seurustelu

mielenkiinnosta

osaako kukaan kertoa olisiko vesimies"merkkiset" herkempiä pettämään?Minä kun olen kuunnellut useampiakin vesimiehiä ja usein,puhuessamme pettämisestä,vastaus on ollut ettei pettäminen tarkoita yhtä "hairahdusta" esim.kännipäissään toisen kans vaikka olis suhteessa vaaan se olisi sallittua!!Mut jos on samaan aikaan suhteessa ja elää ns. kaksoiselämää eli pitää toista salarakasta,se on pettämistä!!

Oma mielipiteeni on et ei niin kännissä ole ettei ymmärtäisi pettävänsä omaa rakasta hetken "hairahduksesta".Kyllä kai silloin on jo suhde karilla jos menee toisen kans sänkyyn ja kuitenkin puhuu toiselle rakkaudesta....

Olis kiva kuulla mielipiteitä kyseisestä asiasta,sillä onneksi ollaan erilaisia,mut mua vähä hämää toi vesimiesten jotka tunnen mielipide pettämisestä.

Itse vaaka ja en missään olosuhteissa voisi edes kuvitella pettäväni menemällä toisen kans sänkyyn jos minulla on suhde toisen kans!!

Vesimiehet kertokaa onko siellä syvällä tälläisiä ajatuksia??

9

2549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesmies

Naisena olen ollut kahteen kertaan suhteessa kahteen mieheen kerrallaan. Ensimmäisellä kerralla yhteensattumat veivät siihen tilanteeseen ja kumpikin (rapu ja kaksonen) osapuoli tiesi toisestaan. Kumpikaan ei halunnut päästää minusta irti, enkä itse osannut tehdä heidän välilleen ratkaisua. Toinen kuitenkin lopulta hellitti ja toinen kantoi kaunaa viisi vuotta, kunnes suhteemme hänenkin kanssaan loppui.

Nyt minulla on taas kaksi. (Härkä ja oinas) Kumpikaan ei halua seurustella kanssani, he haluavat vain tapailla. Niinpä tapailen heitä vuoronperään... He eivät tiedä toisistaan ja todennäköisesti ainakin toisella on muita hoitoja minun lisäksini. Hän on muuten se härkä.

• rehellisyyttä arvostava

Olen vesimies ja en koskaan ole tehnyt sitä,mutta joskus haaveilen kaikenlaista.En usko ,että pystyisin pettämään.Olen liian rehellinen.En halua loukata toista,vaikka olen tuntenut vahvaa ihastusta "toista" henkiöä kohtaan.

• lumare

Olen seurustellut veskarimiehen kanssa noin 3 vuotta, ja heti suhteen alussa mieheni ilmoitti, ettei siedä pettämistä missään muodossa. Jos hän pettää, hän ei pysty pitämään sitä sisällään ja kertoo asiasta heti. Toivoi samaa minultakin. Siis että ei petetä, mutta jos niin käy kuitenkin, kerromme siitä toisillemme.
      Ja sehän sopii minulle hyvin, saan antaa hänen mennä vapaasti, enkä joudu vaivaamaan päätäni hänen tekemisillään.

• vesimies84 (uros)

ei ne vesimiehet ole sellaisia.pettämistä on jo suutelu toisen kanssa. Ainakin minulle.

• Vesimiess

Oon mä jollain tavalla pettänyt. Mulla oli juttua erään ihmisen kanssa ollut jo tosi kauan, mut tyrin koko homman pitämällä yllä toista juttua ja suostuin seurustelemaan tämän toisen kanssa, mutta suhde oli erittäin lyhyt koska omatunto kolkutti enkä tuntenut mitään toista kohtaan... Kerroin kyllä toiselle koko homman ja suretti kyllä paljon vaikka sain anteeksi, mutta luottamus tais mennä.
      Olen tyrinyt tässä hommassa monta kertaa...Ainakin omalla kohdalla petän jollain tavalla jos en ole kunnolla rakastunut. Kerran olen ollut rakastunut enkä kyllä sillon pettänyt kertaakaan! Ja olin sillon valmis tekemään mitä vaan pysyäkseni yhdessä sen ihanan ihmisen kanssa..Taidan vieläkin rakastaa vaikkei enään sureta ero. Itse olen vesimies-nainen.

• verde

Asiat ovat aina niin yksilöllisiä.Minä olen itse vesiMIES.Vakavat suhteet ovat ainakin tähän saakka jääneet,muiden harteille...Ihastun kyllä todella intohimoisesti,mutta kaikki loppuu yhtä nopeaa kuin alkaakin.Sen jälkeen alkaa ahdistaa.Varsinkin,jos toinen osapuoli on todella kiintynyt/aktiivinen.Eroaminen on tosi vaikeaa,kun ei tahtoisi loukata ketään.Mutta(ei tää johdu susta vaan ainoastaan minusta)klisee alkaa olla liian kulunut ja ei enää oikein toimi..Siksi kai jo pitkään olen ollut yksin tai siis lyhyillä,ei vakavilla suhteilla..Voihan toki olla,et se mun prinsessani on vielä tulematta.Mut enpä oikein enää usko.Iltojen pimetessä tunnen toki joskus yksinäisyyttä,mut sekin kaikkoaa aika nopeaa.Kaverit vakiintuvat,perustavat perheitä,muuttavat.Josta johtuen välillä on meno seurassa etsimistä.Mut matka jatkuu...

• aquarius

olen itse tyypillinen vesimies. kaikilla tavoilla. vesimiehellä on usein sitoutumiskammo; ei halua sitoutautua, koska on pakko saada tuntea että on oma elämä, ilman toista, yksin tai ystävien kanssa. tuntuu helposti "tukehtuvan" suhteeseen. minulla on aina ollu se periaate, että toista ei petetä. jos pettää, niin ei oo minkäänlaista syytä antaa anteeksi ja jatkaa suhdetta, koska jos pettää jokin on vialla.
      minulla oli vähä aikaa sitten suhde. petin häntä, koska tunsin tukehtuvani suhteeseen, eikä hän ymmärtänyt ollenkaan minun tarpeitani. kerroin hänelle että olin pettänyt, ja miksi.emme jatkaneet suhdetta,onneksi, mutta voimme keskustella ihan asiallisesti taas.

• ...

itse seurustelen jo toista vuotta veskarimiehen kanssa, ja en voisi ikinä kuvitella että hän pettäis mua. niin kiltti ja ihana ihminen. mutta hän nyt ei muutenkaan sitä tyypillistä vesimiestä muistuta. tykkää viettää eniten aikaa nimenomaan mun kanssa. siis ei ainakaan ole sitoutumiskammoinen.

tosin tunnen erään toisen vesimiehen joka kyllä sitten pettää puolisoaan, ja pitää sitä tavallaan "sallittuna".

• veskarityttö

Vapauden kaipuu saattaa johtaa jotkut vesimiehet pettämään. Tämä tosin luultavasti vain epätyydyttävässä suhteessa.
      Itse en voisi kuvitella makaavani toisen miehen kanssa seurustellessani, vaikka olenkin saattanut käydä ulkona miespuolisten uusien tuttavuuksien kanssa. Syynä tähän ehkä se, että nautin huomionosoituksista ja uusien ihmisten tapaamisesta. Olen kuitenkin aina tehnyt tilanteeni selväksi kaikille osapuolille.
      Mutta asiat muuttuvat; olen äskettäin tavannut ihanan härkä-miehen, enkä enää kaipaa uusia miespuolisia ihmisiä elämääni.
      Tosirakkaus se kai tekee ihmeitä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe