Loistava Anna Erikssonin levy

"HS"

Kuuntelin juuri Annan uuden levyn ja olipa se loistava! Täydet pisteet siitä. Odotan innolla kiertuetta, että pääsee kuunteleen livenä häntä, sillä siellä hänen ääni senkun paranee vaan.

9

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katja

Tiedätkö linkin tai löytyykö jossain muodossa sanat uuteen ihanaan kipaleeseen "Ei se mennyt niin"?

• Vaatimaton jätkä

Diiva, ei kiinosta vaikka olisi miten hyvä laulaja tahansa. Yäk..!

• Samurai-zero

Täytyy olla eri mieltä, tapasin ohimennen muutama vuosi sitten ja oli erittäin ystävllinen ja helposti lähestyttävä artisti.

• rita

Mulla on yksi Annan levy ja tykkään muutamista Annan biiseistä.Mut laulajana Anna ei ole mielestäni mitenkään ihmeellinen ja nykyisin kipaleetkin tuntuvat toistavan itseään.Kuten nämä uusimmatkin,liian samanlaisia.Mut jos Annasta ylipäänsä tykkää niin kyllähän ne aina kuuntelijansa näkyvät löytävän.

• Hieno levy juu...

kerran pari kuunnellut...

jollei täydellinen levy, niin tosi lähellä sitä!

• Tinjatanja

ja hyvää musaa taasen tullut,kelpaa kuunnella-

• hymy

Loistava levy,ei voi muuta sanoa!!Sanoitukset ovat tosi hienoja:)Omia lempibiisejäni muutaman kuuntelukerran jälkeen ovat Jää,Lintu,Aiemmin,Jos,Leikin loppu ja Kesällä kerran!Varsinkin tuo kesällä kerran on ihana,kauniimpaa biisiä ei ole vähään aikaan tehty!!

• Hyvä hyvä!

Anna on ihan viehättävä artisti, mutta huutaa liikaa laulaessaan. Se ei kuulosta kovin kauniilta.

• Miten niin "huutaa"??? Voitko selittää tarkemmin. Annalla omaperäinen ääni, joka ehkä saattaa vaikuttaa huutamiselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      143
      6082
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3734
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2693
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      469
      2674
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1978
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1479
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1284
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe