Kuka haluaa tänne muslimeja

Montako % sanoo KYLLÄ?

Ilmaiskaa kantanne vain laittamalla Kyllä tai ei vastauksia.

Nähdään sitten miten kansan syvät rivit suhtautuvat.

Ma Ke

12

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prosentteja

...jotka yrittävät esiintyä kansan syvinä riveinä!

Ka Ke

• Outopipa ja mies

Ei ehdottomasti.

• joka maksaa niiden kulutkin

Nyt äänestämään.

Mun ääni on EI

• Sandra.s
        joka maksaa niiden kulutkin kirjoitti:

Nyt äänestämään.

Mun ääni on EI

joka varmasti kertoo että maksamme KAIKKIEN muslimien kulut ja elämän Suomessa?
        En ole itse nähnyt missään tällaista tilastoa.
        Noh,ehkäpä olenkin vaan vähän tyhmä?
        Onko muuten laskettu yhteen myös kaikkien muiden uskontokuntien aiheuttamat kulut?
        Ok. Antaa sitten tulla täyslaidalta haukkumista, ei haittaa minua.
        Hups! meinasinpas unohtaa,vastaukseni on siis ehdottomasti kyllä.

• wwwnational

4,5% hyväksyy islamin uskon. 52,5% vastustaa Islamia, lopuilla ei ole kantaa. Tämä on viimeinen virallinen tutkimus joka on asiasta suoritettu. Eipä heitä kukaan halua Suomeen, mutta eivät he taida ymmärtää ennenkuin porukat laitetaan kylmäksi. Minä muuttaisin pois Suomesta jos olisin muslimi, miksi asua maassa minne heitä ei haluta.

• suomalainen muslimi

olen 100% suomalainen, mutta uskontoni on Islam? Taytyyko myos minun,joka olen syntynyt ja kasvanut Suomessa muuttaa ulkomaille,koska "tilastojen" mukaan suomalaiset eivat hyvaksy eivatka pida muslimeista? tuleepahan vaan mieleen, etta mistapahan suomalaiset tykkaa?Eivatpa paljon mistaan??!!

• ne tilastot.

• wwwnational
        karvapää kirjoitti:

ne tilastot.

Linkki viralliseen tutkimukseen säilyi 2 minuuttia viimeksi kun sen postitin. Eikä siinä ollut ainoatakaan mädättäjä sanaa...

Katsos jos ei muslimi shefu kestä totuutta kuulla tai lukea, niin huonosti on uskontonne laita.

• hähähähäähähäh
        suomalainen muslimi kirjoitti:

olen 100% suomalainen, mutta uskontoni on Islam? Taytyyko myos minun,joka olen syntynyt ja kasvanut Suomessa muuttaa ulkomaille,koska "tilastojen" mukaan suomalaiset eivat hyvaksy eivatka pida muslimeista? tuleepahan vaan mieleen, etta mistapahan suomalaiset tykkaa?Eivatpa paljon mistaan??!!

Sinulla voi olla Suomen kansalaisuus mutta luovuit suomalaisuudestasi sillä hetkellä kun 'palasit islamiin'. Miksi et muuttaisi muslimimaahan kerran tykkäät heidän uskonnostaankiin.

• mikä ettei

siinä kuin muutkin.

• Kyllä

tervetuloa vaan, kunhan et ole itsemurhapommittaja, tai muu terroristi, et sekaanu lapsiin, et lyö vaimoasi, et halua pyyhkäistä Israelin valtiota pois maailmankartalta, kunnioitat Suomen lakeja ja suomalaisten elintapoja, siinä muutama ehto, muitakin löytyy. Kamelin eritteiden nautiskelu ei haittaa.

• Tinku

...tänne vaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe