Congratulations! you have won Canada lottery.

What a fuck is this??????

Sain Otsikon mukaisen meilin tänään aamulla.. We happily announce to you the draw of the Euro-Afro-
American Sweepstake Lottery International programs held
on the Wed Oct 19 2005 in Essex United Kingdom and
Canada Your e-mail address attached to ticket number:
B9564 75604545 100 with! Serial number 46560 drew the
winning numbers 11/19/33/35/39/40 with a bonus Number 32,
for LOTTO 6/49 under the choice of the lottery in the
2nd category of daily three. You have therefore been
approved to claim a total sum of US$1.000,000.00
(One Million United States Dollars) in cash credited to
file EAAL/9080118308/04. Mikä mahtanee olla? Onko muille tullut vastaavia??

11

4764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guggeliguu

      No oot voittanu miljoona dollaria vai eikö lontoo taivu?

    • turhaan

      Jos otat yhteyttä, niin saat viestinä rahapyynnön jota tarvitaan "voittosumman" siirtämiseen tilillesi.

      Niitä rahoja et enää näe.

      • Fox

        Samalla saavat varmistuksen email-osoitteesi olemassaolosta ja lähettäjälle kenties kilahtaa ropo tai kaksi.


    • Ihmettelijä

      Hei!

      Minulle tuli vastaava, mutta ei noin suorasanaisesti, eli ensin kerrottiin erään naisen, joka on ohjattu ottamaan minuun yhteyttä, koska on kuolemaisillaan ja haluaa minun rukoilevan hänen puolestaan. Kiitokseksi hän sitten lahjoittaisi aikamoisen summan. No minä tyhmyyksissäni vastasin ja sanoin, että lahjoittakaa hyväntekeväisyyteen, sillä tietenkin tajusin, ettei rahoja ole tulossa.

      Nyt harmittaa se, että laitoin vastauksen ja mietityttää, missä se osoitteeni nyt seilaa ja pitäisikö koko osoite poistaa? Mitä suosittelette?

      Kiitokset!

      • Mitä Äksyin Ämmä

        näissä lotoissa v.:sta 2004 lähtien. Sen sijaan, että olisin ottanut yhteyttä näihin "Jose Maria..." yms. -tyyppeihin, lähetin kopiot saamistani viesteistä niin poliisille kuin kuluttajaviranomaisille. Poliisista vastattiin, että kyseessä on kansainvälinen huijaus ja ilmoitettiin, että kirjeeni ´voitto`viestiliitteineen oli lähetetty Keskusrikospoliisille. Sieltä en ole henkilökohtaista vastausta saanut mutta en sitä odotakaan. Lähinnä tiedottelen omalta osaltani viranomaisille, että tällaisia puijaussanomia liikkuu netissä ja oletan, että viranomaiset aika ajoin varoittelevat huijareista tiedotusvälineissä. Niinhän on käynytkin.
        Nämä huijarit luottavat ihmisten ahneuteen ja/tai uskoon siitä, että joskus rahaisa aurinko paistaa risukasaankin eikä tällaista ilosanomaa ole kenelläkään kanttia väärin perustein lähettää.
        Myönnän, että itsekin puolittain halusin uskoa ensimmäisen saamani espanjalaislottovoittoviestin todeksi. Siinähän kerrottiin seikkaperäisesti, että arvonta oli suoritettu kymmenien miljoonien sähköpostiosoitteiden joukosta eli mihinkään ostettuun arpaan tai pelitositteeseen ei viitattu. Mutta sitten järkeni voitti: jos tarjous tai ilmoitus kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei totta olekaan, ja niin ollen otin yhteyttä poliisiin kyseisen loton ´järjestäjien` sijasta.


    • gog

      mulle tuli aivan sama viesti, muutamaan vastasin mut sit rupes pyyteleen rahaa jotta voitot voitaisiin siirtää tililleni. siinä vaiheessa otinkin suoraan poliisiin yhteyttä. eipä ole enää viestejä kuulunut.

    • sama

      touhu jatkuu. mäkin voitin just reilut 800 000 USD:a. JES OLEN RIKAS!

    • FRRNMKU

      SE OLI JOKU HUIJAUS JUTTU SE CANADA LOTTO HOMMA MUL TULI SAMANLAINEN VIESTI PARI VUOTTA SIT JA ARVELIN HETI ET PAKKO OLLA JOKU HUIJAUS JUTTU KU EN KOSKAA OO MISTÄÄ CANADAN LOTOSTA KUULLUKKAAN

    • Slayerette1

      Jep jep...

