Kävin gynellä, joka sanoi että kohdunsuuni punoittaa. Passitti minut klamydiakokeisiin.
Minulta on otettu klamydia kolmisen vuotta sitten samaan aikaan silloisen poikaystäväni kanssa ja se oli puhdas. Exän jälkeen minulla oli joitakin irtosuhteita, mutta olen aina käyttänyt kortsua. Nykyinen poikaystävä kävi testeissä ennen kuin aloimme harrastaa seksiä ilman kumia. Olen aina ollut tarkka näissä jutuissa, joten olisi kamalaa jos minulla olisi klamydia! Voisiko se olla jotakin muuta?
Punoittava kohdunsuu
6
7314
Vastaukset
- onnellinen
jos on "vain" klamydia! Ei muuta kuin suunkautta otettava nappikuuri ja vaiva on sillä ohi. Toisin kuin vaikkapa herpes tai kondylooma, jotka kulkevat elimistössä lopun elämää mukanasi. Minä sain ihka ekalta poikaystävältäni kondyn 13 vuotta sitten ja nyt odottelen tietoa onko minulla kohdunkaulan syöpä ;)
Mene vain reippaasti pissakokeeseen, josta klamydia todetaan. Klamydia ja kondy ovat tosi yleisiä, ei niitä nykyään enään tarvii hävetä.- xxz
Helvetti kun mulla ei pitäis olla minkään sortin tauteja! Oliko sullakin juuri tuo punoittava kohdusuu? Nytpä vasta alkoikin pelottaa... :(
- mitään kondya
xxz kirjoitti:
Helvetti kun mulla ei pitäis olla minkään sortin tauteja! Oliko sullakin juuri tuo punoittava kohdusuu? Nytpä vasta alkoikin pelottaa... :(
Mulla on joskus kauan aikaa sitten ollut jotain punotusta, eikä siihen edes löytynyt mitään syytä. Sain lääkekuuriksi ( varmuuden vuoksi)emätinpuikkoja ja käytin niitä viikon verran ja kun sen jälkeen menin uudestaan tarkastukseen, niin punotus oli hävinnyt. Ehkäpä se oli joka alkava tulehdus (?)
- ei mullekaan
xxz kirjoitti:
pitänyt mitään tauteja tulla :) Sinnittelin neitsyeenä täysi-ikäiseksi ja löysin ihanan miehen, jonka kanssa aloin seurustelemaan ja vuoden kuluttua e-pillerit hankittuani sain kondyn :(
Ja nyt sitten näin 3-kymppisenä odottelen syöpätietoa...
Mut hei siis se punoitus voi olla ihan jotain muutakin kuin sukupuolitauti, hieman ärhäkämpi tulehdus tai ärtymistä seksistä tmv. Älä hermoilu vielä turhaan vaan käy niissä testeissä. Epätietoisuus on pahinta, yleensä.
Peukkuja sulle !
- minä vaan
punoittava kohdunsuu kun löydettiin kondylooma ja kaikkee muuta... En halua pelotella.
Voi johtua myös tulehduksesta! Kai sinulta otettiin papa-koe? Pyydä sitä ehdottomasti! Sitten voit huokaista helpotuksesta jos siinä kaikki ok! Ja siinähän näkyy myös muut pöpöt míhin saa lääkkeitä. - kohtalontoveri
minullakin gyne sanoi samaa ja papa näytti kolmosta. Sain lähetteen naistentautien plk:lle kolposkapiaan kirjeitse. Minullakaan ei pitäisi olla tauteja ku kaikki on testattu aiemmin (paitsi papa oli kakkonen mutta se kerrottiin vasta nyt gynellä ja aiemmin sanottiin, että kaikki ok) ja nykyinen kumppani ei ollut harrastanut kenenkään muun kanssa seksiä ennen minua.
Kolposkapia hieman pelottaa, kun kai ne epäilee sitä kondya. Kuulema se voi myös vielä olla pelkkä ärhäkkä tulehdus.
En osaa lohduttaa vielä muutenkun tiedän miltä sinusta tuntuu kun mitään ei tiedä ja pelottaa, vaikka onkin ollut huolellinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4463839Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181652- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891444Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991378Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591336- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441049
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047