moi

haka87

mun mielestä uusi laulaja ei tule korvaamaan Nightwishiä se on mun mieli pite

13

2088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haka87

      ei pidä paikaansa

      • _mariska_

        hah hah!! kirjotat/kyst ja vastaat ittelles? :D


      • tarkotus
        _mariska_ kirjoitti:

        hah hah!! kirjotat/kyst ja vastaat ittelles? :D

        Ollu kirjoittaa itse vastausta. Kato se ei tiennyt että jos on kirjautunut nimimerkillä sisään, ni se nimi näkyy tossa kirjoituksessa.

        Ei se olisi halunut että me näemme sen.

        Eli yritti saada ton tekstin näyttämään niinku 2 eri ihmistä olisi kirjoitanut, mutta sotkeutui omiin puikkoihin


      • kaikki
        tarkotus kirjoitti:

        Ollu kirjoittaa itse vastausta. Kato se ei tiennyt että jos on kirjautunut nimimerkillä sisään, ni se nimi näkyy tossa kirjoituksessa.

        Ei se olisi halunut että me näemme sen.

        Eli yritti saada ton tekstin näyttämään niinku 2 eri ihmistä olisi kirjoitanut, mutta sotkeutui omiin puikkoihin

        Hei rekisteröitykää kaikki!
        niin tästä tulee vielä hauskempaa!
        hahahahaaaaah


      • höh
        kaikki kirjoitti:

        Hei rekisteröitykää kaikki!
        niin tästä tulee vielä hauskempaa!
        hahahahaaaaah

        Niin ja sit huomattais että ollaan kaikki samaa hakaa... kyllä tämmönen yksinpuhelu nimettömänä on sit kivaa...


    • vai häh?

      Niin no ei varmaan koko yhtyettä korvaakkaan. Mutta jos solisti yhtyeelle tulee niin väkisinhän se on silloin korvannut Tarjan vaikkei samaan yltäsisikään... Sama jos hukkaat karamellipussin niin ja saat tilalle jäätelön. niin kyllä se jäätelö ne karkit korvasi, mutta maistui vaan toisenlaiselle...

    • hhahheh hihi

      heheheh

      • Naurattaa

        Ei V***u kun on haka nerokas. haaaaaaaahahahaahaahahahaahaah


      • lisää
        Naurattaa kirjoitti:

        Ei V***u kun on haka nerokas. haaaaaaaahahahaahaahahahaahaah

        Haka taitaa olla hakametsän poikia :DDDD
        no 17 vuotiallahan on melkei aivot...


    • Girls

      No samat sanat! ei nightwish oo sillon mikään bändi jos siinä ei oo oikeeta laulajaa..! ja kaiken lisäks eikö ne oo tullu ajatelleeks kuinka niitten maine laskee!!! sen bändin kohokohta oli tarja.! sillä on hyvä laulun ääni ja kaikkee.:D mut enyway omapaha on asiansa!

      • NW4EVER

        No joo, koska kaikki muutkin ovat mollanneet tämän palstan aloittajaa, miksen myös minä heitä hieman lisää löylyä... Oikeesti! Me ollaan ihmisiä, ei mitään koneita. Mulle sattu samanlainen kämmi täs pari iltaa sitten ja sain silti pillua illalla ja kehuttiin niin pirun älykkääksi! Onhan tuo melko huvittava kämmi, mut jonkun on käytettävä huumoria! Onhan nyt suruaika ja mieliala ainakin mulla aika synkkä. Kivasti piristää tälläiset!! Varmaan joku helevetin juippi kommentoi tätä toisin, eikö?!


      • pimppiliisa rulaa..
        NW4EVER kirjoitti:

        No joo, koska kaikki muutkin ovat mollanneet tämän palstan aloittajaa, miksen myös minä heitä hieman lisää löylyä... Oikeesti! Me ollaan ihmisiä, ei mitään koneita. Mulle sattu samanlainen kämmi täs pari iltaa sitten ja sain silti pillua illalla ja kehuttiin niin pirun älykkääksi! Onhan tuo melko huvittava kämmi, mut jonkun on käytettävä huumoria! Onhan nyt suruaika ja mieliala ainakin mulla aika synkkä. Kivasti piristää tälläiset!! Varmaan joku helevetin juippi kommentoi tätä toisin, eikö?!

        Äijä on nero! Empä keksi muuta.. tih!


      • NW4EVER kirjoitti:

        No joo, koska kaikki muutkin ovat mollanneet tämän palstan aloittajaa, miksen myös minä heitä hieman lisää löylyä... Oikeesti! Me ollaan ihmisiä, ei mitään koneita. Mulle sattu samanlainen kämmi täs pari iltaa sitten ja sain silti pillua illalla ja kehuttiin niin pirun älykkääksi! Onhan tuo melko huvittava kämmi, mut jonkun on käytettävä huumoria! Onhan nyt suruaika ja mieliala ainakin mulla aika synkkä. Kivasti piristää tälläiset!! Varmaan joku helevetin juippi kommentoi tätä toisin, eikö?!

        ölen aivan kurko jätkä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe