Ihan vaa gallup mielessä ajattelin et kuka on teijän suosikki maailman kovimmassa bändissä RAMMSTEINISSA, ja miksi.?
Oma suosikkini on TILL LINDEMANN, upea ääni ja olemus on mahtava..!! Muutkin pojat aivan upeita uroksia..
Till,Richard,Flake,Schneider,Paul vai Oliver?
14
1591
Vastaukset
- Flake vottaa!
Flake on vaan jotenkin sopivan härö! Mutta ei Till häviä paljoa...
- martsa
Till ehdottomasti!!! oikea mies! mmm...ja ihana ääni tietty...x)
- rammari
ennen pidin Richardia unelmana (ne silmät!), mutta kerran näin todella ihanan tuntuisen unen bändistä ja varsinkin Tillistä *punastuu*
kylla kaikilla on karismaa ja paljon onkin, mutta kaipa se Till on ;) - keppi-einari
Helvetin asiallisen tuntuisia tyyppejä. Johtuneeko siitä, etteivät ole saaneet kaikkea liian nuorena? Nuoruutensa viettäneet tavallisina pulliaisina DDR:ssä ja vähän vanhemmalla iällä vasta maineeseen ja mammonaan.Tyypeistä ei ole tullut sellaisia vitun elviksiä, jotka nätillä naamalla ja hyperkaupallisella paskamusiikilla ovat kaksikymppisinä joka helvetin maan levylistojen kärjessä. Ainakin median välittämän kuvan ja haastatteluiden perusteella ovat Rammsteinin kundit melko sympaattisia ja vaatimattomia kavereita.
- ...täysin samaa mieltä
Kaikki ovat upeita persoonallisuuksia, mutta jos joku nyt nostetaan suosikiksi, niin Richard. Sexy, huumorintajuinen ja jollain tavalla vilpittömän oloinen kaveri. Tyyli todella kohdallaan, josta aina tulee iso plussa!
- Attention
Mulla ei oikeastaan oo varsinaista suosikkia kun tykkään kaikista tosi paljon. Yhdessä ne tekee hienoja ja mahtavan kuuloisia, monipuolisia biisejä. Kaikki nuo äijät vaikuttaisi olevan semmosia tosi rentoja, sympaattisia ja huumorintajuisia ja ennenkaikkea ihan tavallisia ihmisiä. Sellaisia jalat maassa-tyyppejä... :)
- light.moon
Kuka voisi olla ihanempi kuin Till Lindemann?!
Ei siis kukaan.Onhan Richard ja Cristopher:kin ihan hyvän näköisiä mutta ei yhtään niin ihania kuin Till!!!- Äitix7
Kyl toi totta on KUKAAN EIKÄ MIKÄÄN mene komeudessa ja äänessä Till Lindemann:in ohi..!!
Mut hyvän vastuksen muut poijjaat antaa..!!=) - Der_Meister.fi
Äitix7 kirjoitti:
Kyl toi totta on KUKAAN EIKÄ MIKÄÄN mene komeudessa ja äänessä Till Lindemann:in ohi..!!
Mut hyvän vastuksen muut poijjaat antaa..!!=)vaikea nimetä ketään idolia,mutta richardissa on sitä jotain...ihmeen karismaattinen,hyvä ääni ja kuten joku jo sanoi edellä,vilpittömän oloinen!
sitten on paul(ilopilleri & hyvät jutut)
ja flake häröilee aina lavalla ja muutenkin mukava.
kaikissa on sitä jotain :)
- -stella-
Ehdottomasti Till Lindemann. Upea mies!
- Rammarit_ryylz
Richard on just paras...:) Siinä vaan on jotain mahtavaa, hyvä soittamaan ja söpökin vielä :D
- qsefth444
Seksíkkäin on Till, parhaimman näkönen on Kruspe, hauskin on Flake, kiinnostavin on Oliver, sulosin on Doom, ja mun lemppari on Paul
- Kattokaa mun
Mun on paul mahtava vyö ja kitara ja ääni!!!!
- Anonyymi
TILL LINDEMANN!!!! TILLL!! TILL! TIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLL!!!! ja vielä kerran.. TILL!! OON VALMIS PALVOO JA SITÄ!! JA AH AH AH! JA LAPSIA TEKEMÄÄN!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569