Yöelämää Lataukset.

Minä.

Argh!
Kun asensin yöelämää lisäosan se herjasi että kaikki ladatut esineet on otettu pois käytöstä. No eihän Siinä mitään, Pois vaan kaikki. Mutta Nyt: Latasin huonekaluja ja se herjasi että ne on poistettu käytöstä! Eli en saanutkaan niitä käyttöön. Mikä avuksi jos tahdon ladata huonekaluja?

4

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm.. tota en oikein ymmärtänyt.. koska minulla se kysyy aina latauksen jälkeen "otetaanko käyttöön vai poistetaanko osta" Jotain tonne päin. Sit pitää vaan valita.

• Minä.

Niin Minullakin Aijjemmin. Nyt tuli vain ilmoitus että esineet poistettu käytöstä.

• -piip-

Sun pitää valita siinä alussa kun peli on latautunut se kohta, että ota muokatut esineet käyttöön. sitten otat ja käynnistät pelin uudelleen niin ne näkyy pelissä.

• ..............................

Teet niin, että menet jollakin perheellä asetuksiin, ja kytket pois siellä sellaisen kohdan jossa kysytään jotain, että haluatko että ladatuista kysytään tai jotain sinne päin. En muista tarkalleen, sitten sitä ei enää kysytä ja ladatut tulevat taas normaalisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe