Ongelmana on että kone sammuu itsellään yhtäkkiä, ja sitä ei tahdo saada millään uudelleen käyntiin. Nyt on myös muutenkin käynnistys urakan takana. Kone vain piippaa eikä käynnisty. Olen nyt kaksi kertaa avannut koneen ja varovasti kokeillut että kaikki kaapelit ovat sisällä kiinni, sitten käynnistyy.
Skannattu on eScanilla, ewidolla, avg:lla, palomuurina Zone Alarm. NewDotNet löytyi ja poistin. Käyttis on XP home.
Kone ei ole vielä vuottakaan vanha; Sempron 3000 , 160 Gt kiintolevy, 512 Mt DDR-muistia.
kone sammuu itsellään, ei käynnisty uudelleen
7
511
Vastaukset
- se ei
ole vuottakaan vanha niin takuukorjaukseen vaan. Kait siinä on normaali vuoden takuu? Vai ostitko oikein pajasta?
- ap kysyjä
Liikkeestä ostin, toivottavasti vaan löydän kuitin. Onkohan tuo siis joku tekninen vika ettei mikään virus tms.?
- ...
ap kysyjä kirjoitti:
Liikkeestä ostin, toivottavasti vaan löydän kuitin. Onkohan tuo siis joku tekninen vika ettei mikään virus tms.?
ainakin jos prossu kovin kuumenee, niin konehan sammuttaa itse itsensä. eli jospa siinä jotakin vikaa? huoltoon vaan
- apua
... kirjoitti:
ainakin jos prossu kovin kuumenee, niin konehan sammuttaa itse itsensä. eli jospa siinä jotakin vikaa? huoltoon vaan
se sammuu siis ihan kuin virrat vedettäisiin poikki... eikä sitten käynnisty, siis aamullakaan ei meinannut käynnistyä, ja lämmöt ei kyllä yli 35 asteen ole menneet
- Rami 2
Tässä olis eräänlainen vikataulukko......
http://koti.mbnet.fi/~stinger/probs_db.php?haku=
Katso jos siitä olis yhtään apua.
Ole hyvä.- Rami 2
Sori tarkoitin "kiva" nimimerkki ("omaperäinen")
- apuva ;)
ei tullut muutakaan nimimerkkiä mieleen... katson nuo sivut, kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928