kietoisit käsivartesi tiukasti ympärilleni ja halaisit minua. Olisit siinä, etkä lähtisi minnekään. Suutelisit minua poskelle, katsoisit silmiin ja sanoisit: "Minä olen tässä".
Olen VALTAVAN hellyydenkipeä... En tiedä, olenko muuten, mutta ainakin sinua ajatellessani olen. Tunnen aivan käsittämätöntä vetoa sinuun. Etkö voisi tulla luokseni, etkö voisi? Tarviiko ihminen tuntea läpikotaisin ennenkuin hänestä voi välittää? Eikö voisi halata ja osoittaa "kiintymyksensä" ihan vain hetken mielijohteesta, ilman sen suurempaa syytä? Minä olen kiintynyt sinuun... Päättelen sen siitä, kun en saa sinua pois ajatuksistani. Aluksi vain ajattelin että onpas siinä "ihan vitun hyvän näköinen kundi", mutta nyt ajattelen että olisipa tuo mies minun :)
Toisaalta häpeän ajatuksiani, koska mitä yhteistä meillä olisi?? Ainoa yhdistävä tekijä on tietokone... :D Eli ei kovin suuri asia...
Anteeksi, kun haukuin kuvasi. Ilmeesi oli siinä vain niin omituinen. Taisit olla varmaan kännissä, niinkö? Se lisäsi halua haukkua se kuva ;)
Tämä viesti on vain yhdelle ihmiselle, joten älkää muut vaivautuko lukemaan.
Haluan
16
452
Vastaukset
- . . .
Nyt sitten leikit mykkäkoulua? Tai sitten olet poistunut koneeltani lopullisesti.
Pidät mua varmaan aika vinksahtaneena? En tiedä viitsinkö tulla talosi eteen enään, kun pidät mua hulluna :( Tekisi toisaalta niiiiiiiin mieli. Haluisin nähdä sut, mä haluisin!
Mitäpä sitten, jos et olisi ollut koko aikana koneellani? Ei se maailmaani kaataisi.. ainakaan silloin et saisi tietää mitä kaikkea olen sekoillut tänne nettiin. Voi hyvänen aika ****, mulla on niin ikävä sua. Sä näytät niin mahtavalta, kun sulla on hoikat jalat ja noi sun ihanat hiukset. Sä olet aivan yliseksikäs, en oikeasti pelleile! Voisinpa mä tulla ja halata sua takaapäin. Sä olet samalla myös niin ihanan lutunen...- . . .
Se oli miellyttävä ääni. Olisin puhunut, jos ei sun kaveri olisi kuiskutellut siinä vieressä. Kunpa näkisin sut jossain ihan yksiksesi... tulisin moikkamaan. Ei meillä tarvitse olla mitään yhteistä. Me voidaan mennä vaikka elokuviin ja mä saan koskea suhun ja sillä siisti! Kuulostan sekavalta, tiedän sen itsekin :D Mutta mulla on vain halu koskea suhun. Mä haluisin.. hmm, sanonkohan tämän? Olen toisaalta kyllä aiemmin sanotukin, mutta vain huumorimielessä. Sanon sittenkin... Mä haluisin, että sä työntyisit mun sisälle. Melkein joka kerta kun mä 'do it myself', mä ajattelen että sä makaisit mun päällä ja suutelisit mua. Ehket tulekaan lukeneeksi tätä, mutta mitä väliä... Pelästyisit varmaan, jos lukisit :D "Onpa siinä seonnut nainen! Apua, mitä teen?"
Jos mä näkisin sut, mä voisin kertoa yhden henkilökohtaisen syyn, miksi mun on pakko saada joko sut tai joku sun näköinen. En viitsisi sitä tänne kirjoittaa...
Sama se, luetko vai et, ainakin sain purettua oloani. Aivan kuin kirjoittaisi päiväkirjaan................... - kauankohan vielä jatkan...
. . . kirjoitti:
Se oli miellyttävä ääni. Olisin puhunut, jos ei sun kaveri olisi kuiskutellut siinä vieressä. Kunpa näkisin sut jossain ihan yksiksesi... tulisin moikkamaan. Ei meillä tarvitse olla mitään yhteistä. Me voidaan mennä vaikka elokuviin ja mä saan koskea suhun ja sillä siisti! Kuulostan sekavalta, tiedän sen itsekin :D Mutta mulla on vain halu koskea suhun. Mä haluisin.. hmm, sanonkohan tämän? Olen toisaalta kyllä aiemmin sanotukin, mutta vain huumorimielessä. Sanon sittenkin... Mä haluisin, että sä työntyisit mun sisälle. Melkein joka kerta kun mä 'do it myself', mä ajattelen että sä makaisit mun päällä ja suutelisit mua. Ehket tulekaan lukeneeksi tätä, mutta mitä väliä... Pelästyisit varmaan, jos lukisit :D "Onpa siinä seonnut nainen! Apua, mitä teen?"
Jos mä näkisin sut, mä voisin kertoa yhden henkilökohtaisen syyn, miksi mun on pakko saada joko sut tai joku sun näköinen. En viitsisi sitä tänne kirjoittaa...
Sama se, luetko vai et, ainakin sain purettua oloani. Aivan kuin kirjoittaisi päiväkirjaan...................Voi olla että pahastuisit, jos kuulisit, mutta sulla on epävarman ihmisen katse. Puhun siis pelkästään siitä sun perusilmeestä, mikä sulla on 24 tuntia vuorokaudesta (lähestulkoon siis). Sana "perääntyvä" voisi aika hyvin kuvata sitä. Aika jännä katse... Sitten sä aina välillä otat käsilläsi sun silmälasien sangoista kiinni ja asetat ne paremmin. Mun täytyy sanoa, että voi helvetti sä oot seksikäs kun sä teet niin!! Sun treenatut, kiinteät kädet näkyvät... En tiedä, miksi haluan ylistää sua, kunhan vain haluan :) Toinen liike, mikä saa myös mut mykistymään, on se kun sä käännät pääsi sivuttain (niin että hiuksia menee hiukan kasvojen eteen) ja sitten sä vain hymyilet! Olet niin tajuttoman namu, kun teet niin. Siinä näkee sun kasvojen hienon sivuprofiilin: tuon sun IHANAN nenän esimerkiksi.
Olet varmaan ainut koko koulurakennuksessa, jolla on tuollaiset hiukset. En ole nähnyt kenelläkään muulla samanlaisia.
Mä muistan vieläkin, kun sä terveystiedon kurssilla kättelit mua. Sulla oli todella suloinen ilme, samoiten myös sun äänikin oli. Mä muistan, kun sä katsoit kerran atk-tunnilla seinällä olevaa kelloa... Sulla oli silloinkin se sama söpö ilme. Ja mä muistan myös ala-asteelta jotakin, vaikken ollut silloin edes vielä kiinnostunut susta. Mä muistan, kun sä aina liikuit sen yhden pojan kanssa, nimeä en viitsi tähän kirjoittaa. Sen lisäksi mä muistan joitain yksittäisiä tilanteitakin... Aikaisemmin (ala-asteella) ei kiinnostanut ajatella, mitä sä olet sanonut milloinkin, mutta nyt kiinnostaa kun sä ... no, sä olet tullut paremman näköiseksi :) - vaikka sitten vain itselleni
kauankohan vielä jatkan... kirjoitti:
Voi olla että pahastuisit, jos kuulisit, mutta sulla on epävarman ihmisen katse. Puhun siis pelkästään siitä sun perusilmeestä, mikä sulla on 24 tuntia vuorokaudesta (lähestulkoon siis). Sana "perääntyvä" voisi aika hyvin kuvata sitä. Aika jännä katse... Sitten sä aina välillä otat käsilläsi sun silmälasien sangoista kiinni ja asetat ne paremmin. Mun täytyy sanoa, että voi helvetti sä oot seksikäs kun sä teet niin!! Sun treenatut, kiinteät kädet näkyvät... En tiedä, miksi haluan ylistää sua, kunhan vain haluan :) Toinen liike, mikä saa myös mut mykistymään, on se kun sä käännät pääsi sivuttain (niin että hiuksia menee hiukan kasvojen eteen) ja sitten sä vain hymyilet! Olet niin tajuttoman namu, kun teet niin. Siinä näkee sun kasvojen hienon sivuprofiilin: tuon sun IHANAN nenän esimerkiksi.
Olet varmaan ainut koko koulurakennuksessa, jolla on tuollaiset hiukset. En ole nähnyt kenelläkään muulla samanlaisia.
Mä muistan vieläkin, kun sä terveystiedon kurssilla kättelit mua. Sulla oli todella suloinen ilme, samoiten myös sun äänikin oli. Mä muistan, kun sä katsoit kerran atk-tunnilla seinällä olevaa kelloa... Sulla oli silloinkin se sama söpö ilme. Ja mä muistan myös ala-asteelta jotakin, vaikken ollut silloin edes vielä kiinnostunut susta. Mä muistan, kun sä aina liikuit sen yhden pojan kanssa, nimeä en viitsi tähän kirjoittaa. Sen lisäksi mä muistan joitain yksittäisiä tilanteitakin... Aikaisemmin (ala-asteella) ei kiinnostanut ajatella, mitä sä olet sanonut milloinkin, mutta nyt kiinnostaa kun sä ... no, sä olet tullut paremman näköiseksi :)Mä en voi tietenkään tietää, mutta mä epäilen että sä olisit välillä vastannut osaan viesteistä, joita kirjoitan tänne. Mitään varmuuttahan mulla ei ole asiaan, mutta tulee vain välillä sellainen tunne että ihankuin sä olisit linjan toisessa päässä. Jos olet vastannut niistä osaan, mun täytyy sanoa, että sä olet paljon älykkäämpi kuin mitä koulussa annoit itsestäsi ymmärtää! Muistan vieläkin esim. sen, kun sanoit yhdelle maikalle koepäivästä että "silloin sä oot haudas". Se oli aivan kamala kommentti.. Mulle tuli silloin sellainen käsitys susta, ettet tajuaisi mistään mitään. (eihän tuollaisia puhuta opettajalle...) Mutta silloin mun käsitykseni taas muuttui, kun sanoit yhden terävän kommentin terveystiedon kurssilla. Se tais olla: "En usko, että ihminen on välttämättä koneriippuvainen. Asia voi olla niin, että ihminen aina välttelee työntekoa keinolla millä hyvänsä ja sitten menee esimerkiksi koneelle, vaikka pitäisikin tehdä läksyjä". Jotenkin noin se meni... Se oli FIKSU kommentti! Ja nyt jos olet osan luulemistani kommenteistä tänne oikeasti kirjoittanut, niin täytyy sanoa ettet mikään tyhmä ole. Silloin kun mä tulin sun talon eteen, silloin en oikein välittänyt siitä, mitä sä ajattelet. Tulin sinne siis ihan vain huvin vuoksi, aikaa tappamaan. Kuulostaa varmaan aika typerältä, mutta mä olen aika typerä välillä... ;) Nyt kun huomaankin, ettet ole todellakaan mikään nuija (vaikka annat niin välillä ymmärtää), en tiedä rohkenenko enää tulla sinne. Hyvä muuten, ettei susta ollutkaan kuvaa kenenkään tytön kanssa. Mulle olisi tullut TODELLA paha olo... en olisi varmaan saanut koko yönä unta. Välillä ajattelen, että "äsh! Ei meistä mitään voi tulla", mutta en kuitenkaan pysty päästää susta irti. Sä olet niin suloinen ja iiihaanaa. Mun oli pakko lähettää se typerä tekstiviesti ja soittaa ne pilapuhelut, koska "ikävä" oli niin kova. Taidat pitää mua varmaan aikamoisena lässyttäjänä, kun sanon sanan "ikävä" ihmisestä, jota en vielä tunne. Mutta kun sä teet mut romanttiseksi, villiksi, surulliseksi... vähän kaikenlaiseksi! En oikein tiedä, mitä susta pitäisi ajatella.
- . . .
vaikka sitten vain itselleni kirjoitti:
Mä en voi tietenkään tietää, mutta mä epäilen että sä olisit välillä vastannut osaan viesteistä, joita kirjoitan tänne. Mitään varmuuttahan mulla ei ole asiaan, mutta tulee vain välillä sellainen tunne että ihankuin sä olisit linjan toisessa päässä. Jos olet vastannut niistä osaan, mun täytyy sanoa, että sä olet paljon älykkäämpi kuin mitä koulussa annoit itsestäsi ymmärtää! Muistan vieläkin esim. sen, kun sanoit yhdelle maikalle koepäivästä että "silloin sä oot haudas". Se oli aivan kamala kommentti.. Mulle tuli silloin sellainen käsitys susta, ettet tajuaisi mistään mitään. (eihän tuollaisia puhuta opettajalle...) Mutta silloin mun käsitykseni taas muuttui, kun sanoit yhden terävän kommentin terveystiedon kurssilla. Se tais olla: "En usko, että ihminen on välttämättä koneriippuvainen. Asia voi olla niin, että ihminen aina välttelee työntekoa keinolla millä hyvänsä ja sitten menee esimerkiksi koneelle, vaikka pitäisikin tehdä läksyjä". Jotenkin noin se meni... Se oli FIKSU kommentti! Ja nyt jos olet osan luulemistani kommenteistä tänne oikeasti kirjoittanut, niin täytyy sanoa ettet mikään tyhmä ole. Silloin kun mä tulin sun talon eteen, silloin en oikein välittänyt siitä, mitä sä ajattelet. Tulin sinne siis ihan vain huvin vuoksi, aikaa tappamaan. Kuulostaa varmaan aika typerältä, mutta mä olen aika typerä välillä... ;) Nyt kun huomaankin, ettet ole todellakaan mikään nuija (vaikka annat niin välillä ymmärtää), en tiedä rohkenenko enää tulla sinne. Hyvä muuten, ettei susta ollutkaan kuvaa kenenkään tytön kanssa. Mulle olisi tullut TODELLA paha olo... en olisi varmaan saanut koko yönä unta. Välillä ajattelen, että "äsh! Ei meistä mitään voi tulla", mutta en kuitenkaan pysty päästää susta irti. Sä olet niin suloinen ja iiihaanaa. Mun oli pakko lähettää se typerä tekstiviesti ja soittaa ne pilapuhelut, koska "ikävä" oli niin kova. Taidat pitää mua varmaan aikamoisena lässyttäjänä, kun sanon sanan "ikävä" ihmisestä, jota en vielä tunne. Mutta kun sä teet mut romanttiseksi, villiksi, surulliseksi... vähän kaikenlaiseksi! En oikein tiedä, mitä susta pitäisi ajatella.
Mun pitäisi ajatella susta, että sä olet yksi mies maailmassa. Vain yksi mies, eikä mitään sen enempää. Ja sehän on toisaalta ihan tosiasiakin... On varmasti muita, joilla on nuo hiukset ja joilla on tuollainen nenä ja joiden ruumiinrakenne on hoikka ja... enempää en keksi :)
Haluaisin soittaa sulle ihan huvikseni, mutten viitsi, koska sehän on tavallaan toisen yksityisyyden häiritsemistä. Nyt tiedät ainakin mun numeron... sä varmaankin tiedät sen, että voit soittaa mulle ihan koska haluat. Seuraavilla kerroilla aion siis vastata. En odota, että soittaisit, mutta en sulje myöskään sitä mahdollisuutta pois. Voi olla hyvinkin, ettet soita, jos... no jaa syitä on varmaankin useita. Ja enhän mä niitä tiedä, mutta voin vain arvata. Yksi syy saattaisi olla se, ettet ole ollut koko aikana koneellani, vaan olen erehtynyt henkilöstä ainoastaan. Joten et tietenkään silloin lukisi tätä...
