tehoputkisto

hondaan

myydään laserin tehoputkisto käyrästö slipari
Honda cbr 1000f sc24 käy ainakin 89-92 putkisto hyväkuntoinen
asialla kiire myydään tarjousten perusteella

5

1200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehoa?

takaat eli kaupat peruuntuu jos lisätehoa ei penkissä löydy?

• elämäs haet

eiks se enemmän merkkaa jos sä sen itse toteet. Aika turhaa touhua viritellä mopoasi jos et edes eroa huomaa ilman tarkkoja mittauksia....???

• tehoputkesta

ei lisää tehoa taatusti yhtään jos et laita suuttimia uusiks ja säädätä pyörää uudelle putkelle jos teet edellä mainitut niin saadaan joko vääntöä lisää tai korkeammalle kierrosalueelle n. 8-15 kaakkia

• virittelyä
        elämäs haet kirjoitti:

eiks se enemmän merkkaa jos sä sen itse toteet. Aika turhaa touhua viritellä mopoasi jos et edes eroa huomaa ilman tarkkoja mittauksia....???

Samaa mieltä. Miksi vititellä jos tehonlisäystä ei huomaa. Jos sitä ei huomaa perstuntumalla niin ei sitä huomaa kyllä penkissäkään. Perstuntumalla on vaikea sanoa lisäyksen määrästä. Jos sitä tulee lisää niin silloinhan lisätehon määrän voi todeta penkissä. Turhaan sitä penkkiin on viedä jos teho on laskenut. Lisääntyneen metelin kyllä kuulee korvillaankin. Ei siihen tarvita edes persettä.

• hondaan

Vieläkö putkisto on myynnissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      5010
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3623
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2450
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1540
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1454
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1272
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16