Yksinkertainen aloittelijan kysymys:
Miten ajastan lohkolämmittimen toimintaan? Tolpassa on kaksi pyöritettävää rullaa: isommassa rullassa on numerot 1-24 (vrk:n tunnit siis, huomaa päättelykykyni!), ja lisäksi vihreällä ja punaisella merkitty alue, jossa nuoli punaisesta vihreään. Rullan vieressä on nuoli eli ilmeisesti jokin start-kohta.
Ison rullan sisällä on pienempi rulla, jota pyörittämällä koko homma (eli isompikin) siirtyy eteenpäin.
Ymmärrän kyllä, että tarvitaan a) aika, jolloin systeemi lähtee päälle ja b) lämmitysaika. Mutta en ymmärrä, miten homma noilla systeemeillä toimii.
miten ajastan lohkolämmittimen
3
897
Vastaukset
- yleistä
palstalta siellä on vastaus sulle
- Kiila
Ota vaikka hiustenkuivaaja mukaan ja kytke se ajastimeen (pienelle teholle ettei sulakkeet pala). Sitten eikun pyörittelemään rullia.
- Itse tein
eli asetat ensin ajastimen kellon oikeaan aikaan. Ulompi rulla(1-24) on aika: pyörität keskellä olevasta pikkunupista kunnes isomman rullan osoittama aika on oikea (esim jos teet sen klo 18, eli ulomman rullan 18 kohta on sen pienen nuolen kohdalla.
Sitten kun aika on asetettu, asetat lämmitysajankohdan aloittamisen pyörittämällä sitä rullaa, jossa on vihreä ja punainen nuoli siten, että vihreä nuoli on sen kellonajan kohdalla jolloin haluat lämmityksen alkavan. Huom! älä enää pyöritä keskellä olevaa pientä rullaa. Lämmitys on päällä 2 tuntia ja kytkeytyy taas päälle samana ajankohtana seuraavana päivänä, jos asetuksia ei muuteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698