Mä en enää jaksais mitään. Ajatukset harhailee ja on paha olla. Voi kun vois jutella. Miks sitä itse tekee kaikki mahdolliset virheet, ja tekee omasta elämästä niin vaikeaa. Mä vaan odotan, että kuuluis jotain, vaikka tiedän, ettei susta tule enää kuulumaan=(
P...
10
1759
Vastaukset
- p...
Voi kun tuo olisi mulle.., mutta kirjoittaja on varmaan itsekin nainen:) fiilikset aika lailla samankaltaiset minullakin.
tähän aamuun olisin erityisesti tarvinnut piristystä. kunpa näkisin hänet tänään. ikävä... - ihmeitä täynnä
hyvällä tuurilla hakemasi henkilö saattaisi tunnistaa itsensä ja otta suhun yhteyttä. Kerro ihmeessä lisää,
a. oletko mies/nainen
b. onko p...mies/nainen
c. missä asustelee
d. mistä tunnet k.henkilön
tarkempia tuntomerkkejä saa antaa, odottelen itse täällä erästä A.ta, nainen se ihanin - kommentoi:
minähän se viimeksi yhteyttä otin mutta et suvainnut edes vastata.
- sitten
se ei ole sinä...
- ollut
sitten kirjoitti:
se ei ole sinä...
hän se olen minä ;)
p
- etsit?
Mistä päin?
T. Pasi- alkup.
xxx
- Pasi
alkup. kirjoitti:
xxx
Nyt heräsi hieman mielenkiinto, sillä täällä on ainakin yksi Pasi joka toivoisi erään vanhan ystävän (en puhu enää ihastuksesta) ajattelevan näin. Jos jotain, niin minulla on ikävä sitä henkistä yhteyttä joka hänen kanssaan jaettiin, ei ole toista vastaavaa sattunut kohdalle. Oli tilanne silloin kuinka sekava ja tuskainen tahansa, niin ikävä on ja toivon kyllä että joskus voitaisiin tavata ja jutella asioista niinkuin sillon ennen. Enpä taida vaan itse enää kehdata viestitellä, sen verran pitkäksi venyi tämä irtiotto jota silloin kaipasin.
- p***i (n)
minäkin olen jäänyt kaipaamaan erästä, mutta hänen nimessään on kyllä viisi kirjainta...
- kuu
...tänään yksi P***i,(n,joka kaipais P:tä. Mistä päin lienet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080