Minä opiskelen velalla kansanopistossa, jotta voisin päästä opiskelemaan yliopistoon haluamalleni alalle. Eli maksan siitä, jotta voisin opiskella, jotta voisin päästä opiskelemaan lisää.
Onko tässä mitään järkeä?
4
513
Vastaukset
- kansanopistosta yliopistoon
on järkeä, jos olet tosissani. minä itse ja useampi tuttavani on saanut hyvän pohjan yliopisto-opintoihin kansanopistosta. jopa proffani oli sitä mieltä, että kansanopistoista tulee hyvää ainesta. itselleni kansanopistovuosi toi varmistusta oikeasta alavalinnasta ja ennenkaikkea pääsin vihdoin "kaltaisteni seuraan" eli opiskelukaverit olivat kiinnostuneita samoista asioista. Pääsykokeisiin on vielä aikaa, käytä aikasi hyvin ja kerää muistojen reppuun mukavia kokemuksia kansanopistoajoilta :)
Terveisiä vaan entisille ja nykyisille Keski-Suomen opistolaisille tässä samalla ;) - valt. yo
ON todella paljon järkeä, jos voit tehdä kansanopistossa yliopisto-opintoja avoimen kautta ja jos saat siellä kunnollista pääsykoevalmennusta.
- JuP
Totta kai kannattaa opiskella. Se on sitten toinen juttu, onko siinä järkeä että opiskelemaan ei pääse ilman maksullista koulutusta.
- heh
"onko siinä järkeä että opiskelemaan ei pääse ilman maksullista koulutusta."
Toisaalta, eihän töihinkään pääse ilman 10 vuoden työkokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780