamman olon paljon hoitojen jälkeenkin.
- hoitojen jälkeen
Kiia kirjoitti:
Kävin kyseisellä naprapaatilla ja en häneltä saanut apua ongelmaan, mutta migreenin sain lahjaksi. Onko kokemusta uusista oireista hoidon jälkeen?? Kävin 3 kertaa ja en uskalla enää mennä. Olen ollut paljon kipeämpi hoitojen jälkeen. Ensimmäisen käynnin jälkeen olo oli kuin rekan alle jääneellä, mutta se on ehkä ymmärrettävää. En olisi uskonut, että migreenin voi saada hoidoista ja muutenkin sairaamman olon paljon hoitojen jälkeenkin.
En tosin osaa sanoa sinun tapauksestasi, mutta moni vaiva pahenee ensin ja paranee sitten. Sinuna soittaisin ko hepulle ja kysyisin, onko migreenisi mahdollisesti vain osa paranemisprosessia. Olen itse käynyt ko tyypin hoidossa ja olen nyt paljon paremmassa kunnossa, kuin ennen hoitoa.
- Huhhuhelihei
Huuhaata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027