Siis kuka antaa akupunktiohoitoa Seinäjoella ja mihin hintaan?? Google ei auttanut tällä kertaa...
Mistä Seinäjoella??
6
3776
Vastaukset
- box
Alalantela, naprapaatti
- Kiia
Minkä hintaista on käynti kyseisellä naprapaatilla? Onko auttanut?
- apua löytänyt
Kiia kirjoitti:
Minkä hintaista on käynti kyseisellä naprapaatilla? Onko auttanut?
Maksoi 38 euroa Seinäjoella, tosin olin käynyt jo aiemminkin. Muistaakseni 1. kerta oli vähän kalliimpi.
Pätevä koulutettu tyyppi, suosittelen. Naprapatti ja kiinalaisen lääketieteen koulutuksen käynyt, olen saanut todella paljon apua ko hepulta. - Kiia
Kävin kyseisellä naprapaatilla ja en häneltä saanut apua ongelmaan, mutta migreenin sain lahjaksi. Onko kokemusta uusista oireista hoidon jälkeen?? Kävin 3 kertaa ja en uskalla enää mennä. Olen ollut paljon kipeämpi hoitojen jälkeen. Ensimmäisen käynnin jälkeen olo oli kuin rekan alle jääneellä, mutta se on ehkä ymmärrettävää. En olisi uskonut, että migreenin voi saada hoidoista ja muutenkin sairaamman olon paljon hoitojen jälkeenkin.
- hoitojen jälkeen
Kiia kirjoitti:
Kävin kyseisellä naprapaatilla ja en häneltä saanut apua ongelmaan, mutta migreenin sain lahjaksi. Onko kokemusta uusista oireista hoidon jälkeen?? Kävin 3 kertaa ja en uskalla enää mennä. Olen ollut paljon kipeämpi hoitojen jälkeen. Ensimmäisen käynnin jälkeen olo oli kuin rekan alle jääneellä, mutta se on ehkä ymmärrettävää. En olisi uskonut, että migreenin voi saada hoidoista ja muutenkin sairaamman olon paljon hoitojen jälkeenkin.
En tosin osaa sanoa sinun tapauksestasi, mutta moni vaiva pahenee ensin ja paranee sitten. Sinuna soittaisin ko hepulle ja kysyisin, onko migreenisi mahdollisesti vain osa paranemisprosessia. Olen itse käynyt ko tyypin hoidossa ja olen nyt paljon paremmassa kunnossa, kuin ennen hoitoa.
- Huhhuhelihei
Huuhaata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1546846MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny666032Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884589NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074549Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1694344Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941700- 4031621
- 821409
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311387Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?441200