kuvaa tunteita ja läheisyyttä?
Jos molemmilla on venus Ravussa, eikös se meinaa että haetaan ns. samaa tuolla linjalla?
Eikös
3
361
Vastaukset
- Kuvajainen
...tunteita ja läheisyyttä... ehkäpä... mutta siltikin:
"Venus on kiviplaneetta. Koska Venuksella vallitsee voimakas kasvihuoneilmiö, on siellä kaikkein kuuminta kaikista aurinkokunnan planeetoista; keskilämpötila on 452 °C. Venuksella on myös runsaasti tuliperäistä toimintaa; osa Venuksen pinnasta on laavavirtojen peittämää. Venuksella ei ole lainkaan magneettikenttää, luultavasti sen hitaan pyörimisnopeuden takia.Venuksen ilmakehä koostuu pääosin hiilidioksidista, ja lisäksi Venuksen ympärillä on monen kilometrin paksuisia rikkihappopilviä. Kaasukehä on hyvin tiheä: paine Venuksen pinnalla on 90 kertaa suurempi kuin Maan pinnalla."
Ei kuulosta kovin rakastettavalta.- no siinä
tapauksessa olin väärässä. Ja muutan vaikka Marsiin
kuvailit juuri oikein venuksen merkitystä!
Jos sinua tuo parisuhde puoli kiinnostaa astrologian valossa niin mene osoitteeseen:www.astro.com ja tee siellä ilmainen parisuheanalyysi sinusta ja kumppanistasi.
Tulkinnan ideana on verrata sinun ja miehesi karttoja keskenään joten tarvitset kummankin kellonajan,paikan,päivän ja vuoden milloin olette syntyneet!
Sitten vain menet kohtaan my astro ja klikkaat create a horoscope linkkiä.Sitten kirjaat tiedot ruudulla näkyvään lomakkeeseen (huom!jos teet sitä parisuhdeanalyysiä niin sinun pitää syötää kummankin tiedot erikseen). Sivustolta löytyy jos jonkinmoista parisuhdetulkintaa esim.astro click love,astro click partner tai pelkkä partner.Joten valitse itse mitä haluat käyttää noista kolmesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.925552Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573671Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j673037Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.612006Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3091981- 471636
- 961521
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441417Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409