Olen pelannut nyt ET:tä muutaman viikon ja ihmettelen miten jotkut pystyvät tarkistamaan kellon ajan ? Siinä näytössä lukee jotain !time ja sitten näkyy aika. Mihin tuo kirjoitetaan ja missä muodossa ja onko muita tuollaisia käskyjä? Tais olla muuten sellainenkin kuin !listplayers, mitähän tuo tarkoittaa ???
ET kysymyksiä
4
268
Vastaukset
- et pelaaja
adminit pystyvät tehdä tuollaisia juttuja.
se kai kirjotetaan konsoleen...
mun kaveri oli kerran admin jollain servulla.
se pysty siirtää jonkun pelaajan esim axiseilta alliesseille ja ton time jutun ja !help joka näytti mitä komentoja sä pystyt tehä.
kirjota !admintest niin näät moni levelinen admin olet.- Kakkapelle
Admin on sillon ku on tehny ite servun..
- et pelaaja
Kakkapelle kirjoitti:
Admin on sillon ku on tehny ite servun..
ite oot nobo....servun tekijä voi antaa oikeuksia joillekkin.
- yung
ja sen viestin pystyy kirjottamaan game consoleen (§) taikka painat t -näppäintä, mistä yleensäkin tulee message all (ellet toki ole vaihtanut tätä asetusta). Ja vaikka itse kirjoittaisit sen timen, niin se näyttä VAIN sen ajan, missä se serveri asustaa, eli vaikka espanjassa, niin se näyttää sen hetkisen espanjan ajan. Jos nyt oikein muistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760