pahoinvoinnin loppumisesta?

Ritu

Hei, kertokaapa kokeneemmat, eli te joilla on ollut kovaa pahoinvointia, että loppuuko se pahoinvointi sitten aivan yhtäkkiä, vai pikkuhiljaa? Olen viikolla 11 ja olen voinut kuukauden tosi huonosti, mutta tänä aamuna yhtäkkiä mulla ei ole juurikaan pahaa oloa... olo on aivan mahtavan hyvä, ja vielä todella huonosti nukutun yön jäljiltä. Ei kai kannata huolestua? Kiitos vastanneille jo etukäteen.

7

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yök

Menossa täällä raskausviikko 22 ja paha olo ja oksentelu jatkuu. Välillä on ollut muutama päivä ettei ole ollenkaan paha olo (viikosta 15 ettenpäin), mutta ainakin mulle on paha olo palannut ikävä kyllä aina takas. Oon kuullut, että toisilla paha olo tosiaan loppuu kuin seinään. Mulla on kylläkin ollut tosi rankkaa tää pahoinvointi (edellisessä raskaudessa olin tiputuksessa ja paino laski aina viikolle 20 asti), nyt selvinnyt ilman tiputusta, kun olen suosiolla ollut sairaslomalla ja lepäillyt.

• rv 13

Ei näy pahalle ololle loppua...kun vaan loppus, ei jaksas enää tätä jokapäiväistä inhottavaa oloa.
      Ainut millon on ihan ok olla niin on kun olen pihalla ja hieman kun on pakkasta, raitis ilma auttaa.
      Mutta työpäivät on tuskaa!!!

• Kati

..loppu yllättäen pahoinvointi viime pe! Samoilla viikoilla mennään. Eikä yrjötä vieläkään! Himoa mihinkään ruokaan ei ole,mutta maistuu jo suht hyvin!!

• loppui

pahoinvointi kokonaan joskus rv 12, sitä ennen saattoi olla päiviä välillä ettei ollut huono olo, mutta sitten tuli takaisin taas jonain päivänä.

• ellu

Mun pahoinvointi loppu viime viikolla ja sitä kesti ehkä reilu pari viikkoa ehkä kolmekin.. Närästys kuitenkin jatkui,mutta nyt sitäkään ei ole pariin päivään ollu :)
      Nyt rv 9 1

• kk:tta

mulla helpottui vkolla 13 jotain mutta jos maha on tyhjä niin yökkäyttää kyllä heti ja nälän aistii voimakkaammin
        närästystä ja paha maku suussa on jokapäiväistä jossain muodossa, ei paha voi vain arvata mitä se on sitten loppuajasta

• jonna
        kk:tta kirjoitti:

mulla helpottui vkolla 13 jotain mutta jos maha on tyhjä niin yökkäyttää kyllä heti ja nälän aistii voimakkaammin
        närästystä ja paha maku suussa on jokapäiväistä jossain muodossa, ei paha voi vain arvata mitä se on sitten loppuajasta

Joo, ihan sama mulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      919
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      787
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      746
    Aihe