Taidan mennä kohta nukkumaan, hyvä että sain purettua.......... - . . .
. . . kirjoitti:
Mun pitäisi ajatella susta, että sä olet yksi mies maailmassa. Vain yksi mies, eikä mitään sen enempää. Ja sehän on toisaalta ihan tosiasiakin... On varmasti muita, joilla on nuo hiukset ja joilla on tuollainen nenä ja joiden ruumiinrakenne on hoikka ja... enempää en keksi :)
Haluaisin soittaa sulle ihan huvikseni, mutten viitsi, koska sehän on tavallaan toisen yksityisyyden häiritsemistä. Nyt tiedät ainakin mun numeron... sä varmaankin tiedät sen, että voit soittaa mulle ihan koska haluat. Seuraavilla kerroilla aion siis vastata. En odota, että soittaisit, mutta en sulje myöskään sitä mahdollisuutta pois. Voi olla hyvinkin, ettet soita, jos... no jaa syitä on varmaankin useita. Ja enhän mä niitä tiedä, mutta voin vain arvata. Yksi syy saattaisi olla se, ettet ole ollut koko aikana koneellani, vaan olen erehtynyt henkilöstä ainoastaan. Joten et tietenkään silloin lukisi tätä...
Taidan mennä kohta nukkumaan, hyvä että sain purettua..........Sanon tämän siltä varalta, jos lukisitkin nämä :)
Mutta toisaalta, jos et lukisikaan, niin ei se mitään. Tilanne olisi silloin plus miinus nolla. Silloin nämä viestit vasta olisivatkin sekoilua, mutta et saisi sitä silloin onneksi tietää =)
Hyvää yötä, sinä ihana ihminen. Näe kauniita unia. Itse kuvittelen, että menemme antiikin ajan kylpylään rakastelemaan... En siis vielä kuvittele, mutta kohta kuvittelen! :)
- siksikö kun
sua ei enää kiinnosta? Mitä mä turhaan kirjoitan tänne yhtään mitään, kun sua ei kiinnosta...
Näin viime yönä ihan kamalaa unta.. On koko päivän ajan ollut hirvittävä olo, johtuen juuri siitä unesta. Kunhan vain itselleni kirjoitan tänne.
Sä (missälie nyt oletkin..) olet niiiin seksikäs. Sulla on ihanat kirkkaan vihreät silmät ja aivan ihana katse. Ja sitten se sun nenä... Mene nenäleikkaukseen, niin en enää ajattele sua ;) Miksen mä voisi tulla takaapäin ja halata sua? Miksen mä voisi suudella sua? miksen......................................... vastaus: koska ei tunneta toisiamme. koska SÄ et ole viehättynyt mun ulkonäöstä. koska sä kaipaat erilaista tyttöä.. sellaista, joka ryyppää ja huorii. Ja sellaiseksi mä en aio muuttua!- . . .
muistutat ulkonäöltäsi yhtä ihmistä........ Sä voisit korvata hänet mulle :)
- haluaisin
nähdä sut uudestaan siinä talon edessä.
- en...
kuitenkaan uskalla tulla siihen enää toista kertaa :(
Enkä uskalla soittaa sulle... pelkään, että häiritsisin sua. Niinpä kirjoitan nettiin. Netissä en häiritse ketään.
Miksi haluan nähdä sut uudestaan? Siksi koska pidän susta. Miksi pidän susta? Siksi koska olet niin ihana... Muistan silloin, kun olit siinä talon edessä ja sanoit että sulla on kiire. Voi että kuinka hienovaraisesti sen sanoitkaan! :) Ja olit lisäksi niin söpö kun katsoit ensin alas maahan... iyyhgiuöhoiyqwäldlkhdjkhasfigegäuuäowiegfosägfköjsdfkjafbkassbfkasbfk agfkgafkgawfgqwoufgqowfguuqgefuäwagf mi´tä väliä mitä tänne kirjoitan... on silti ihan yhtä ontto tunne - . . .
en... kirjoitti:
kuitenkaan uskalla tulla siihen enää toista kertaa :(
Enkä uskalla soittaa sulle... pelkään, että häiritsisin sua. Niinpä kirjoitan nettiin. Netissä en häiritse ketään.
Miksi haluan nähdä sut uudestaan? Siksi koska pidän susta. Miksi pidän susta? Siksi koska olet niin ihana... Muistan silloin, kun olit siinä talon edessä ja sanoit että sulla on kiire. Voi että kuinka hienovaraisesti sen sanoitkaan! :) Ja olit lisäksi niin söpö kun katsoit ensin alas maahan... iyyhgiuöhoiyqwäldlkhdjkhasfigegäuuäowiegfosägfköjsdfkjafbkassbfkasbfk agfkgafkgawfgqwoufgqowfguuqgefuäwagf mi´tä väliä mitä tänne kirjoitan... on silti ihan yhtä ontto tunneMä haluun sut, mä haluun sut, mä haluun sut, mä haluun sut, mä haluun sut, mä haluun sut
Jos sä olisit nyt tässä mun vieressä istumassa, niin mä ensiksi halaisin sua. Halausaika olisi puoli tuntia :) Sitten sen jälkeen suutelisin sun kasvoja ihan hullun lailla... ja sitten jälleen kerran halaisin sua. - meille
. . . kirjoitti:
Mä haluun sut, mä haluun sut, mä haluun sut, mä haluun sut, mä haluun sut, mä haluun sut
Jos sä olisit nyt tässä mun vieressä istumassa, niin mä ensiksi halaisin sua. Halausaika olisi puoli tuntia :) Sitten sen jälkeen suutelisin sun kasvoja ihan hullun lailla... ja sitten jälleen kerran halaisin sua.ja toteuttaa toiveeni? Tekisi vain niin mieli koskea suhun
- monologi jatkuu
meille kirjoitti:
ja toteuttaa toiveeni? Tekisi vain niin mieli koskea suhun
Otan mä yhteyttä suhun... katson kuvasi vielä kerran, sitten menen nukkumaan.
- käymään
monologi jatkuu kirjoitti:
Otan mä yhteyttä suhun... katson kuvasi vielä kerran, sitten menen nukkumaan.
marraskuussa, jos uskallan :)
Koska puhelimessa en osaa sanoa sanaakaan, päätän ilmestyä sun oven taakse. Jos tyttöystävä tulee avaamaan oven, niin taitaapa varmaan pelästyä mua... :D No ei nyt sentään.
Olisi se kyllä aika raukkamaista sanoa että "hieno juttu", kun osoitan kiinnostukseni, jos olisi kuitenkin oma tyttöystävä jo. Et kai sellaista tekisi? Ja minkälaista tyttöä sitä paitsi arvostat..? Vaikka pidätkin hauskaa ja tapaat paljon ihmisiä (kuvista näkee sen), niin etkai silti kuitenkaan arvostaisi halpaa tyttöä?? voi sentään... olet niin söpö, etten halua jättää sua rauhaan. Jospa joku päivä tulisin sun oven taakse... voitaisiin mennä elokuviin. Voisin elokuvan aikana suudella sua poskelle, pitää kädestä kiinni... Tämä EI OLE sitä, että haluaisin sormen naksautuksesta saada poikaystävän, vaan tämä on sitä että olet kerta kaikkiaan puoleenvetävä ja haluaisin koskea suhun! Ärsyttävän hyvännäköinen... ÄRSYTTÄVÄN!! Sitten voisit elokuvan jälkeen toistella mulle lausetta "älä ota sitä niin vakavasti... ei yksi elokuvissa käynti mitään tarkoita". Ja niinhän se on! Ei mitään paineita pitäisi mulla olla, kun pyytäisin vain leffaan. Ja yleiset käytöstavat sikseen.. Lääppisin sua niin paljon kuin ikinä jaksaisin, olet sen verran seksikäs :) Oikea namupoju... kuulostaako ällöttävältä puheelta? Mutta se olisi vain niin piristävää, että saisi jotakin katseltavaa! Jotakin tummaa ja tulista, jotakin hoikkaa ja eleganttia... hoikkuus ei muuten tee miehestä homomaista, vaan kaunis äänensävy! :) Ainakin omasta mielestäni. Ja sähän olet henkiseltä olemukseltasi kylmä kuin mikä... Ehkä se sysää mua vielä enemmän "ahdistelemaan" sua. En osaa oikein selittää mitä tarkoitan... mutta joka tapauksessa, elokuviin ensi kuussa! Ja kuten sanoin, sosiaaliset käyttäytymismallit hiiteen. Jos vain uskallan ottaa yhteyttä... :) - ........................
käymään kirjoitti:
marraskuussa, jos uskallan :)
Koska puhelimessa en osaa sanoa sanaakaan, päätän ilmestyä sun oven taakse. Jos tyttöystävä tulee avaamaan oven, niin taitaapa varmaan pelästyä mua... :D No ei nyt sentään.
Olisi se kyllä aika raukkamaista sanoa että "hieno juttu", kun osoitan kiinnostukseni, jos olisi kuitenkin oma tyttöystävä jo. Et kai sellaista tekisi? Ja minkälaista tyttöä sitä paitsi arvostat..? Vaikka pidätkin hauskaa ja tapaat paljon ihmisiä (kuvista näkee sen), niin etkai silti kuitenkaan arvostaisi halpaa tyttöä?? voi sentään... olet niin söpö, etten halua jättää sua rauhaan. Jospa joku päivä tulisin sun oven taakse... voitaisiin mennä elokuviin. Voisin elokuvan aikana suudella sua poskelle, pitää kädestä kiinni... Tämä EI OLE sitä, että haluaisin sormen naksautuksesta saada poikaystävän, vaan tämä on sitä että olet kerta kaikkiaan puoleenvetävä ja haluaisin koskea suhun! Ärsyttävän hyvännäköinen... ÄRSYTTÄVÄN!! Sitten voisit elokuvan jälkeen toistella mulle lausetta "älä ota sitä niin vakavasti... ei yksi elokuvissa käynti mitään tarkoita". Ja niinhän se on! Ei mitään paineita pitäisi mulla olla, kun pyytäisin vain leffaan. Ja yleiset käytöstavat sikseen.. Lääppisin sua niin paljon kuin ikinä jaksaisin, olet sen verran seksikäs :) Oikea namupoju... kuulostaako ällöttävältä puheelta? Mutta se olisi vain niin piristävää, että saisi jotakin katseltavaa! Jotakin tummaa ja tulista, jotakin hoikkaa ja eleganttia... hoikkuus ei muuten tee miehestä homomaista, vaan kaunis äänensävy! :) Ainakin omasta mielestäni. Ja sähän olet henkiseltä olemukseltasi kylmä kuin mikä... Ehkä se sysää mua vielä enemmän "ahdistelemaan" sua. En osaa oikein selittää mitä tarkoitan... mutta joka tapauksessa, elokuviin ensi kuussa! Ja kuten sanoin, sosiaaliset käyttäytymismallit hiiteen. Jos vain uskallan ottaa yhteyttä... :)Voihan olla, että pidätkin mua ihan hulluna, etkä suostukaan lähtemään elokuviin, mutta sille ei voi sitten mitään.. :'(
Aion ainakin yrittää. Ensi kuussa...
- Anonyymi
Oli hyvä kirjoitus. Tiedän t. mara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010