TÄMÄ meni vahingossa väärälle palstalle
Kyselisin ongelmasta joka koskeen "perintöä". Eli vanhempani on eronneet 01 mutta asuvat samassa asunnossa edelleen. Osistusta eivät ole saaneet aikaiseksi.
Nyt isäni joka on antamassa minulle "ennakkoperintönä" äitin (vuonna04) ostamasta autosta
"oman osuutensa" minulle. Mutta eihän isälläni ole mitään oikeutta koko autoon? sillä se on ostettu virallisen eron jälkeen äidin rahoilla.
Tiedän, että ositus olisi pitänyt tehdä jo erovuonna 01 mutta monien muiden ongelmien kanssa se on jäänyt tekemättä.
Eikös se ositus tehdä vuoden 01 tietojen mukaan (asunto, mökkitontti)
Eihän isäni voi antaa minulle "perintöä" siitä autosta.
yst terv sanni
"perintö" asiaa
sanni 41
2
431
Vastaukset
- Coriolanus
Olet ymmärtänyt asian oikein. Ei siihen ole mitään lisättävää.
- siru
Et kertonu on perillisiä muita. Ainokaisena ehkä voisit sen ottaa,kun se jäis kuitenkin sinulle. Siitä pitää kuitenkin tehdä virallinen selonteko jotta myöhemmin isäsi kuoltua se merkitään perunkirjaan. Ota selvää asiasta enempi tietävältä,vaikka oikeusaputoimistosta tai vakuutusyhtiöstä,jossa se on vakuutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251