Sossu tapaukauksia

yönlapsonen

Tämä ei ole sosiaalietumme väärinkäyttäjistä mikään puolustuspuhe(kirjoitus). Yksikin tapaus on liikaa.Eikä meidän nuoremme opi työntekoon.Kuitenkin heidän sosiaalietuisuuksien väärinkäytöstä saama rahallinen hyöty on hyttysen pissa atlantin valtameressä kun varrataan,esimerkiksi talousrikoksien räätäleitä ja heidän saamiaan hyötyjä,ja me,sinä ja minä olemme viimekäden maksumiehia-naisia.

12

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loistava.polku

Luin juuri toiselta palstalta Kelan työntekijän sanoneen, että Suomen suurimpia sossupummeja ovat lestadiolaiset. Jumalattoman lapsilauman turvin saavat kaikki mahdolliset tuet ja etuudet - sitten ajelevat uudella autolla ja asuvat omakotitalossa. Ei niille vedä vertoja somalit tai mustalaiset, joita kovin panetellaan.

Mitäs tästä olette mieltä?

• samaa olen mieltä. Saman olen havainnut itsekin.

• Laki&oikeus

Kaikki jotka jäävt kiini sosaalituen(pitäisi tehostaa seurantaa) väärinkäytästä,oli somali-asiosidonnaisella päivärahalla oleva,tai muu vastaava tapaus,tuomiolle,vastaamaan petoksestaan!!

• Risuparta
        Laki&oikeus kirjoitti:

Kaikki jotka jäävt kiini sosaalituen(pitäisi tehostaa seurantaa) väärinkäytästä,oli somali-asiosidonnaisella päivärahalla oleva,tai muu vastaava tapaus,tuomiolle,vastaamaan petoksestaan!!

Mutta kun sitä sosapua ei edes saa vaikka tarvitsisi,tuntuu kuin sos-tantat omasta taskustaan maksaisi,avun jota ihminen tarviisi. Viime vuodelta jäi käyttämättä sos-apuja noin 3milj €, ihmiset eivät uskalla hakea apua, vaikka olisivat oikeutettuja siihen

• Laki&oikeus
        Risuparta kirjoitti:

Mutta kun sitä sosapua ei edes saa vaikka tarvitsisi,tuntuu kuin sos-tantat omasta taskustaan maksaisi,avun jota ihminen tarviisi. Viime vuodelta jäi käyttämättä sos-apuja noin 3milj €, ihmiset eivät uskalla hakea apua, vaikka olisivat oikeutettuja siihen

Kumaisetkin asiat mitä kirjoitit on tosiasioita. Tantat jakaa louvoa puhe-,että esiintymiskyvyn peruusteella.Todellin avuntarvitsija usemiten joutuu nöyryytettynä näppejään nuollen itku silmissä lähteä pois!

• yönlapsonen

Olisiko palstala lainoppinutta? Minulle kun tuli eriskummallinen vastaus,enkä tiedä olenko oikeassa vaiko väärässä? Siksipä rohkenen kysyä(lulisin ainakin sen varran laista tietävä palstalla olevan),Että onko lainvastaista siittää lapsia, ja että,onko lapsilisien saaminen lainhenkgen vastaista. Jos näin on,niin pahoittelen terroristijärjestä loistava-polkun Suomessa operoivan oikeaa kannan ottoa,anteeksi etukäteen!

• Loistava.polku

Oletkohan nyt ymmärtänyt jotain väärin.... En tajunnut ollenkaan.

Kysyin siis mielipidettä Kelan työntekijän repliikistä.

• yönlapsonen
        Loistava.polku kirjoitti:

Oletkohan nyt ymmärtänyt jotain väärin.... En tajunnut ollenkaan.

Kysyin siis mielipidettä Kelan työntekijän repliikistä.

En ainakaan siinämäärin,että lapsentekeminen kiellettyä olisi.Ja lapsilisät on edeskuntamme säätänyt.En itse kuuluu lestariolaisiin.Tällä hetkellä en ole minkään seutakunnan jäsen,ainostaan kuulun maistraatin kansioihin!

• 37-vuotta töissä

Minusta on erittäin hyvä,että meillä on sosialiturva, ja siä annetaan hädässä,ja puutteessa oleville ihmisille. Meillä tavallisilla palkan.nauttioillakin voi joskus olla tarve saada apua ,vaikka sairastuttuamme. Kyllä rikkaat ihmiset pärjäävät omillaan. Ja nytkin Valtion työpaikassa, herrat ottivat valtavat obtiot itselleen, Vaikka työntekijät heille sen rahan ovat tehneet kovalla työllään. En ole koskaan ymmärtänyt sitä,että köyhää sorretaan. ja rikkaat saavat mällätä ,meidän tekemällä työllä, sanon sen vain ,että herrat eivät yksin pysty tuottamaan rahaa jollei heillä ole hyviä työntekijöitä Miksei meille kaikille kansalaisille annettu niitä obtioita,olemmehan valtio. Toivon koko sydämestäni ettei niillä rahoilla ole siunasusta.!!!!!Terv. pienipalkkainen hoitaja

• yönlapsonen

Hyvä Hoitaja.Ensikisi Kuinka Paljon arvostankaan työtäsi. Hoitaja,kuinka tärkeää työtä te teette.
        Vaan,ikävä kyllä,sitä ei herrat Helsingin osaa tarpeeksi asti arvostaa,jotta arvostus näkyisi tilinauhassa.
        Vasta sitten kun itse sairastuvat.Olen vapaaehtoistyössä,jossa ainakin yritetään auttaa ahdinkoon joutuneita ihmisiä.(suuri enemistö,ikävä kyllä, ahdinkoon ajautumisessa on päihteet). He tarvitsevat apua.Mielestäni siinäkin jonkin asteinen raja pitäisi olla.
        Minusta näyttö pidemmästä raittiudesta olisi rajana,monet sos-fyyrät ovat heti rahaa tarjoamassa,että saavat hetken rauhan "hörhöiltä" eittei heti oltaisi sysäämässä ylenmäärin rahaa.
        Kuinka monet Äidit jotka joutuvat käymään sos-toimistossa,kun mies on juonut perheen talousrahat.Vaan useimiten,olen tämänasian,en omassa elämässäni,vaan juoppojen vaimojen kärsimystä seuranneena melkein itkus-suin,kunka he nöyryytetyinä tulevat tyhjin taskuin ulos. Heille ei ole sos-toimisto nyörejään avannut.
        He, ja heidän pienet lapset ovat juuri sellaisia väliinputojia.Et usko kuinka minua ärsyttää esimerkiksi fortumin obtiot.Eivänhän ne.he, juurikaan enempää ole tehneet kun edellis vuonna,vaan luonnon katstrofit avittivat näitä nuijia.
        Samaa toivon minäkin,että he kun koskevat obtiorahoinsa,tulisi heidän ahneisiin käsiinsä "Rutto". Voi hyvin!

• hoitaja
        yönlapsonen kirjoitti:

Hyvä Hoitaja.Ensikisi Kuinka Paljon arvostankaan työtäsi. Hoitaja,kuinka tärkeää työtä te teette.
        Vaan,ikävä kyllä,sitä ei herrat Helsingin osaa tarpeeksi asti arvostaa,jotta arvostus näkyisi tilinauhassa.
        Vasta sitten kun itse sairastuvat.Olen vapaaehtoistyössä,jossa ainakin yritetään auttaa ahdinkoon joutuneita ihmisiä.(suuri enemistö,ikävä kyllä, ahdinkoon ajautumisessa on päihteet). He tarvitsevat apua.Mielestäni siinäkin jonkin asteinen raja pitäisi olla.
        Minusta näyttö pidemmästä raittiudesta olisi rajana,monet sos-fyyrät ovat heti rahaa tarjoamassa,että saavat hetken rauhan "hörhöiltä" eittei heti oltaisi sysäämässä ylenmäärin rahaa.
        Kuinka monet Äidit jotka joutuvat käymään sos-toimistossa,kun mies on juonut perheen talousrahat.Vaan useimiten,olen tämänasian,en omassa elämässäni,vaan juoppojen vaimojen kärsimystä seuranneena melkein itkus-suin,kunka he nöyryytetyinä tulevat tyhjin taskuin ulos. Heille ei ole sos-toimisto nyörejään avannut.
        He, ja heidän pienet lapset ovat juuri sellaisia väliinputojia.Et usko kuinka minua ärsyttää esimerkiksi fortumin obtiot.Eivänhän ne.he, juurikaan enempää ole tehneet kun edellis vuonna,vaan luonnon katstrofit avittivat näitä nuijia.
        Samaa toivon minäkin,että he kun koskevat obtiorahoinsa,tulisi heidän ahneisiin käsiinsä "Rutto". Voi hyvin!

kiitos kannanotosta ja arvostuksesta. Näin se vain on,että kansa arvostaa meidän raskasta työtä,mutta herrat eivät. >Olen monta kertaa ajatellut ,tekeekö esim. ministeri niin paljon arvokkaampaa työtä kuin meidän ammattikunta ja,mutta arvostushan näkyy palkassa. Siinä se ero. Tiedän,esim. monet nuoret hoitajat ovat köyhyysloukussa ,kun makselevat opintovelkojaan, ei aina raha riitä edes ruokaan.Asunnot ovat kalliita ainakin täällä pääkaupunmiseudulla. ja pientä virkistystäkin jokainen tarvii.Sinä teet myös arvokasta työtä. Jospa se Pietari siellä taivaan portilla meidän hyvät työt laskee miljoonien arvoisiksi.Sinne olen monet asiakkaani saatellut vuosien varrella,välillä virsiä veisaten,välillä kädestä pitäen ja päätä silitellen.Yhdessä matkaa tehden. Sinne olen saatellut Herrat ja tavalliset duunarit, alkoholistit.Kuolema eimkysy mikä olet. se vain ottaa omansa kun aika tulee. Terv. hoitaja

• yönlapsonen
        hoitaja kirjoitti:

kiitos kannanotosta ja arvostuksesta. Näin se vain on,että kansa arvostaa meidän raskasta työtä,mutta herrat eivät. >Olen monta kertaa ajatellut ,tekeekö esim. ministeri niin paljon arvokkaampaa työtä kuin meidän ammattikunta ja,mutta arvostushan näkyy palkassa. Siinä se ero. Tiedän,esim. monet nuoret hoitajat ovat köyhyysloukussa ,kun makselevat opintovelkojaan, ei aina raha riitä edes ruokaan.Asunnot ovat kalliita ainakin täällä pääkaupunmiseudulla. ja pientä virkistystäkin jokainen tarvii.Sinä teet myös arvokasta työtä. Jospa se Pietari siellä taivaan portilla meidän hyvät työt laskee miljoonien arvoisiksi.Sinne olen monet asiakkaani saatellut vuosien varrella,välillä virsiä veisaten,välillä kädestä pitäen ja päätä silitellen.Yhdessä matkaa tehden. Sinne olen saatellut Herrat ja tavalliset duunarit, alkoholistit.Kuolema eimkysy mikä olet. se vain ottaa omansa kun aika tulee. Terv. hoitaja

Olen paljon joutunut sairaalassa olemaan. Meilahden alkoholisairauksienyksikkö ja siellä olevat tutkijat ovat parissakymmenessä voudessa tutuksi tulleet.
        Suupuhjansyöpäni leikattiin korva klinikalla,onnekseni kasvain saatiin poistettua kirurgisesti.
        Mutta sitä helvettiä,joka on ovelasti lasiseenpulloon niin kauniisti verhoiltu myrkky-.myrkky joka varastaa käyttäjänsä aivot totesi W,Shakespeare aikoinaan.
        Syy miksi kirjoitan sairauksistani?On syynä se,että osaan-haluan antaa arvoa teidän työllenne.
        Minut leikannut lääkäri oli kohtalotoverini,mitä lasiseen helvettiin tulee!!
        Edelleen Voi(kaa) Hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3035
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1245
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1047
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      851
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe