Voiko syöpäkasvain olla kipeä kun siihen koskee?? (Mulla on patti ja kun kokeilen sitä niin sattuu vähän) Pitäiskö mennä ekana näyttää omalle lääkärille vai suoraan yksityisille kuvauksiin??
kipeä
4
2338
Vastaukset
- KIPEÄ
Mulla todettu juuri kasvain, joka melko todennäköisesti pahanlaatuinen. Oli kipeä painellessa sitä kohtaa jalassa vaikka ei näkynyt mitään. Nyt pullistunut myös näkyville ja aristaa vähän. En osaa sanoa onko ne aina kipeitä. Misää kohdalla pattisi on? Kasvain voi löytyä yllättävissä tilanteissa, kuten minulle kävi. Polvi oli kipeä kun sillä astui ja kipu tuntui aivan eri kohdassa kun mistä kasvain löytyi. Ensi viikolla lähden koepalan ottoon ja sitä myöten leikkaukseen.
- Kivulias
Se on vasemmassa kyljessä. 1mm-2mm kokoinen. Iho tuntuu joskus siitä kohtaa vähän karhealta.
- syöpis
Kivulias kirjoitti:
Se on vasemmassa kyljessä. 1mm-2mm kokoinen. Iho tuntuu joskus siitä kohtaa vähän karhealta.
noin pieni syöpäkasvain (1-2mm) olisi kipeä. Syöpä aiheuttaa kipua yleensä vasta edettyään pidemmälle. Arvelisin, etä voit unohtaa koko asian. Jos vaivaa mieltä, käy näyttämässä lääkärille.
- baker80x
hei, huomasin kans mun vasemmassa reidessä patin joka on kipeä kun sitä painaa ja kipeä sillon tällöin kun liikuttelee jalkaa...(n.2cm halkaisija). ollut varmaan n.pari viikkoa. asia on vaivannut jonku aikaa ja tänään kävin lääkärissä. Noh, jotain se epäili, että joku kalvo olisi revennyt ja siitä seurannut pullistuma. Jäi epävarmaksi koko juttu ja varasin uuen ajan toiselle lääkärille. Haluaisin täyden varmuuden asiasta vaikka kuvauksella. Ja kivun lisäksi on erinäisiä muitakin tuntemuksia kuten puutumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015