Totesin et minulla on hiivatulehdus ja ostinkin sellasen canesten voiteen ja emätinpuikon,jotkut eivät suositelleet puikkoa raskausaikana..ajattelin ensin kokeilla voidetta ja sit puikkoa jos ei parane,miten te olette hiivan kanssa käyttäneet??terkkari kyl suositteli tätä yhdistelmää,mut kertokaa kokemuksista..
hiivaa
3
370
Vastaukset
- rv33+3
Heips!
Canesten on turvallinen lääke raskausaikana. Ainoa juttu raskauden aikana on, että asentinta ei saa käyttää. Itse käytin pelkän emätinpuikon ja oireet kaikkosivat. - mä vaan
Mulle suositeltiin neuvolassa gyno-daktarin emätinpuikkoja ja hoidinkin niillä tulehduksen. Toimivia ja tehokkaita olivat.
- Toista odottava
On hyvä ja turvallinen hoitomuoto raskausaikana ja muulloinkin. Gyno Daktarinissa on vain se,että onmiedompi ja on kolme puikkoa ja Canesten on hieman voimakkaampi, kun on yhdessä tabletissa koko vaikutus. Jos laitat puikon, niin suosittelen käyttämään pikkuhousun suojaa, koska puikko "vuotaa" valkoista "töhnää" muutaman päivän ja se on juuri se "töhnä" mikä vaikuttaa siihen hiivaan, joten ei pidä pelästyä! Tämä puikko laitetaan yöksi vaikuttamaan. Saattaa pientä nipistelyä tuntua aluksi, kun lääke alkaa vaikuttamaan. Mutta kokeile ensin tuota voidetta! Uskon, että sillä jo saat vaivan kuriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251