Mikä sinusta on "SYDÄN-YSTÄVÄ"

UusiPuskaRouva...

Mitä tuo sana meinaa?

44

4484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska minulla

      ei ole sydän-ystäviä vaan ainoastaan sydänystäviä ;D

      • aarre verraton

        ja hän on luotettava myös aina puolellani kuitenkaan holhoamatta.Hänestä ei hevillä luovu ja pelkää välillä jos jotain sattuu?


      • aarre verraton kirjoitti:

        ja hän on luotettava myös aina puolellani kuitenkaan holhoamatta.Hänestä ei hevillä luovu ja pelkää välillä jos jotain sattuu?

        on se ihminen,jonka kanssa voit luotettavasti jakaa kaikki asiasi,miltei koko elämäsi...:)


      • Pirre*

        margariini oli Sydän - ystävä..:)


      • Pirre* kirjoitti:

        margariini oli Sydän - ystävä..:)

        on pelkkä ystävä, siis sydämetön (?)ystävä?
        Mitä tarkoittaa sana ystävä? Onko sille joku määritelmä?


      • Pirre*
        sitroen kirjoitti:

        on pelkkä ystävä, siis sydämetön (?)ystävä?
        Mitä tarkoittaa sana ystävä? Onko sille joku määritelmä?

        ole oikein käsitystä mitä eroa on ystävällä ja sydämmettömällä ystävällä..tai no...se toinen ainakin on kuollut...:/

        Sydänystävä on kai sellainen luotettu uskottu, miulla on ollut jostain syystä hyvin vähän ystäviä tai sydänystäviä, tai se on oikeastaan tietoinen valinta..olen hieman "outolintu" yksinäisen tien kulkija, joku sanoisi jopa itseriittoinen..:)


      • UusiPuskaRouva...

        Sen tähden laitoin viivan väliin että voisit jaata kahtia sydän tai ystävä.. Koska ystäviä on kahdenlaisia on niitä rakkaita ja vähemmän rakkaita..


      • UusiPuskaRouva...
        aarre verraton kirjoitti:

        ja hän on luotettava myös aina puolellani kuitenkaan holhoamatta.Hänestä ei hevillä luovu ja pelkää välillä jos jotain sattuu?

        Sellainen aarre josta kerroit voi monet vain haaveilla..


      • UusiPuskaRouva...
        mii-su kirjoitti:

        on se ihminen,jonka kanssa voit luotettavasti jakaa kaikki asiasi,miltei koko elämäsi...:)

        aina luullut että se olisivain Aviomies..?


      • UusiPuskaRouva...
        Pirre* kirjoitti:

        margariini oli Sydän - ystävä..:)

        kolestroolia...? Ota ja tiedä? :-)


      • UusiPuskaRouva... kirjoitti:

        aina luullut että se olisivain Aviomies..?

        Mä jo aattelinkin,että ton vois käsittää vaikka millä lailla..:DD tarkotin,että kaikkia asioita mitä kuuluu elämään,voi jakaa sen tosi ystävän kanssa...


      • UusiPuskaRouva...
        sitroen kirjoitti:

        on pelkkä ystävä, siis sydämetön (?)ystävä?
        Mitä tarkoittaa sana ystävä? Onko sille joku määritelmä?

        Sydänystävä on hän jonka kanssa jaat aivan kaiken kuten Miisu sanoi.. Siis kaiken, ja siksi olen aina ajatellut, että on kysymys aviokumppnista..

        Naisystävä on hän jonka kanssa jaataan näennäiset asiat sekä tietysti yksityis asiat.


      • UusiPuskaRouva...
        Pirre* kirjoitti:

        ole oikein käsitystä mitä eroa on ystävällä ja sydämmettömällä ystävällä..tai no...se toinen ainakin on kuollut...:/

        Sydänystävä on kai sellainen luotettu uskottu, miulla on ollut jostain syystä hyvin vähän ystäviä tai sydänystäviä, tai se on oikeastaan tietoinen valinta..olen hieman "outolintu" yksinäisen tien kulkija, joku sanoisi jopa itseriittoinen..:)

        itseriitoinen.. Koska me ihmiset olemme tarkoitetut toisillemme... Oikeastaan me olemme kaksi ja sama ihminen eli mies ja nainen lapset. Miksi leikkiä riittoisaa kun ei sitä todellisuudessa ole? Se on kuin sanois olevansa Ateisti mutta kuitenkin sanoo voi hyvä Jumala sentään... Naura tälle en niin valtavan tosissani tätä kirjoita kunhan hiukan maistelen sanoja aatoksissani.


      • Pirre*
        UusiPuskaRouva... kirjoitti:

        itseriitoinen.. Koska me ihmiset olemme tarkoitetut toisillemme... Oikeastaan me olemme kaksi ja sama ihminen eli mies ja nainen lapset. Miksi leikkiä riittoisaa kun ei sitä todellisuudessa ole? Se on kuin sanois olevansa Ateisti mutta kuitenkin sanoo voi hyvä Jumala sentään... Naura tälle en niin valtavan tosissani tätä kirjoita kunhan hiukan maistelen sanoja aatoksissani.

        miksi nauraisin, sinähän kirjoitit oman mielipiteesi..


      • UusiPuskaRouva...
        mii-su kirjoitti:

        Mä jo aattelinkin,että ton vois käsittää vaikka millä lailla..:DD tarkotin,että kaikkia asioita mitä kuuluu elämään,voi jakaa sen tosi ystävän kanssa...

        Jos ystäväsi muuttaa tai itse muutat voi ystävyys viilentyä vuosien saatossa... Silloin et enään ole täysin varma missä mennään... Siksi kai avioerokin on niin vaikea kun ollaan luotettu toisiinsa niin syvästi.


      • UusiPuskaRouva... kirjoitti:

        Jos ystäväsi muuttaa tai itse muutat voi ystävyys viilentyä vuosien saatossa... Silloin et enään ole täysin varma missä mennään... Siksi kai avioerokin on niin vaikea kun ollaan luotettu toisiinsa niin syvästi.

        tarkota ollenkaan mitään miestä...en nyt kuiteskaa asu kenenkään naisenkaan kanssa vaan tarkoitin,että ystävän kanssa voi jakaa kaikkia elämään liittyviä asioita...molemmin puolin..


      • UusiPuskaRouva...
        mii-su kirjoitti:

        tarkota ollenkaan mitään miestä...en nyt kuiteskaa asu kenenkään naisenkaan kanssa vaan tarkoitin,että ystävän kanssa voi jakaa kaikkia elämään liittyviä asioita...molemmin puolin..

        Aivan kaikista asioita voi ystävän kanssa puhua ja saada apuakin jos tarve vaatii. Minä en voisi ikinä pettää ystävääni.. Olen myös huomannut ettei hänkään minua petä.. Minulla on oikein hyvä ystävä ja olen hänet täältä suomi24 sivulta löytänyt...


      • Pirre*
        UusiPuskaRouva... kirjoitti:

        kolestroolia...? Ota ja tiedä? :-)

        mainostaneet joitain rasvoja tuolla sydänyställisyydellä...:)


      • UusiPuskaRouva... kirjoitti:

        Aivan kaikista asioita voi ystävän kanssa puhua ja saada apuakin jos tarve vaatii. Minä en voisi ikinä pettää ystävääni.. Olen myös huomannut ettei hänkään minua petä.. Minulla on oikein hyvä ystävä ja olen hänet täältä suomi24 sivulta löytänyt...

        ystävääni en olisi esim.selviytynyt läheiseni poismenosta...oikea enkeli ihmiseksi..siivet vaan puuttuu...:)


      • UusiPuskaRouva...
        mii-su kirjoitti:

        ystävääni en olisi esim.selviytynyt läheiseni poismenosta...oikea enkeli ihmiseksi..siivet vaan puuttuu...:)

        Mikä onni että sulla on tuo ihana ystävä.." Toivottavasti saatte olla yhdessä, ystäväsikanssa oikein kauan...))


      • UusiPuskaRouva... kirjoitti:

        Mikä onni että sulla on tuo ihana ystävä.." Toivottavasti saatte olla yhdessä, ystäväsikanssa oikein kauan...))

        tuosta avoukosta ku ei saanut sitä tukea mitä olisi pitänyt...tää ystävä sattuu olemaan myös työkaveri,joten joka päivä nähdään:)


      • UusiPuskaRouva...
        mii-su kirjoitti:

        tuosta avoukosta ku ei saanut sitä tukea mitä olisi pitänyt...tää ystävä sattuu olemaan myös työkaveri,joten joka päivä nähdään:)

        nimittäin että näette jokapäivä...te ikään kuin kasvatte yhteen. Jos toinen jää jostain kumman syystä tulematta töihin, eikä ole sitä ilmoittanut sinulle mitään, niin varmasti pelottaa ja kysymys on mielessä "Mitä nyt on tapahtunut?... On näet kokemusta..


      • olet sä vielä hereillä
        UusiPuskaRouva... kirjoitti:

        nimittäin että näette jokapäivä...te ikään kuin kasvatte yhteen. Jos toinen jää jostain kumman syystä tulematta töihin, eikä ole sitä ilmoittanut sinulle mitään, niin varmasti pelottaa ja kysymys on mielessä "Mitä nyt on tapahtunut?... On näet kokemusta..

        Täällä on yksinäinen olo..ei ketään missään...


      • Anonyymi
        olet sä vielä hereillä kirjoitti:

        Täällä on yksinäinen olo..ei ketään missään...

        Vaikka olisi ystäviä,ainoatakan en rehlisesti sanotuna voi sanoa sydän ystävä.Jokainen puukotaa selkään ,jos ryhmästä yksi pois.


    • UusiPuskaRouva...

      Ne pitävät sisällään rakkauden ja ystävyyden.
      Minä esimerkisi voin luottaa 100% tarkkuudella mieheeni.. voin hänelle kertoa aivan mitä vaan ja tiedän ettei hän koskaan kerro kenellekkään. Samoin hän voi luottaa minuun yhtä varmasti.

      Oikein hyvä ystävä on hän jolle voin kertoa myös suruni ja huoleni, mutta sillä erotuksella etten voi aivan kaikkea kaataa hänelle painolastiksi kun hänellä on omat huolet ja murheet..

    • hulia

      ihanaa se merkitsee,esim,rakkautta, luottamusta,salaisuutta,ihanuutta,surua ja iloa.ym
      Minulle se on oma ihana aviopuolisoni,lapseni ja "kissani"

      • UusiPuskaRouva...

        ja toivon että niin tulisi jatkumaan loppuun saakka..


    • multiNikkix

      Heitä on muutama, joihin luotan täysin. He ovat luonteiltaan aivan erilaisia, lisäksi myös erilaisia kuin minä. Asiat, joiden takia heidän kanssaan keskustelen, pohdin, nauran, itken, ovat meidän välisiä. En pelkää, että he pettävät minua enkä minä petä heitä. Kun ystävien luonteet ovat erilaisia, on muotoutunut myös asiat, mitä kenenkin kanssa syvällisemmin keskustelen. Määrätyn ihmisen kanssa käyn määrätyt asiat enemmän läpi.

      Parasta näissä ystävyyksissä on se, että nauramme paljon! Koemme että jaettu ilo on kaksinkertainen ilo ja se edistää terveyttä. Emme yleensäkään jaksa jäädä möyrimään ikäviin asioihin pitkäksi aikaa, se on elämän tuhlausta. Otamme ilon irti vähästäkin ja vietän aikaa yhdessä joko yhden ystävän kanssa, mutta pyrimme kokoontumaan myös yhteiseen hauskanpitoon milloin minkin asian tiimoilta, ja niitähän me olemme näppäriä keksimään! Kannatan lämpimästi ystävyyssuhteiden vaalimista.

      • UusiPuskaRouva...

        Tälläisiä ystävyksiä on vähän mutta ollaan iloisia jos meillä on edes yksi hyvä ystävä.. Aina olisi hyvä jos olisi useampi silloin ei ole mitään palkoa jäädä täysin yksin.


      • kun pääsis jo pois...

        Minulla taas ei ole eikä ole koskaan ollut yhtään ainutta ystävää.
        Lastani luulin ainoaksi sellaiseksi, mutta väärin luulin. En tiedä mitä tapahtui, mutta sekin muuttui haistatteluksi ym ja sitten sekin loppui jo kauan sitten.


      • UusiPuskaRouva...
        kun pääsis jo pois... kirjoitti:

        Minulla taas ei ole eikä ole koskaan ollut yhtään ainutta ystävää.
        Lastani luulin ainoaksi sellaiseksi, mutta väärin luulin. En tiedä mitä tapahtui, mutta sekin muuttui haistatteluksi ym ja sitten sekin loppui jo kauan sitten.

        Oletko täältä hankkinut itsellesi meili kavereita? Niitä kyllä saa kun oikein kunnolla yrittää.. Ensin sinun on rekistöitävä itsesi ja laitettava anomus Galleriaan... Toivoa on kirje kavereista.. Minä olen myös onnistunut .. Onnea matkaan..


      • Avuliasaat
        kun pääsis jo pois... kirjoitti:

        Minulla taas ei ole eikä ole koskaan ollut yhtään ainutta ystävää.
        Lastani luulin ainoaksi sellaiseksi, mutta väärin luulin. En tiedä mitä tapahtui, mutta sekin muuttui haistatteluksi ym ja sitten sekin loppui jo kauan sitten.

        Et tänäpäivänä varmasti ole ainoa joka potee yksinäisyyttä.Ihan tukka nousi pystyyn otsikosta!Kavereita saa esm:seurakunnista ja erilaisista kerhoista sekä netistä.Otappa itseäsi niskasta kiinni ja piristäydy!


      • multiNikkix
        kun pääsis jo pois... kirjoitti:

        Minulla taas ei ole eikä ole koskaan ollut yhtään ainutta ystävää.
        Lastani luulin ainoaksi sellaiseksi, mutta väärin luulin. En tiedä mitä tapahtui, mutta sekin muuttui haistatteluksi ym ja sitten sekin loppui jo kauan sitten.

        Mielestäni ystävyys on aina kaksisuuntaista. Katsele ympärillesi, voit yllättäen aivan läheltäkin nähdä ihmisen, jonka kanssa voit rauhallisesti ja avoimella mielellä alkaa rakentamaan tuttavuutta, joka hiljalleen muuttuu ystävyydeksi. Ystävyyttä kun ei saa ostamalla, kalastelemalla, viisastelemalla, pakottamalla eikä mielistelemällä. Ystävän ei tarvitse olla sellainen tavoiteltava ihanneihminen, ei ollenkaan. Eikä sinun tarvitse hänen kanssaan asua eikä tehdä taloudellisia ratkaisuja. Pääasia että viihdyt hänen kanssaan ja arvostatte ja luotatte toisiinne.
        Lapset ovat lapsia. He rakastavat vanhempiaan silti, vaikka haistattelevatkin heille. Ystävyyssuhde lapsen kanssa on minusta liian sitovaa lapselle, hän tarvitsee ikäisensä ystävän, ja äidin/isän jolle kapinoida...
        Hyvää, ystävällistä talven alkua sinulle!


      • Pirre*
        kun pääsis jo pois... kirjoitti:

        Minulla taas ei ole eikä ole koskaan ollut yhtään ainutta ystävää.
        Lastani luulin ainoaksi sellaiseksi, mutta väärin luulin. En tiedä mitä tapahtui, mutta sekin muuttui haistatteluksi ym ja sitten sekin loppui jo kauan sitten.

        onko maailmassa näin onnettomia ja yksinäisiä ihmisiä...kyllä tämä nykyaika ei ole ihmiselle tarkoitettu, kaikki eristäytyvät koppeihinsa ja tuijjottavat televisiota tai kerrostalon ikkunasta ulos...ihminen on laumaeläin, se kuolee jos joutuu olemaan ihan yksin...minulle tuli TOSI paha olo - kirjoita edes tänne, tämäkin on tyhjää parempaa, vaikkei tämä kone silitä eikä halaa...silti iso halaus minulta.


      • avuliasaat
        multiNikkix kirjoitti:

        Mielestäni ystävyys on aina kaksisuuntaista. Katsele ympärillesi, voit yllättäen aivan läheltäkin nähdä ihmisen, jonka kanssa voit rauhallisesti ja avoimella mielellä alkaa rakentamaan tuttavuutta, joka hiljalleen muuttuu ystävyydeksi. Ystävyyttä kun ei saa ostamalla, kalastelemalla, viisastelemalla, pakottamalla eikä mielistelemällä. Ystävän ei tarvitse olla sellainen tavoiteltava ihanneihminen, ei ollenkaan. Eikä sinun tarvitse hänen kanssaan asua eikä tehdä taloudellisia ratkaisuja. Pääasia että viihdyt hänen kanssaan ja arvostatte ja luotatte toisiinne.
        Lapset ovat lapsia. He rakastavat vanhempiaan silti, vaikka haistattelevatkin heille. Ystävyyssuhde lapsen kanssa on minusta liian sitovaa lapselle, hän tarvitsee ikäisensä ystävän, ja äidin/isän jolle kapinoida...
        Hyvää, ystävällistä talven alkua sinulle!

        10 pistettä ja papukaija merkki erinomaisesta määritelmästä


    • Aatuavual

      Sellainen tunne jota ei voi selittää ja raapia?

    • Eikösvaa

      Eikö se ole sama asia kuin pras ystävä BFF nyky nuorten kielessä

    • Mikä--ikivanha--ketju

      tänne on vedetty?

      Ihan kuin vanhuksille selkokielellä tuo aloituskin!

    • Anonyymi

      Rakkaat sydän ystävät rakastaa sydän ystävää ja harrastaa sexiä

    • Anonyymi

      Sanaa sydän- ystävä en tunne, mutta sanan sydänystävä kyllä!

    • Anonyymi

      Sydän ystävät harrastaa sexiä sydän ystävän kanssa toivoo jenni Hiltunen

    • Anonyymi

      Kenties paras sydänystävä on sellainen ruoka eli ravinto, joka pitää pumpun hyvässä kunnossa, jotta se jaksaa-jaksaa ja jaksaa pumpata ravinteikasta verta elimistölle. - Nm. Ei höttöä eikä mättöä

    • Anonyymi

      Lainaten E.Paasilinnan tekstiä: Ystävyyttä on Maailmassa Niin Paljon Kuin Tasa-Arvosuutta.Sillä ystävyttä Ei Rakeneta Eri Arvoisten Kesken!

      • Anonyymi

        Hän ei varmaankaan käyttänyt joka sanassa isoa alkukirjainta. Miksi sinä käytät?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe