mun mielestä uusi laulaja ei tule korvaamaan Nightwishiä se on mun mieli pite
moi
13
2056
Vastaukset
- haka87
ei pidä paikaansa
- _mariska_
hah hah!! kirjotat/kyst ja vastaat ittelles? :D
- tarkotus
_mariska_ kirjoitti:
hah hah!! kirjotat/kyst ja vastaat ittelles? :D
Ollu kirjoittaa itse vastausta. Kato se ei tiennyt että jos on kirjautunut nimimerkillä sisään, ni se nimi näkyy tossa kirjoituksessa.
Ei se olisi halunut että me näemme sen.
Eli yritti saada ton tekstin näyttämään niinku 2 eri ihmistä olisi kirjoitanut, mutta sotkeutui omiin puikkoihin - kaikki
tarkotus kirjoitti:
Ollu kirjoittaa itse vastausta. Kato se ei tiennyt että jos on kirjautunut nimimerkillä sisään, ni se nimi näkyy tossa kirjoituksessa.
Ei se olisi halunut että me näemme sen.
Eli yritti saada ton tekstin näyttämään niinku 2 eri ihmistä olisi kirjoitanut, mutta sotkeutui omiin puikkoihinHei rekisteröitykää kaikki!
niin tästä tulee vielä hauskempaa!
hahahahaaaaah - höh
kaikki kirjoitti:
Hei rekisteröitykää kaikki!
niin tästä tulee vielä hauskempaa!
hahahahaaaaahNiin ja sit huomattais että ollaan kaikki samaa hakaa... kyllä tämmönen yksinpuhelu nimettömänä on sit kivaa...
- vai häh?
Niin no ei varmaan koko yhtyettä korvaakkaan. Mutta jos solisti yhtyeelle tulee niin väkisinhän se on silloin korvannut Tarjan vaikkei samaan yltäsisikään... Sama jos hukkaat karamellipussin niin ja saat tilalle jäätelön. niin kyllä se jäätelö ne karkit korvasi, mutta maistui vaan toisenlaiselle...
- hhahheh hihi
heheheh
- Naurattaa
Ei V***u kun on haka nerokas. haaaaaaaahahahaahaahahahaahaah
- lisää
Naurattaa kirjoitti:
Ei V***u kun on haka nerokas. haaaaaaaahahahaahaahahahaahaah
Haka taitaa olla hakametsän poikia :DDDD
no 17 vuotiallahan on melkei aivot...
- Girls
No samat sanat! ei nightwish oo sillon mikään bändi jos siinä ei oo oikeeta laulajaa..! ja kaiken lisäks eikö ne oo tullu ajatelleeks kuinka niitten maine laskee!!! sen bändin kohokohta oli tarja.! sillä on hyvä laulun ääni ja kaikkee.:D mut enyway omapaha on asiansa!
- NW4EVER
No joo, koska kaikki muutkin ovat mollanneet tämän palstan aloittajaa, miksen myös minä heitä hieman lisää löylyä... Oikeesti! Me ollaan ihmisiä, ei mitään koneita. Mulle sattu samanlainen kämmi täs pari iltaa sitten ja sain silti pillua illalla ja kehuttiin niin pirun älykkääksi! Onhan tuo melko huvittava kämmi, mut jonkun on käytettävä huumoria! Onhan nyt suruaika ja mieliala ainakin mulla aika synkkä. Kivasti piristää tälläiset!! Varmaan joku helevetin juippi kommentoi tätä toisin, eikö?!
- pimppiliisa rulaa..
NW4EVER kirjoitti:
No joo, koska kaikki muutkin ovat mollanneet tämän palstan aloittajaa, miksen myös minä heitä hieman lisää löylyä... Oikeesti! Me ollaan ihmisiä, ei mitään koneita. Mulle sattu samanlainen kämmi täs pari iltaa sitten ja sain silti pillua illalla ja kehuttiin niin pirun älykkääksi! Onhan tuo melko huvittava kämmi, mut jonkun on käytettävä huumoria! Onhan nyt suruaika ja mieliala ainakin mulla aika synkkä. Kivasti piristää tälläiset!! Varmaan joku helevetin juippi kommentoi tätä toisin, eikö?!
Äijä on nero! Empä keksi muuta.. tih!
NW4EVER kirjoitti:
ölen aivan kurko jätkä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869