Onko tääl muita joilla kierto lopuillaan?
mulla menossa kp31/28-30 eikä menkkoja kuulu..
Pari kolme päivää ollu kipuja, mutta sitten ne loppu.. meinasin jo eilen lähteä testiä ostaan, mutta empä sit mennytkään vielä.
Ehkä siksi, kun viime kuussa alko ja meni kesken heti viikon päästä.. Siksi on vaikea uskoa että nyt heti taas ois tärpännyt. Aattelin sitäkin ettei elimistö nyt alota menkkoja koska mä en tahdo...
kÄÄK ,taas kerran tätä odottelua! :)
muita jännääjiä?
25
6047
Vastaukset
- kukka
Täällä kp 28/28-30, mutta olen varma että kyllä ne menkat sieltä tulee. Harmittaa jo valmiiksi :(
- *toiveikas!*
Kp 33/30, kaikki mahdolliset oireet on. Yhden negan oon jo ehtinyt tekemään, toissapäivänä. Seuraavan testin aion tehdä huomenaamulla, jos ei menkat sitten ennätä ensin...
*kaikki mahdolliset ruumiinosat ristissä*
Voi kunpa en olis vain kuvitellut näitä kaikkia oireita; hirmuista huimausta, pahoinvointia, suolaisen himoa, alavatsan nipistelyjä ja vihlomisia, näppyjä rinnoissa, lämmönnousua (sitä en oo voinut kuvitella ainakaan), hirmuista valkovuotoa, väsymystä, itkuisuutta (se on kyllä todellista, mies voi todistaa, tuo raukka ;) ), sisäistä tunnetta että jotain erikoista tapahtuu kropassani jne...
*ristii vielä hiuksensakin varmuuden vuoksi* ;)
No, huomenna se sitten selviää, toivottavasti...
Hirmuisesti plussaonnea muille jännääjille!!!- FEROZA
uskokaa huvikseen minnuu, työ ootte ainakin raskaana =)
kertokaa sit mulle, vaikka jo sen tiedänkin... =)
- Minni
täällä jännätään myöskin, kp 33/28 menossa. Toinen terolut kuuri menossa, viimeksi oli teroilla kierto tuon 28 päivää. Mitään oireita ei liiemmin taida olla, ei suuntaan eikä toiseen... kovat on toiveet ja testailla en vielä edes "uskalla"...
Osaako joku sanoa, että kuinka nopeasti noiden terojen jälkeen menkkojen pitäisi alkaa...? lopetin terot viikko sitten ma ja edelleen siis odottelen... su tulee siis 2 viikkoa terojen lopetuksesta. Jos ei sitten ole tullut plussaa tai menkat alkaneet, niin ma täytynee lääkärille taas soitella... :(
Vieläkös täällä on "kesäyrittäjistä" muita jäljellä?? vip?? anni (ei ole mitään kuulunut aikoihin!)??
Paljon plussa onnea kaikille!!! :)- Katle
On täällä vielä ainakin yks "kesäyrittäjä" myöskin ihmetellyt missä kaikki on, vai onko muilla jo plussa tullut.... Kohta tulee jo vuosi täyteen yrittämistä, nyt alkaisi ovulaatio aika olla käsillä...
- Vip1
Heipä hei "kesäyrittäjistä" minä olen ainakin täällä.Ajattelin aikasemmin just että näiköhän minni ja anni on vielä täällä.Annia juu ei ole "näkynyt" palstoilla.Meillä on nyt 3 kk tauko yrittämisestä juuri sen syyskuisen kohdunulkoisen raskauden takia!Siksi olen vain lueskellut muiden viestejä mutta en ole jaksanut kirjoitella...joulukuussa alkaa taas yritykset :)Toivottavasti teillä tärppää,meillä auttoi terolutit heti ja tulin raskaaksi,tosin menkatkin tuli vaikka olikin raskaana!!!Plussa onnea :) perästä tullaan...
- kesävauva?
Täälläkin kierto alkaa olla hyvällä mallilla, tänään kp 25/23-28. Koko ajan kyllä pelkään, että menkat alkaa. Joka kerta jännittää mennä vessaan... Mullakin oli syyskuun alussa varhainen keskenmeno ja yhdet menkat ollu tässä välissä. Nyt yritettiin taas tosissaan, että tärppäis, mutta hyvin epäuskoinen olen raskautumisen todennäköisyyteen. Oireita on ollut, mutta mihinkään en usko ennen kuin näen kunnon plussan testissä! Onko muuten kiinnityskivut todellisia? Tai liittyykö kiinnittymiseen yleensä vihlomista? Viime vkonloppu oli nimittäin yhtä vihlomista, juuri mahdollisen kiinnittymisen aikaan... No, pianhan kaikki selviää..
- äiti?
joo, mä kans liityn jännääjiin, tällä tai viim ens viikol pitäs alkaa( ei aivan säännölliset) mutta toivottavasti ei ala... multa kans löytyy kaikenlaisia oireita...rintojen arkuutta välillä, "menkka kipuja", väsymystä...
kertokaa sit miten kävi...- äiti?
noni, nyt ne sitten alkoi... pettymys on melkoinen, ristiriitaisia tunteita vilisee...
