Olenko nettihöperö....

gfh

Heti koulun jälkeen (klo 14.00) tulen koneelle ja netissä 21.00 asti. Kesälomalla/viikonloppuna olen netissä N. 10 tuntia. Olen vasta 12 vuotias... olenko nettiriippuvainen?

6

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sano sama asia vanhenmillesi

niin rajoittavat käyttöäsi.

• kddd

Et ole. Käytät oikeastaan konetta normaalia vähemmän. Joko koodaus on astunut kuvioihin, sitten tilanne voisi parantua ja ns. 24/7-tyyli tulisi kuvoihin (suosittelen!). Parempi se on siellä kotona istua kuin hillua kylillä kännissä. Suosittelen että otat kouluun läppäriin jotta tunnit voit irkata ja iltaisin idlaa koneella vähintään sinne aamuyön pikkutunneille. Vielä sinustakin tulee 'pro' jos yrität kovasti. Btw, käsitettä nettiriippuvuus ei ole, tylsät ihmiset ovat sen vain kateellisina keksineet huomattuaan ettei liikunta ole enää muodissa. Muista myös, että konetta aktiivisesti käyttävien IQ on keskimäärin normaalia korkeampi (ehkä sinunkin). Tietokone on siis kehittävä ja kerää sivistyneet ja avarakatseiset ihmiset yhteen. Netti sivistää!

Onnea!

• AinaElleN

netin käyttöäsi huomattavasti.

Usko pois!

• E.M.

Ja sinä elä niin kuin opetat!

• TeeN
        E.M. kirjoitti:

Ja sinä elä niin kuin opetat!

Vaan
        TEE
        NIINKUIN
        MINÄ
        SANON
        (*&*)

• Ansa ja Oiva
        TeeN kirjoitti:

Vaan
        TEE
        NIINKUIN
        MINÄ
        SANON
        (*&*)

...jos tavallinen elämäsi (koulu, ystävyyssuhteet, harrastukset yms.) eivät siitä kärsi, et ole ainakaan vielä ihan sairaalloisen nettiriippuvainen. Itse oleilen suunnilleen saman verran verkossa per päivä (1-4 tuntia), ja koulussa menee todella hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe