Vahinko voi sattua kenelle vaan. Abortti ehkäisykeinona tosin menee enemmän psykopaattisen luonteen tavaksi toimia tai täys luuserin.
Koulutettujen ja sivistyneiden naisten (ja miesten) on vaikea ymmärtää, että Suomesta löytyy vieläkin maalaistyttöjä jotka onnistuvat töpeksimään miessuhteissaan niin, että saattavat itsensä raskaaksi kaikesta valistuksesta ja ehkäisymahdollisuuksista huolimatta.
Nainen jolle tehdään toista kolmatta tai neljättäkin kertaa aborttia, ei voi olla sieltä välkyimmästä päästä.
Mutta kun kaikki vaan ei ole välkkyjä!
Sille ei voi mitään.
4. abortti
4
1346
Vastaukset
- puhut
Miksi vaivautua riitelemään täällä, koska anonyymisti täällä kohtaavat fiksut ja tyhmät. Kolinaa syntyy - tottakai.
Nimimerkki 4. abortti who cares - puhuu asiaa. - vastaa
Oletteko itse olleet raskaana? voihan tämän asian esittää näin, samalla lailla kun minulle, lapsettomalle esitetään aina kysymys:onko sinulla itselläsi lapsia, jos pohdin ääneen lasten asioita (=käyttäytymistä yms.)
Mutta itse asiaan.
Halusin kovasti lapsia, silloin kun olin 23 vee. Ei vaan ollut miestä ja huolehdin ehkäisystä. En voinut kuvitellakaan tekeväni joskus abortin, abortteja. Jopa paheksuin asiaa.
Olin lähemmäs 40 vuotta, kun tapasin tulevan mieheni. Jotenkin aavistin, että jättämällä pillerit tulisin raskaaksi tuon miehen kanssa.
Näin tapahtuikin ja paljon muuta: muutto täysin uuteen kaupunkiin, lähtö vakiduunista, yhteenmuutto miehen kanssa. Ja vasta kaiken tuon jälkeen sain tietää olevani raskaana. Tuohon aikaan sisältyi paljon kaikkea: miehen valehtelua, avioeroprosessi oli miehellä vielä kesken.
En yksinkertaisesti voinut ajatella muuta vaihtoehtoa kuin aborttia ja kun jälkeenpäin mietin asiaa-kaikki tuo oli tekosyytä...koska sama tapahtui seuraavana kesänä. Eli raskaus ja keskeytys.
Mielessäni olin kaikki tuon 20 vuotta ollut ihanneäiti, halusin äidiksi. Kun se kaikki olisi toteutunut, minulle vaan tuli paniikki. En pystynyt kuvittelemaan, että joku olisi minusta riippuvainen 24 h seuraavat 15 vuotta, kauemminkin.
Miellän itseni tyhmäksi, älyttömäksi....totta. Mutta niin minä, aikuinen älytön nainen kuin nuo nuoret tytöt, eivät tajua sitä kokonaisuutta ennenkuin se on siinä!. Olen muuten vastuullinen, mutta se, että joku muu olisi minusta riippuvainen - ahdistaa.
Joskus vaan valitettavasti pillereiden ottaminen unohtuu...mutta nyt muistan käydä hakemassa jälkiehkäisytabletteja....tai tässä iässä sterilisaatio olisi järkevintä.
Ei meistä kaikista ole äidiksi. Eikä sitä välttämättä tajua ennenkuin näkee ne kaksi viivaa raskaustestissä. Siitä alkaa todellisuus.
Mutta muistakaa-olen tyhmä.- ...
Et oppinut ensimmäisellä kerralla, vaan teit neljä aborttia nelikymppisenä?
Aloitushan koski useamman abortin tehneitä, niiden älyn arvioimista... Me useimmat olemme sen verran fiksuja kuitenkin, että opimme vähemmälläkin. - nero
ole tyhmä.
Harvinaisen älykäs sanoisinko niin.
Okei olen itse 46v. 4 lasta vanhin 24 nuorin 4v.
Mun paras kaveri on 37v. ja ilmoittanut ettei IKINÄ lapsia hommaa...
Teki niinkuin alunperin selväksi ettei kantsi pyytää ikinä lapsenvahdiksi.
Meillä on tosi kivaa kun mennään koirien kera ulkona vaan me kaksi ja vuvvet.
Katsoin kerran vierestä kun yksi nainen 8:kuulla raskaana oli aivan sikana kännissä istui ison mahansa kanssa ja lopulta putos tuolilta.
Tästä nyt on aikaa iäysyys olin silloin noin 18v.
No pakostahan jouduin soittaan ambulanssin muksu syntyi samana yönä.
Siitä olin ja olen vielläkin kiukkuinen kun jouduin sitten samaan helinään oikeuteen todistajaksiVASTOIN omaa tahtoani, kun olin ambulanssin sinne kutsunut.
Sain mielettömät vihat niskaani monelta tyypiltä muksu kun vietiin jo synnärillä pois.
Vika oli kuulemma minun.
Äiti oli syytön.
Tänä päivänä en uskalla halua ottaa kantaa mihinkään omiani hoitelen jne....
Ethän nyt ajattele että sinua vertaan tähän juttuun??
Mun omakin sisko nyt 55v.
sanoi alunperin että lapsia en tee nyt sillä on kultainen-noutaja mies työ ja kivasti menee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241