bmw puhelin

nappa

mites saa BMW alkuperäisen(e39)penkkien välissä olevan puhelimen pelaamaan.On isompi kortti ja silti herjaa saksaksi jotain?

10

3385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treasure

mitä se herjaa sitten saksaksi?

Minkävuotinen auto sulla on, itsellä -00 ja toimii ihan normaalisti.
      Millä kortilla olet kokeillut? prepaidit ei taida ainakaan toimia ollenkaan, korjatkoon joku joka tietää tarkasti.

Sim korteissakin on jotain vanhaa ja uutta mallia muistaakseni joten saattaa herjata sitäkin, kysy vaikka palveluntarjoajalta josko niillä olisi antaa vanhemman mallin korttia.

• Bempsu

Minulla ainakiin toimii prepaid kortilla aivan normaalisti.Auto on '97 528iA.

• Kra

PIN koodia, joka lienee kaikissa uusissa SIM-korteissa se 0000. Elikkä syötä PIN-koodi ja paina OK-nappia, pitäis lähteä pelaamaan.
      Omassani 530 d -99 toimii juuri näin. Tosin auton tietsikkaan on vaihdettu merkkiliikkeessä Lontoon murre.

• BMWnisti

Itse puhelinlaite on auton tavaratilassa, vasemmalla puolella, siellä cd-vaihtajan takana. Eli sisustusosat auki ruuvarilla ja puhelinkone löytyy, se on sellainen musta laatikko(kai siemens merkiltään, muistaakseni). Siinä on toinen kortipaikka...

• Miggo

Korttien kehittyessä niiden jännite on muuttunut ja sen auton puhelin tukee tätä vanhempaa jännitettä.

Operaattorilta voi pyytää vanhan kortin.

Näin ainakin Elisalla.

• nappa

Se ilmoittaa kun ei ole korttia et:sim karte,eingeben.Sit kortti puhelimeen tulee teksti:sim karte, prufen.Onko joku hyväksyntä?laitoin 0000 ja en keksinyt mitä nappia sitten.O.K nappia ei ole.

• BM540

Eli ei hyväksy korttia. "Vika" kortissa.
        Uudemmat 16 kilotavun kortit ei pelaa vaan pitää tilata 8 kilotavun kortti.Itse soneralta tilasin ja kortti on vm.-97 sen kun laitto niin sitten tulee pin code eingeben, ja ei muuta kun 4 nollaa ja risuaitaa niin jo pelaa.

• kiito skiitos
        BM540 kirjoitti:

Eli ei hyväksy korttia. "Vika" kortissa.
        Uudemmat 16 kilotavun kortit ei pelaa vaan pitää tilata 8 kilotavun kortti.Itse soneralta tilasin ja kortti on vm.-97 sen kun laitto niin sitten tulee pin code eingeben, ja ei muuta kun 4 nollaa ja risuaitaa niin jo pelaa.

täytyy nyt vain odotella.kestää kuulemma jokusen tovin.

• kaikille......................

tietäjille.Nyt puhelin pelaa hienosti.On kylläkin saksankielinen valikko ja en tiedä pystyykö vaihtamaan.

• bemari man

Mistähän sitten saa 520 2009 malliseen keskikonsoliin 6300 tai liekä 3600 kännykän joita tuskin kaupoissa enää. Onko kokemuksia, toimiikohan ollenkaan ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe