Tietääkö kukaan..

Black_rose_girl

.. HIMin suomen keikoista? Olen aina halunnut nähä ne livenä. Ei vaan koskaan tullu tilaisuutta ja kai teihin HIMittäjiin vielä uusia mahtuu, vai? :)

9

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Eipä HIM paljoakaan Suomessa keikkaile. Uutena vuonna heittää yleensä keikan Tavastialla, mut sinne on ikäraja 18... Ainii ja kesäl ehkä festareilla pari keikkaa.

• HiM on Paras

Tietoa Himin Suomen keikoista ei oo,muuta kun tietysti se Tavastian keikka mut sinne mä en pääse.
      Mut kai ne jossaa vaihees Suomessakin pistäytyy.
      Mä oon vaa kerran nähny Himin livenä,silloin yhteinen asia konsertissa.

• Him on edelleen paras

ain niin ja tietysti uusia Him-faneja mahtuu mukaan.Tervetuloa vaan faniporukkaan. Itseasiassa aivan loistavaa että vielä uusiakin him faneja löytyy

• Rilla-ma-Rilla
        Him on edelleen paras kirjoitti:

ain niin ja tietysti uusia Him-faneja mahtuu mukaan.Tervetuloa vaan faniporukkaan. Itseasiassa aivan loistavaa että vielä uusiakin him faneja löytyy

...meitä löytyy ^^ mie alotin himin fanittamisen vasta jonkin aikaa sitten. ainoa huono puoli siinä, että on aika äskettäin aloittanut on se, että saa kuulla kaikkialta: "oot sä ny kova ko alotit viikko sit fanittaa himii". ärsyttävää!

• lilylazer

...taitaa olla ainut mahdollisuus tänä vuonna, ja nekin liput myyty loppuun jo ajat sitten. Ja ikärajallinenkin on se.

Ensi kesään varmaan täytynee odottaa, ja toivoa, että joillain festareilla olisivat esiintymässä.

Niin, ja tietenkin voi myös elätellä toiveita, että tulisi joku Nosturin tapainen yllätyskeikka, mutta aika epätodennäköiseltä tuntuu.

• como

Tuskinpa vähään aikaan suomeen tulee..
        Onneks perjantaina tuli postis liput tammikuun lontoon keikalle:))))

• Danika

Onko HIMin kaikkiin keikkoihin ikäraja 18?

• Poison

Mutta tekevät ikärajattomia keikkoja Suomessa aika harvoin.

• lilylazer

Ulkomailla myös ikärajattomia keikkoja, ja onhan Suomessakin tänä vuonna ollut ASIA, RuisRock ja Nosturi ihan ikärajattomia.Uusi vuosi kylläkin K-18.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2877
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2486
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2189
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1796
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      101
      1758
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1611
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1373
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      212
      1121
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1110
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe