kaupoissa tänään!
Dingo
12
922
Vastaukset
- kerronsullejahve
Dinko=kakka
Ketään ei kiinnosta ynisevän läskitiinun joutava ryönä.- mä vai
Yhdyn edelliseen
- kehutun purppuraa
mä vai kirjoitti:
Yhdyn edelliseen
biisin...siis täysin pohja noteeraus.ajattelin tuossa että alkaa jo toi levoton tuhkimo riittää,mutta mielummin sitä kun purppuraa.ans kattoo miten myy,nimittäin levy on näköjään netissä levityksessä.onneks en haaskannu rahojani siihen lättyyn kun sitä jo netistäkin saa....
- tuota------>
kehutun purppuraa kirjoitti:
biisin...siis täysin pohja noteeraus.ajattelin tuossa että alkaa jo toi levoton tuhkimo riittää,mutta mielummin sitä kun purppuraa.ans kattoo miten myy,nimittäin levy on näköjään netissä levityksessä.onneks en haaskannu rahojani siihen lättyyn kun sitä jo netistäkin saa....
Bändiä teitä ei olisi olemassakaan sillä moni lapsi on saanut alkunsa dingon tahdissa niin että parempi olla hiljaa..
- Mieltä.
tuota------> kirjoitti:
Bändiä teitä ei olisi olemassakaan sillä moni lapsi on saanut alkunsa dingon tahdissa niin että parempi olla hiljaa..
Olen nipan tuttu tai tunnen sillee et olin joskus samassa ravintolassa syömässä kuin nipa ja sanoin moi ja se sanoi moi takas ja eiks tutut moikkaa itse ostan levyn ja tuen musiikki bisnestä taitaa dingo nousta lista ykköseksi dingo n:1
- dc++
kehutun purppuraa kirjoitti:
olen kaikilla parhailla hubeilla enkä ole levyä löytänyt...
- kyllä mä
tuota------> kirjoitti:
olin 15v sillon kun dingo nousi pinnalle.joten pidä ite turpas kiinni.
- meikäläisen
tuota------> kirjoitti:
elo.kyl sitä on kaikkea kuultu,mut tämä oli päivän paras
- jo eilen illalla
dc++ kirjoitti:
olen kaikilla parhailla hubeilla enkä ole levyä löytänyt...
ainakin mä sen sieltä sain =D
- nähdä
nouseeko ykköseksi listoilla? Toisaalta pahalta näyttää, kun kiljukaulu Tarja on otsikoissa joka pirun päivä. Täten markkinoi itseään...
- Tarjalta
vielä oo levyä ulkona ??
- juuuuuuhuuu
Dingo on kyl aika paskaa mut kyl tarja turunenki o paska. Antais sen Even laulaa siin dinkos ja Hietalan marcon siin nightwishis vai mikä se ny oli, sillai ois paljo parempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060