sitten näemme timon ja timon "puutostilan".. ketähän se timppa yrittää iskee seuraavaks, nyt kun kathykin on pelistä pois!? vai alkaako kenties armoton tumputus..?? xD ja ei timoo saa vielä hannan luokse päästää! saa hanna kattella timoo tv:stä vielä toistaseks ja ikävöidä.. toivottavasti niille annetaan mahdollisimman pian viunaa peliin,että nähdään yrittääkö timo esim.terhiä tai tiinaa, vai tuleeko kenties kaapista ulos ja yrittää iskee jotain poitsuu.. heheheh.. jännäks menee! joten please, minna pois!!
toivottavasti minna
4
339
Vastaukset
- JATKAA
USKO NY HYVÄ IHMINEN JO ETTEI MINNA TIPU
- se minna
tippuu...usko pois, jos yhtään on musta kiinni :)
- sammakko
se minna kirjoitti:
tippuu...usko pois, jos yhtään on musta kiinni :)
Ei todellakaan ole epäilystäkään kumman kansa tiputtaa,pillittävän lapsellisen äitiliinin vai rennon ja mukavan baarimikon?? Ketä kiinnostaa katsoa enää tuittuilijaa joka parkuu koko ajan!!! En mä ainakaan..
- jaahakxs
sammakko kirjoitti:
Ei todellakaan ole epäilystäkään kumman kansa tiputtaa,pillittävän lapsellisen äitiliinin vai rennon ja mukavan baarimikon?? Ketä kiinnostaa katsoa enää tuittuilijaa joka parkuu koko ajan!!! En mä ainakaan..
timppa se on joka saa lähdön!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944