Mul on pari juttuu mitä jännitän tosi paljon mietin niitä koko ajan.Mahassa tuntuu koko ajan,kovaa jännittyneisyyttä.
Toinen on se et oon ottanut noita prkl:een pikavippei ja niit on maksettavana yli 500€,mut se on hoidossa ne saan maksettuu viikonpäästä varmasti.
Mut toinen on aika nolo juttu se koskee sukuelintäni,mun pitäis mennä lääkäriin siitä mut en uskalla.Jännitän ja mietin sitä ihan törkeesti.Onkohan tää jotain stressii vai mitä?
Mikä tähän auttas?Saako apteekist ilman reseptii jotain lääkettä?
Lenkillä oon käyny,mut ei se auta...
Auttakaa pliis!!!Haluisin puhuu näist jollekkin,mut ei oo ketää sellast kenelle kertoisin...
Kiitos mahdollisista vastauksista!!!
Jännitän koko ajan!
ghghghghghgh
1
693
Vastaukset
- neuvoksi
Hei!
Nyt ei todellakaan muu auta kuin ajan varaaminen lääkärille. Se jännittää etukäteen, tiedän, mutta ei se kuitenkaan niin kamalaa ole. Helpottaa myös kun saa kertoa jollekin.
Vähemmästäkin jännittämisestä stressiä tulee.
Sitäpaitsi kertominen vaivasta sukuelimissä ei ole mitään noloa. Lääkäri ottaa sen työstä, eikä ajattele asiaa ollenkaan niinkuin sinä.
Odottaminen ei ainakaan asiaa paranna ja tuskinpa apteekissa mitään parantavia reseptittömiä lääkkeitä on, muita kuin flunssaan, särkyyn jne.
Tsemppiä sinulle! Kyllä se helpottaa, usko pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770