Siis kuka antaa akupunktiohoitoa Seinäjoella ja mihin hintaan?? Google ei auttanut tällä kertaa...
Mistä Seinäjoella??
6
3531
Vastaukset
- box
Alalantela, naprapaatti
- Kiia
Minkä hintaista on käynti kyseisellä naprapaatilla? Onko auttanut?
- apua löytänyt
Kiia kirjoitti:
Minkä hintaista on käynti kyseisellä naprapaatilla? Onko auttanut?
Maksoi 38 euroa Seinäjoella, tosin olin käynyt jo aiemminkin. Muistaakseni 1. kerta oli vähän kalliimpi.
Pätevä koulutettu tyyppi, suosittelen. Naprapatti ja kiinalaisen lääketieteen koulutuksen käynyt, olen saanut todella paljon apua ko hepulta. - Kiia
Kävin kyseisellä naprapaatilla ja en häneltä saanut apua ongelmaan, mutta migreenin sain lahjaksi. Onko kokemusta uusista oireista hoidon jälkeen?? Kävin 3 kertaa ja en uskalla enää mennä. Olen ollut paljon kipeämpi hoitojen jälkeen. Ensimmäisen käynnin jälkeen olo oli kuin rekan alle jääneellä, mutta se on ehkä ymmärrettävää. En olisi uskonut, että migreenin voi saada hoidoista ja muutenkin sairaamman olon paljon hoitojen jälkeenkin.
- hoitojen jälkeen
Kiia kirjoitti:
Kävin kyseisellä naprapaatilla ja en häneltä saanut apua ongelmaan, mutta migreenin sain lahjaksi. Onko kokemusta uusista oireista hoidon jälkeen?? Kävin 3 kertaa ja en uskalla enää mennä. Olen ollut paljon kipeämpi hoitojen jälkeen. Ensimmäisen käynnin jälkeen olo oli kuin rekan alle jääneellä, mutta se on ehkä ymmärrettävää. En olisi uskonut, että migreenin voi saada hoidoista ja muutenkin sairaamman olon paljon hoitojen jälkeenkin.
En tosin osaa sanoa sinun tapauksestasi, mutta moni vaiva pahenee ensin ja paranee sitten. Sinuna soittaisin ko hepulle ja kysyisin, onko migreenisi mahdollisesti vain osa paranemisprosessia. Olen itse käynyt ko tyypin hoidossa ja olen nyt paljon paremmassa kunnossa, kuin ennen hoitoa.
- Huhhuhelihei
Huuhaata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106