- kesävauva?
äiti? kirjoitti:
noni, nyt ne sitten alkoi... pettymys on melkoinen, ristiriitaisia tunteita vilisee...
Jaksamista ja voimia sinulle! Minäkin olen NIIN varma, että pian ne alkaa... Alavatsaa kuitenkin nipistelee taas ja toivo vähän herää...
Mutta, ei auta kuin odotella. Ja jos menkat tulee, yrittämään vaan taas! Tsemppiä!
- lil-79
Mulla menossa kierron loppu myös, kp 28/31-32. Oireita ei juuri ole ollut, ja rintojen kipeytyminenkin on tavallista ainakin välillä tässä vaiheessa kiertoa. Kovin toiveikas en ole, ja onhan tämä vasta eka yrityskin. Mutta ensi viikon alussa sitten vasta alkaakin jännittää :)
- ronomon
yksi uusi jännääjä ilmoittautuu :). mulla menossa kp 28/31-32. eli viikon lopusta tulee piiiitkä. oireita on ollut mm. rintojen arkuus, huimausta, lämpö koko ajan 37-37.5c, janottaa ym.. ja nämä oireet ei tod. oo kuviteltuja!! toivottavasti tärpänny..tsemppiä kaikille =)
täällä kans yks vauvaintoilija! oon täällä välillä piipahdellut, mutta nyt ihan nimimerkin kanssa! Lopetin tuossa joku aika sitten pillerit, nyt toinen yrityskierto lopuillaan.. jos edellistä kiertoa on katsominen niin maanantaina pitäis alkaa ja jännittää!!
Oireita ei sillee ole, muuta kuin alavatsaa nipistelee ja eilisestä sattunut alaselkään menkkamaisesti. yleensä menkkakivut alkaa vasta ekana kuukautispäivänä tai korkeintaan päivää ennen..
Saa nähdä miten käy.. Mutta plussaonnea kaikille!!!- Mysiini20
Täällä jännätään myös.
Ens maanantaina hakemaan testiä ja sitten se selviää... Mullakin oireita ollut.
Meni kesken viime helmikuussa rv 12. :(
Toivon, että pian tärppäis.
Hirvee vauvakuume!
Tsemppiä muille jännääjille! :) - täälläki... =)
menossa nyt 32/28. viime kierrolla meni kesken =( oireita ollu päivää enne ku menkkojen ois pitäny alkaa niin rinnat kipeyty. siitä asti välillä ollu menkkamaisia kipuja, mut ei ala.. muutenki ollu viime menkoista maha kipeänä. yhden negan tein tiistaina. mut nyt ku ollaan rakasteltu niin on käyny rintoihin ja mahaan tosi kipeesti. valkovuotoa tulee ja haisee... jos sunnuntaina tekis uuden testin ku sit viikon menkat myöhässä, jos sitä sinne asti jaksais odotella.. ei silleen yritystä mut vuosi on menny mut välillä on tapahtunu kaikenlaista... kihloihin, häät ja muita suruja niin ei ihme jos ei oo tärpinny... tulee ku on tullakseen... =) onnea kaikille yrittäneille.. toivottavasti meillä kaikilla nyt tärppäis... elättelen siinä toivossa et menkat alkais niin jos ne ei sitten alkaiskaan ja olisin raskaana...
- ja vielä...
kuumetta ollu jo yli kaks viikkoa 36.7-37. laskee välillä ja taas nousee, palelee ihan hirmusti. ei minulta ihan normaalia.. yleensä ali lämmön puolella ku palelee mut nyt lämpöjen puolella... joku vastasikin jo aikaisempaan ku vastasin jollekkin et selvät merkit , olet raskaana, mut ku ei vielä oikein usko ja uskalla tehdä uutta testiä. mieski jo toivois niin et ois tärpänny...
- Nimetön
ja vielä... kirjoitti:
kuumetta ollu jo yli kaks viikkoa 36.7-37. laskee välillä ja taas nousee, palelee ihan hirmusti. ei minulta ihan normaalia.. yleensä ali lämmön puolella ku palelee mut nyt lämpöjen puolella... joku vastasikin jo aikaisempaan ku vastasin jollekkin et selvät merkit , olet raskaana, mut ku ei vielä oikein usko ja uskalla tehdä uutta testiä. mieski jo toivois niin et ois tärpänny...
vielä tohon mun aikasempaan, ni lähteekö kenelläkään hiuksia? mulla meinaan lähtee ihan hirveesti ja mulle se ei tod oo normaalia?! onko muilla samantapasta?
- kesävauva?
Ootko jo ehtinyt testaamaan? Täällä tilanne ennallaan, kp 27/23-28 menossa, menkkoja odotellessa menee aika... Toivottavasti ei silti kuulu..
- Miisa
..vieläkään. Testiä en oo viittinyt viä tehdä kun viimeksi näytti negaa viikonkin myöhässä ja sit alko menkat, joten aattelin vielä oottaa.
Nyt siis kp33 menossa.. eli ollaan "vasta"
5-3päivää myöhäs..
