Tarjan....

...kirje

>>Toki tiesin jo minun ja mieheni suhteen alusta lähtien etteivät bändin jäsenet hyväksyneet häntä. Se oli helposti luettavissa jatkuvasti heidän kommenteistaan ja käyttäytymisestään. Mistä se johtui? Siitä, että hän on syntynyt Etelä- Amerikassa? Siitä, että minä valitsin avioliiton enkä jatkanut olemistani bändin omana tyttönä? Siitä, että olen ainut nainen bändissä eivätkä bändin jäsenet koskaan ottaneet minua vakavasti. Mieheni oli se, joka auttoi saamaan ääneni kuuluviin?

5

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kickass2

"Miten olis jos olisitte pojat edes yrittäneet keskustella ensin, ja antaneet edes pientä vihjettä Tarjalle ennen potkuja? "

Tarja taisi itse vihjailla pojille antavansa heille potkut. Luehan hiukan enemman asiasta.

• mirri

Narsistinen on oikea sana. Olen itse joutunut narsistin elämään narsistin lähipiirissä ja Tarjan kirjeen sanamuodotkin olivat kuin tämän lähi-narsistini kynästä. Koko kirje oli suorastaan pelotttava.

• Järjen ääni

Narsisti minullekin on tullut mieleen. Sellaista myöskin lähipiirissäni seuranneena huomaan paljon samaa.

• Tolemak

Tarja on umpirakastuneena vain helposti vietävissä.

Marcelosta en tiedä. Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä manageri? Egomaanikko bisnesmies?

• Nani

Ainoa mahdollisuus oli päästää Tarja pois bändistä, sitähän hän itsekin vihjaili koko ajan. Useampi levy olisi hänen puheitten mukaan pitänyt jo olla viimeinen hänelle. Mikä ihme tässä nyt niin vaikeaa on, kaikkien pitäisi olla vain tyytyväisiä. Kyllä potkut on syytä kirjallisena antaa, jos asia on näin päätetty eikä keskusteluille ole enää mitään sijaa. Kyseessä on nyt vaan kiukku Tarjan puolelta, koska pojat ehtivät edelle. Jos joku ei ole puheväleissä muiden kanssa, syyttäköön itseään jos ei minkäänlaista vihjettä kyennyt vastaanottamaan aikaisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      64
      4221
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      66
      4125
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2871
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2772
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1949
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1659
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1271
    Aihe