Hauska käydä täällä MB miesten sivuilla. Näkee vaan sen, että teille auto on vain .... Ei uskoisi, että sivuillanne on noin alaarvoista keskustelua. Ette tiedä autoista muuta kuin merkin. Naurattaa kun mersu jää tienposkeen vaikka rengasrikon sattuessa, ette osaa muuta kun soittaa veholle. Oli muuten aika monta mersua tienposkessa kun oli lähes 30 pakkasta. Lada vaan porskuttaa.
Kikkelin jatke
3
465
Vastaukset
- lääh
Kyllä näin o ! Hahaa mulkku sisällä mersussa
- bem
Mitä itse olen talvipakkasilla nähnyt tienposkessa autoja, niin kyllä ne ennemmin on lattarautoja kuin Mercedeksiä olleet..
Opeleitakin yllättävän paljon, samoin ranskattaria..
Outoa, miten voi olla näin pienessä maassa erilaisia kokemuksia. - Kallonkutistaja
Hyvä, jos koet tällä palstalla käymisen hauskana.
Varmaan ymmärrät, ettei kaikilla keskustelijoilla täällä tarvitse olla mersua.
Täällähän voivat keskustella kaikki kuten sinäkin. Joten kirjoittajien autonmerkkejä (ja sukupuolta) tietämättä ei voi väittää, että täällä olisi vain MB-miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173972Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403037Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm422281Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801163- 791039
- 561004
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul365985Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211886Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135843