      ---------------------
      DUZY LOTEK PROMOTION
      Wining Number (4) (5) (8) (17) (28) (30)
      Reference number DLP: 12052007/21
      Secret Pin Code X7pdlz2007

      The DUZY LOTEK PROMOTION is pleased to inform you that you
      Emerged a Winner Of £1,600,000.00GBP in the last concluded DUZY
      lottery online draws. However, no tickets were sold but all email
      Addresses were assigned to Different Ticket numbers for representation
      and privacy. After this automated computer ballot, your e-mail address
      Emerged as one of five the Winners in the FIRST category for The
      THIRD prize. With lucky number (4) (5) (8) (17) (28) (30), your prize
      award has Been insured with your e-mail address and will be transferred
      to you as soon as you File for your claim.

      Note that your Reference number falls within our United Kingdom
      booklet Indicated In your play coupon, you are to contact our assigned
      representative In United Kingdom In view of this, your £1,600,000.00GBP
      would process and Released to you by our assigned Agent in United
      Kingdom.

      Our Agent will immediately commence the process to facilitate the
      Release of your Cash Prize as soon as you contact him.

      Name: Mr. Jason Arthur
      E-mail: [email protected]
      [email protected]
      Tel: 447024080951

      Do email the above Claims Administrator, with your secret pin code
      X7pdlz2007 and Your reference number DLP: 12052007/21.You are also
      advised to provide him with The under listed information as soon as possible:

      Claims Requirements:
      1. Full Name:
      2. Address:
      3. Nationality:
      4. Age: Date of Birth:
      5. Occupation:
      6. Phone: Fax:
      7. State of Origin : Country:

      As soon as the above information is received by the claim agent that will be
      used for Clearance and approval of your payment.

      Mrs. Apolonia Dawid
      Promotion Coordinator
      DUZY LOTEK PROMOTION

      -----------------------------


      Älkää antako itseänne panna halvalla!! Olen jopa testannut tämän ja on kyllä hiton hyvin tehty huijaus. Menee jopa kuljetusfirmaan asti ja sieltä sitten pyytävät rahaa about 230-500e, riippuen siitä haluatko shekin pikana vai odotatko neljä päivää:D
      Liian hyvää ollakseen totta! Totuus on, että jos et ole arpalippua hankkinut tai osallistunut kilpailuun, et TODELLAKAAN mitään voi oikeasti voittaa!!!

    • Mie vaan

      Minulle tuli viime viikolla vastaavanlainen viesti. Asialla taas Canada lotto. Olin kuulemma voittanut 820000 dollaria. Olin utelias koska tämä oli kuulemma osa 2010 jalkapallon MM-kisojen sponsprointia. Utelias kun olen niin ajattelin katsoa tarkemmin mikä juttu oikein on joten vastasin viestiin. Siinä kehoitettiin ottamaan yhteyttä Mr Marleyyn Etelä-Afrikkaan joka antaisi ohjeet miten palkinnon saa. Ohje oli se, että olisi pitänyt mennä itse paikalle tai heidän ehdottamansa asianajaja voisi hoitaa asian puolestani. Noh, vaihdoin sähköpostia myös asianajan kanssa. Minun olisi pitänyt maksaa ensin 1900 euroa. Sanoin ettei minulla ole sellaisia rahoja koska olen työtön. Voisin maksaa summan sitten kun olen saanut voittoni. Siihen tuli vastaus jossa asianajaja oli puolittanut palkkionsa. Kun edelleen sanoin etten voi maksaa etukäteen vaan vasta sitten kun olen saanut voittoni niin kaikenlainen yhteydenpito katkesi. Mitään ei ole senjälkeen kuulunut joten huijausta koko juttu. Olekaapa varovaisia!!!

    • Kaide58

      Kävi tässä vuoden 2007 sisään kaksi erillistä voittoa! Yes! Canadasta. On onnitteluita kovasti ja numerosarjoja joka lipukkeesta ym... Ja Ontarion osoitteestahan löytyvät juuri oikeat numerot!
      Pyytävät faxaamaan yhteys ym tietoja?
      Lottery.ca kertoo kääntymään nimeltä oikean agentin puoleen!? Mutta soittaa tai faxata rosvoille ei pidä sillä saattaa vähän maksaa!! En muuten lottoa Suomessakaan (pitäisiköhän?).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe