ja ärsyttävä persoona. Itse äänestän häntä ensi sunnuntaihin mennessä.Suuttuu helposti ja määräilee tietyllä tavalla tallossa. Itse jos oilisin talossa en katselis hetkeäkään. Kyllä uskon että jokainen talossa oleva kilpailija osaa valmistaa esim. kastikkeen..ettei sitä pidä rueta opettamaan siltävaralta että hän tippuisi.
Minna on lapsellinen itse,suuttui kun muut haravoivat ennen häntä..Ymmärrän kyllä että talossa se voi olla mukavaa puuhaa,kun on niin vähän tekemistä siellä,mutta aika kohtuutonta rueta saarnaamaan aikuisille ihmisille sellaisesta. Tässä minun mielipiteeni Minnasta. Luulen,että en ole ainoa joka saattaa ajatella näin..toivottavasti. Eiköhän laiteta Minna kotiin..!
Minna on epämiellyttävä
6
1041
Vastaukset
- ===
näyttää että minnan pinna on nyt todella kireällä. hän oli todella jaksamaton keskustelussa terhin kanssa. en usko että hän oli ihan omana itsenään eilen, vaan yritti tarkoituksellisesti olla vaan v-mäinen.
- mieltä!
Se nainen on niiiiin äryttävä. Ja vaikka on porukan vanhin, käyttäytyy todella lapsellisesti. Uskomatonta...
- ärSyttävä!
Kirjoitusvirheitäkin pukkaa, kun ärSyttää... ;)
- käristetään minnaa vielä hetki
ärSyttävä! kirjoitti:
Kirjoitusvirheitäkin pukkaa, kun ärSyttää... ;)
käristetään minnaa vielä hetki
- elf87
käristetään minnaa vielä hetki kirjoitti:
käristetään minnaa vielä hetki
ei kyllä minnaa enää BB taloon hän on ollu siis tosi ärsyttävä jo alusta asti...
nykyää ei tee muuta ku murjottaa ja itkee ja hakee muiden sääliä...ku BB jututtaa häntä hä vaan vittuilee...muutenkin niin vastenmielinen ettei jaksa se lärvii katellakkaa ]:# pitempää...
olen jo ootellu et millo hä on ehdokkaana et saa äänistettyä se poijs.
- bnk
niin vittumainen kanttura kun vaan pystyy, eikä kaikenlisäksi osaa käyttäytyä läheskään ikänsä vaatimalla tavalla. mahtaa kersoja naurattaa kun mutsi avautuu kiimastaan televisiossa ja koittaa pokaa jotain poikansa ikästä baarimikkoa lopuksi; lapset huostaan vittu tolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756