Käväisimpä minäkin lukemassa Mersusivuja pikkupoikani kanssa.Aattelin että täältä saa asiallista ja täsmällistä tietoa Mersusta,mutta eihän täällä tehdä muuta kun haukutaa toisia ,kiroillaan ja kehutaan kuinka paljon on maallista mammonaa.Oikein hävettää Mersun omistajana!Toisilla automerkeillä keskustellaan autoista ja niiden hyvistä ja huonoista puolista mutta ei tällä osastolla!Muuttakaa jo tätä keskustelun aihetta semmoiseksi että perheen pienimmätkin voi lukea autosta nimeltä Mersu!Ei Mersu ole minun mielestäni kulkuneuvoa kummempi joten pysykää asialinjalla.Ei Mersulla aja vain Rikkaat vaan niillä voi körötellä myös tavan rahvas.
Hui Hai
Hai Hui
1
395
Vastaukset
- 740
lukea tosiaan tätä Mersu-palstaa...itse en aja Mersulla mutta pidän sitä yhtenä parhaimmista automerkeistä mutta...palsta ei todellakaan vastaa odotuksia. Pikkupojat vaan v*****lee toisilleen ja paskaa jauhavat..hävetkää perkele! Onneksi oman automerkkini palsta on asiallinen ja monet muutkin..ja mikä hiton "Goldfinger"...oisko 15-v. pojut asialla??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639