Itkeekö Minna Kathynkin perään...???
Ois taas itkuun aihetta...tuolla mokomalla teipinnyplääjällä..
Sen kantti on jo loppu...siis auttakaamme, nyt Minnan ulos...sais ohjelma hiukan iloisemman ilmeen, kun toisten ei tarvitsisi kokoajan katsella, kun Minna kyynelehtii...ja näin asettaa toistenkin fysiikan koville...
katsotaan....
2
433
Vastaukset
- seurata miten
Minna otti nokkiiinsa Terhin sanoista "voit joutua sietämään meitä vielä" minä ainakin otin/olisin ottanut sen huumorilla ja nauranut päälle, mutta Minna loukkaantui siitä totaalisesti, ei minkäänlaista huumorintajua sillä.
- kuuhullu
Sattui arkaan paikkaan. Eli osui ja upposi.
Kun en ole kaikkia jaksoja katsonut, muistaako kukaan oliko Minnalla yhtään omaa ajatusta -edes ajatusta pienellä a:lla- silloin kun Iina oli vielä talossa? Muistan silta ajalta yhden kohtauksen, jossa daamit oli jollain nyrkkipyykillä ja Iina sanoi jotain..-no jotain, johon Minna vastasi suunnilleen näin alykkäästi: Siis mä oon niinku todellaki niinku siis niinku.
Entäs kun hän tuli taloon mukanaan tupakkaa, olisiko tupruttelu jatkunut jos Iina olisi tupakoinut?
Samaistuiko Iinaan myös siinä, että kuolaa Antin perään vai uskooko oikeasti, että hänellä olisi mahdollisuuksia ....?
En ole uskonnollinen, mutta eittämättä tulee mieleen lause: joka itsensä ylentää, se alennetaan. Minna on pienessä päässään päättänyt, että hän on joku hemmetin yläluokkainen yli-ihminen. Onko kukaan pannut merkille miten halveksivia katseita loi Perttuun
tai Kathyyn joskus - ei edes halpaa makkaraa katsota niin halveksivasti!
(Entäs ne siirappia valuvat katseet Antin suuntaan, -silloinkin kun Antti yritti vältellä!
Käsittääkseni kyseessä on viihdeohjelma, eikä kahdeksan viikon itku ole kovin viihdyttävää.
(Itkijänaiset kuuluvat johonkin dokumenttiin rajantakaisesta Karjalasta.)
Hänestä ei nyt tykätä kun joutui nimetyksi!!
Voi pyhä *** Jokaisen on annettava kaksi ja yksi pistettä jollekin, myös hän on antanut samalla tavalla samat pisteet jollekulle, mutta kantaako siitä huolta kokeeko pisteiden saaja itsensä ei-pidetyksi?? Mitä vielä, aina vaan minä minä minä minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089