on Mazdoille 0,5L/1000 km...!
Mistähän voi johtua että uusikin auto voi kuluttaa tuonverran öljyä?
Valmistajan ilmoittama hyväksyttävä
7
1340
Vastaukset
- onkohan?
Mistäs tuon olet keksinyt?
- Pete 74
Tuossahan pelataan ainoastaan varman päälle, kun tuo on ostajan tiedossa ja lukee käyttöohjekirjassa niin sen samalla hyväksyy auton maksaessaan.
Itse asiassa minulle kerrottiin valtuutetusta huollosta määrän olevan 1l/1000 km mutta varman päälle pelattu vaikka olisikin 0.5l. Onhan noita muillakin merkeillä, Opelilla 0.75l/1000 km, VW mitä on lukenut tältäkin palstalta 1l/1000 km jne.
- sepe
soikeet männät tiätty,
näinhän täällon koko ajan todisteltu, keukeuuu!- Likainen oma pesä
Nyt sekoitit jälleen kerran autot keskenään, tajusitko edes olevasi Mazda palstalla? Corolla on tunnettu "ovaalimäntä".
- makkoka
te todellakin autonne öljynkulutusta? Tällä palstalla on nyt meuhkattu jo useammassakin ketjussa Madzan öljynkulutuksesta tai tehtaan asettamista rajoista.
Mulla on Mazda6 GT, hankittu viime joulukuussa. Kaksi kertaa olen avannut konepellin lisätäkseni vettä pissapoikaan. Käsi raamatulla voin vannoa etten edes tiedä missä öljytikku on, enkä ole edes kiinnostunut sen sijainnista. Konepellin kurkkikoon huoltomiehet, en minä! Kai kojelautaan syttyy joku merkkivalo jos öljy loppuu, syttyyhän siihen valo jos pesunestekin loppuu taikka bensa!!
Vaan jos joku osaisiki sanoa missä vaiheessa polttoaineen varoitusvalo syttyy, itselläni ei ole mitään tietoa kuinka paljon bensaa on siinä vaiheessa jäljellä ja ajotietokonekin näyttää pelkkää viivaa.- toistaiseksi vielä
Mulla oli ennen Avensis ja sen kanssa tottui siihen, että öljytikkua piti seurata. Kuutosen kanssa ei ole ollut vastaavaa ongelmaa ja tikun seuraamisen voisi todellakin lopettaa.
- liikenteessä???
Tumpeloita, peräkammarin poikia ollaan, jos auton omistaja ei tiedä edes öljytikun sijaintia autossaan...
Osaatkohan erottaa ajaessasi edes kesä- ja talvi-keliä?
Pysy peräkammarissasi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564234SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1633645Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä843101Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312467Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680