Testiä en viitti senkään vuoksi vielä tehä, et mulla on välillä niin kovia mahakipuja. Pelkään koko ajan et menkat tulee kuitenkin kohta... tai menee kesken tai jotain.. :/
Maha on tosi turvoksissa ja ihan ähky olo jotenki koko ajan... rinnat on kipeet, vessas saa juosta öisinkin ja maha on muutenki vähän sekasin. Sit on viel lievää lämmönnousua, joten olo on aikaslailla tuskanen...
Juu-u, ei parane valittaa silti, vaikka mä alan kyllä pahasti epäilemään tätä menoo, että mä en tule olemaan niitä ihmisiä, jotka nauttii raskausajastaan "täysin rinnoin"!! heh..XD - Miisa
Miisa kirjoitti:
..vieläkään. Testiä en oo viittinyt viä tehdä kun viimeksi näytti negaa viikonkin myöhässä ja sit alko menkat, joten aattelin vielä oottaa.
Nyt siis kp33 menossa.. eli ollaan "vasta"
5-3päivää myöhäs..
Testiä en viitti senkään vuoksi vielä tehä, et mulla on välillä niin kovia mahakipuja. Pelkään koko ajan et menkat tulee kuitenkin kohta... tai menee kesken tai jotain.. :/
Maha on tosi turvoksissa ja ihan ähky olo jotenki koko ajan... rinnat on kipeet, vessas saa juosta öisinkin ja maha on muutenki vähän sekasin. Sit on viel lievää lämmönnousua, joten olo on aikaslailla tuskanen...
Juu-u, ei parane valittaa silti, vaikka mä alan kyllä pahasti epäilemään tätä menoo, että mä en tule olemaan niitä ihmisiä, jotka nauttii raskausajastaan "täysin rinnoin"!! heh..XDUnohdin oireista tietty vielä mainita selkäsäryn ja runsaan valkovuodon.
Oli niin kuuma ja jotenkin pöhnänen olo et mittasin äsken lämmön ja kuumetta 37.2...
Tulis nyt vielä pahoinvointi tähän päälle niin täähän ois täydellistä! ;)
JOko mä olen raskaana, tai sit on pakko olla jotain muuten tosi pahasti vialla... toivotaan sitä ensimmäistä.. :) Miisa kirjoitti:
Unohdin oireista tietty vielä mainita selkäsäryn ja runsaan valkovuodon.
Oli niin kuuma ja jotenkin pöhnänen olo et mittasin äsken lämmön ja kuumetta 37.2...
Tulis nyt vielä pahoinvointi tähän päälle niin täähän ois täydellistä! ;)
JOko mä olen raskaana, tai sit on pakko olla jotain muuten tosi pahasti vialla... toivotaan sitä ensimmäistä.. :)Siitä on nyt kolme päivää kun viimeksi kirjoittelit... Joko on testi ostettu vai alkoiko sulla kuukautiset?
Itsekin täällä jännään; mulla on nyt kp 31/n.30 Keskiviikkona tai torstaina testaan ellei ne menkat ala, toivottavasti eivät ;)- Miisa
Meri83 kirjoitti:
Siitä on nyt kolme päivää kun viimeksi kirjoittelit... Joko on testi ostettu vai alkoiko sulla kuukautiset?
Itsekin täällä jännään; mulla on nyt kp 31/n.30 Keskiviikkona tai torstaina testaan ellei ne menkat ala, toivottavasti eivät ;)Juu- eli, kyllähän ne oireet ihan oikeita tällä kertaa oli, ja tuli ihan selkeä plussa tänään puoli kahdeksan aikaan aamulla. (ei sitten malttanut nukkua pitempään, kun tuli toi testailu jo uniinkin ;))
Kyllä rupes hymyilyttämään.. - tuittuli_77
Miisa kirjoitti:
Juu- eli, kyllähän ne oireet ihan oikeita tällä kertaa oli, ja tuli ihan selkeä plussa tänään puoli kahdeksan aikaan aamulla. (ei sitten malttanut nukkua pitempään, kun tuli toi testailu jo uniinkin ;))
Kyllä rupes hymyilyttämään..Onnitteluhalit sinulle! Toivottavasti perässä tullaan kaikki me muutkin täältä!
- julia_82
Tai siis, en tiedä voikos tätä nyt jännäilyksi sanoa.. kp 42 menossa, mutta oli odotettavissakin kun pillerit lopetin. Kierto ihan hyrskynmyrskyn. :) Kaipa sitä silti voi pikkiriikkisen jännäillä. Toisaalta taas toivoo että kuukautiset alkaisi, ja kierto normalisoituisi. Olisi jotenkin helpompaa tämä, jos olisi säännöllinen kierto.
- iltatähti
täällä kp menossa jo 37, normaali kierto 26-28, joten aika hermona oon. Tein testin eilen näytti
negaa. Oireita on ollut jomotusta/nipistelyä vasemmalla puolella alavatsaa, selkäsärkyä, aamulla hieman yököttävä olo... joten olisikohan tämä jo sitä oikeaa... muuten ikääkin on jo 39 vai iskikö vaihdevuodet:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901