Rakennamme 162 neliöistä 2 kerroksista taloa. Pyysimme LVI-urakkatarjousta sisältäen kaikki vesi, viemäri, ilmanvaihto (lämmön talteenotolla)laitteistot asennettuna. Lämmitys meillä on suorasähkö.
Onko hinta 18000e mielestänne OK?
LVIS urakan kustannukset
4
1107
Vastaukset
- 150 neliöisen
omakotitalon lvi urakasta 9800 johon kuului kaukolämpövaihdin (3000€), vesikiertoisen lattialämmityksen ja ilmanvaihdon rakentelin itse.Huomaa ero LVIS ja lvi urakassa,toiseen kuuluu sähkö mukaan.Jos tarjous sisältää sähkötyöt myös niin silloin se on halpa.
- hinta
mutta pitäähän yrittäjien elää ja harrastaa.
Siinä on korkeintaan 8000 tavaroita ja loput palkkaa ja voittoa.- Masa Koo
Mistä näitä talousneroja sikiää?
Vain palkkaa ja voittoa?
Mistä maksetaan firman vuokrat, verot, vakuutukset, työkalut, kuljetukset, työnjohto, jatkokoulutus jne jne...
Entäs duunarien eläkkeet, lomat, sairaslomat ja pekkaset?
Jos liike laskuttaa vain duunarin palkan työmaallaoloajan mukaan, montakohan firmaa olisi näitä tekemässä?
- duunari_
jos sisältää sähkötyöt niin ok
jos vain pelkkä lvi niin kallis, mulla oli tarjous
20000€ sisältäen kaikki lvit vesikiertoisella lattialämmityksellä, ecowell maalämpöpumpulla ja porakaivolla. kohde on 2-kerroksinen 220m2 (huoneisto-ala)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345402Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313882No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392057- 241813
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241714- 411650
- 501618
- 301524
- 391497