Huonoin levy?

play-boy90

Iron Maidenin kaikki levyt on tietenkin hyviä, mutta mikä jos on pakko valita on kaikista hyvistä levyistä vähiten hyvin, eli huonoin?

Omasta mielestäni Blazen tuotokset virtual Xi ja the X-factor ovat Maidenia honoimmillaan...

26

3565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timppa.K

      Onhan maidenilla huononpia albumeja hyvien joukossa...huonot ovat juuri nuo mainitsemasi tosin niissäkin on hienoja kappaleita.

    • Rocka rollaati ja salattii

      Tästä tulee lokaa niskaan kun sanon tämän, mutta vähät siitä. Pari sellaista levyä jotka eivät kokonaisuutena oikein iske ovat The Number Of The Beast ja Fear Of The Dark. Ensimmäisessä on Run To The Hills sekä pari muuta ihan kohtuu biisiä, mutta kokonaisuutena sitä ei kovinkaan montaa kertaa jaksa kuunnella. Jälkimmäinen on ikävystyttävä levy, jotenkin ihan jees muutama rokkipala, mutta sellainen keksiverto, nimikkobiisiä lukuunottamatta.

      • play-boy90

        Number Of The Beast on saanut sen maineen varmaan, ku Maiden nousi sen jälkeen kaikien kansan tietoisuuteen... näin se vissiin meni? mutta muuten se on minunkin mielestäni Maidenin rautaisen 80-luvun huonoin levy.


      • Farrell
        play-boy90 kirjoitti:

        Number Of The Beast on saanut sen maineen varmaan, ku Maiden nousi sen jälkeen kaikien kansan tietoisuuteen... näin se vissiin meni? mutta muuten se on minunkin mielestäni Maidenin rautaisen 80-luvun huonoin levy.

        Number Of The Beast on maidenin parhaimpia 7th sonin ja Powerslaven jälkeen koska siinä levyllä on Maidenin parhaimpia mm Number of the beast,run to the hils,children of the damned sekä hallowed be thy name:D:D


      • Road 666

        Jumankauta joo...number of the beast oli kaiken
        "suuren" alku ja sä puhut tommosta..hyi!!


    • The_Duellist

      Omasta mielestäni heikoin on vissiin No Prayer For Dying. Levyllä ei oo ku joku pari kipaletta, jotka ovat sillain hyviä, että niitä jaksais kuunnella vähän enemmän kertoja.
      Ja omasta mielestä tuo X-Factor on varmaankin Maidenin kolmanneksi paras levy tai no ainakin viiden parhaan joukossa se on ja eihän tuo Virtual XI:kään mikään huono levy ole, kun se on jaksanu kuunnella huolella läpi.

      • play-boy90

        mun mielestä virual XI ja the X-factor on siksi huonoimmat, koska Blazen laulutyyli ei sopinut siihen aikaiseen Maideniin mielestäni ollenkaan.

        On niissä ihan pari hyvää biisiä, jotka varsinkin Brucen esittäminä ovat ihan Maidenin parhaimmistoa.. The Clansman ja Sign of the cross.


      • The_Duellist
        play-boy90 kirjoitti:

        mun mielestä virual XI ja the X-factor on siksi huonoimmat, koska Blazen laulutyyli ei sopinut siihen aikaiseen Maideniin mielestäni ollenkaan.

        On niissä ihan pari hyvää biisiä, jotka varsinkin Brucen esittäminä ovat ihan Maidenin parhaimmistoa.. The Clansman ja Sign of the cross.

        meinasin vaan levyä lyrikaallisesti ja musikaallisesti. ei kyllä munkaan mielestä blaze mikään kaikista sopin laulaja maidenille ollu, mutta vetää hän ne biisit niin hyvin ainakin, että kuunteleen pystyy enemmänkin ja jossain biiseissä blazen ääni sopii helvetin hyvin. no mutta se on mun mielipiteeni


    • Dille Ville

      The x factory on mielestäni hyvä vaikkei Dickinsonia olekkan mukana sillä Bayleyn laulu sopii hyvien kappaleiden tyyliin mutta Virtual XIihin ei ja levyn biisit ovat muutenkin melko huonoja. Sanoisinpa että tämä on huonoin Iron Maidenin levy.

      • Mielestäni tuo The X Factor on aika hyvä Maiden-levy, en todellakaan sanoisi sitä huonoksi vaikka Bruce ei olekaan siinä laulajana. Varsinkin biisit "Sign Of The Cross" ja "Man On The Edge" kuuluvat Maidenin parhaimmistoon. Tietenkin täytyy myöntää että kyllä se Dickinson vaan on se Maidenin tärkein hahmo.


    • Miksi ihmeessä

      Kaikki haukkuvat The X-Factoria paskaksi levyksi?? Itselläni kyseinen levy on TOP3:ssa, edellä ainoastaan Somewhere in time ja Fear Of The Dark. Mutta huonoin levy on Virtual XI. Harmittaa kun Virtual ei yllä samaan loistoon kuin X-Factor, eli huonoin levy on siis Virtual XI.

      • Mielestäni tuo Virtual XI on juuri yksi parhaimmista Maidenin albumeista, joka kuuluu ehdottomasti TOP3 listalle. Melkein sanoisin että Virtual XI on parempi Maiden-levy kun tuo The X-Factor, mutta hyviä levyjä joka tapauksessa molemmat.

        Tuntuu aika mahdottomalta sanoa Iron Maidenin huonointa levyä, kun bändi ei ole tehnyt mielestäni mitään niin sanottua tosi huonoa levyä.


    • minä

      no prayer for the dying on ehdottomasti iron maidenin huonoin levy. X-Factor on todella vakuuttava levy ja sen biisien live-esitykset on todellakin parhaimpaa iron maidenia minun mielestäni.

      • Tuo "Rock In Rio" on mielestäni ylivoimaisesti paras Iron Maidenin Live-levy, samalla myös yksi parhaita levyjä koko maailmassa. Nämä uusimmat Maidenin biisit ovat ihan mahtavia live-keikoilla.


      • play-boy90
        DarkFear kirjoitti:

        Tuo "Rock In Rio" on mielestäni ylivoimaisesti paras Iron Maidenin Live-levy, samalla myös yksi parhaita levyjä koko maailmassa. Nämä uusimmat Maidenin biisit ovat ihan mahtavia live-keikoilla.

        Ei ole Maidenin parhaimpia levyjä myöskään, minun mielestä. Se on jotenkin kaupallista ja kuullostaa hieman "radiorokilta"


      • play-boy90 kirjoitti:

        Ei ole Maidenin parhaimpia levyjä myöskään, minun mielestä. Se on jotenkin kaupallista ja kuullostaa hieman "radiorokilta"

        Dance Of Death on mielestäni sellainen aika perus Maidenin levy. Ei ehkä iske välttämättä ekalla kuuntelukerralla, mutta paranee aina mitä enemmän sitä kuuntelee.

        Nimikkobiisin lisäksi albumilta löytyy muutamia aika hyviä biisejä. Kuten esim. Rainmaker, No More Lies, Gates Of Tomorrow, Montsegur ja Journeyman. Ei voi huonoksi sanoa mielestäni tätäkään Maidenin levyä.


      • play-boy90
        DarkFear kirjoitti:

        Dance Of Death on mielestäni sellainen aika perus Maidenin levy. Ei ehkä iske välttämättä ekalla kuuntelukerralla, mutta paranee aina mitä enemmän sitä kuuntelee.

        Nimikkobiisin lisäksi albumilta löytyy muutamia aika hyviä biisejä. Kuten esim. Rainmaker, No More Lies, Gates Of Tomorrow, Montsegur ja Journeyman. Ei voi huonoksi sanoa mielestäni tätäkään Maidenin levyä.

        on mun mielestä vaan yksi hyvä, rainmaker. brave new world on huomattavasti parempi mun mielestä. toivottavasti seuraava levy on dance of deathia parempi, että taso lähtisi taas nousuun.


      • play-boy90 kirjoitti:

        on mun mielestä vaan yksi hyvä, rainmaker. brave new world on huomattavasti parempi mun mielestä. toivottavasti seuraava levy on dance of deathia parempi, että taso lähtisi taas nousuun.

        Brave New World onkin yksi ehdottomasti parhaita Maiden-levyjä, kyseiseltä albumilta ei löydy yhtään huonoa biisiä. Varsinkin livenä tämän levyn biisit ovat ihan huippuja.


    • fhdfhdfh

      3 surkeinta Maiden-levyä:

      Surkein: Virtual XI
      Toiseksi surkein: The X-Factor
      Kolmanneksi surkein: Dance of Death

      • play-boy90

        ...


    • perkele

      No prayer for the dying ei kolahda ei sitten millään ei

    • overdose

      Mielestäni Maidenin huonoin levy on joko Virtual XI tai sitten tuo X-Factor. Ne on selvästi huonoimmat levyt mielestäni, koska Blaze ei sopinut Maideniin alkuunsakkaan.

    • rime of ancient mariner

      juuh... kyl maiden 2 surkeinta levyy on ehottomasti virtual XI ja x-factor. pras mun mielest on ehkä powerslave tai brave new world....

      • ailicon messiah

        No prayer... on ehdottomasti huonoin biisit on paskoja ja saundit surkeet.Tää levyhän on tehty steven maatilalla rollareiden bussissa äänitetty.

        X-Factory menee top kolmeen.
        Nää jotka siitä ei dikkaa ei varmaan oo sitä kunnolla ees kuunnelleet.
        Kaikki biisit maidenia parhaillaan.


    • Eitoimikyl

      Huonoimmat maiden lätyt.

      Dance of death
      A matter of life and death
      Book of souls

    • Anonyymi

      Melkein kaikki ennen 2000-lukua tehdythän on parempia kuin myöhemmät. Vaikka tuubinsyöjärobot eivät tätä tajuakaan. Dissatessaan esim. X-Factoria, jossa helposti kovemmat biisit kuin millään Bruce-comeback-lätyllä.

      Sori. On siellä myöhemmilläkin ihan hyviä viisuja, eikä ihan paskoja levyjä. Viimeisimmän sinkkuhan ("If Eternity Should Fail") oli varmaan paras Maiden biisi tällä vuosituhannella, että sikäli...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe