vuokralaisia vituttaa
HAHHAAAAAAAAAHAHAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAMPO 3,75% /15 V.
4
390
Vastaukset
- ex-vuokralainen
vituttaa aina. Niin näky vituttavan nalleakin kun madridista piti omalla koneella tulla pois, kun reittikone olis lähteny parin tunnin päästä.
- Iloinen vuokralainen
...
- OMistusASuja
Millä tavalla ale kirpaisee omassa asunnossaan asuvia? Ei nimittäin ole mun lompakosta pois edes legengaariseksi muodostunut ale -70%. Minä kun en omaani myy. En kalliilla enkä halvalla.
Äkkiä kun mietin niin ale kirpaisee omistusasujaa tilanteessa, jossa muutetaan isommasta pienempään.
- tyhmä ku saapas
Tohon 3,75%/15v uskoo vain tyhmä kassaneiti Sammon kassalla. Jokainen tietää Sammon hinnoittelun, Marginaali nousee enemmän kun pystysuoraan, kun korot nousee, ja 15v oot tossa kusessa kiinni, tai maksat sakkoina 10% lainastasi. Kyllä nyt naurattaa, kun tyhmää viedään hah hah hah hah hah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954