Ei ole vielä toista yhtä komeaäänistä laulajaa tullut vastaan tässä maailmassa. Jos Mercury olisi osallistunut Idolsiin, niin voittaja olisi selvinnyt jo ekalla kierroksella.
Joku väitti aiemmin, että Mercury olisi intialainen? Eikös se jostain afrikasta ollut syntyisin, eikä mistään Intiasta?!?!?!?!
KUNINGA(S)TAR
3
1557
Vastaukset
- overdose
Mercury on mun mielestä yliarvostettu.
- jupiter68
Antakaa eräälle ihmiskunnan nerolle kaikki kunnia!
20 vuosisadan taide olisi aika latteata ilman kuningas Mercurya..! - .slightly mad.
jupiter68 kirjoitti:
Antakaa eräälle ihmiskunnan nerolle kaikki kunnia!
20 vuosisadan taide olisi aika latteata ilman kuningas Mercurya..!Freddie Mercury todella oli nero. Nerojen kohtalo on usein tulla toisten vihaamaksi ja väärinymmärretyksi, sillä nerous on joskus ääripäistä. Freddie Mercury jos kuka oli ääripäiden ihminen. Se taisi koitua myös kohtalokseen. Jumalainen ääni hänellä kyllä todella oli, täysin mahdoton kenenkään matkia. Mihinkään Idols-muottiin häntä ei kylläkään olisi saatu mahtumaan, ei ikinä. Eikä Idolsin tapaisessa ohjelmaformaatissa hänen kaltaistaan vahvatahtoista ja omalaatuista ihmistä olisi pitkälle päästettykään, luulen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663